Солтүстік Американың халқы және саяси картасы,А ҚШ


Оңтүстік Қазақстан облысы

Сайрам ауданы Қарабұлақ ауылы

89 «Қайнарбұлақ» жалпы орта

география пәні мұғалімі

Анартаев Салахитдин Ирисдавлетович

Сыныбы: 7

Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Американың халқы және саяси картасы,АҚШ

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:Оқушыларға Солтүстік Американың халқы және саяси картасы туралы 16ғасырдан бастау алған Американы жаулап алу нәтижесінде қазіргі АҚШ та сол кездегі үндіс тайпаларының 20млн-ға жуық ұрпақтары бар екенін айта отырып электронды оқулықтан мәліметтерді тыңдата отырып сыни ойлау арқылы топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,бағалау критерилерін жүзеге асырту.

Күтілетін нәтиже:Оқушылар солтүстік Америка материгінің қазіргі кездегі халқының саны жөнінен алдыңғы орында тұрғанын,АҚШ халқы нәсілдік және ұлттықайырмашылықтарына қарамастан –америкалықтар деген жалпы атпен аталатынын оқулықпен,қосымша интернет мәліметтерімен жұмыс жасай отырып біледі,картадан АҚШ елін тауып бере алады.

Түйінді идеясы: сыни ойлау мен көшбасшылық жасау арқылы солтүстік Америка материгінің АҚШ-тың халқының сандық,ұлттық,нәсілдік айырмашылықтарына өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.

Сабақтың әдісі-жұмыс түрі: Топтық таныстырылым,электронды оқулық тапсырмасы,кесте мен картамен жұптық,топтық жұмыстар,венн диограммасы

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірмелі қағаздар

Бағалау:Формативті бағалаудың 12 стратегиясын қолдану(Бағдаршам)

Сабақтың барысы:

Уа-қыт Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
5 мин Кіріспе 1.Мұғалім оқушылармен амандасып,сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып бөлдірту.

2. Жалпы географиялық шолу жасау,оқушыларға «Есіңе сақта»ойын элементімен үй тапсырмасынан сабақ сұрау.

Слайд арқылы интернет тақтадан жануарлар мен өсімдіктер түрі көрсетіледі.1минут ішінде қай зонаға тән екенін ажыратып айтып беру керек.

«Картаға дұрыс орналастыр»картамен жұмыс көрсету арқылы үй тапсырмасын пысықтату

1.Оқушылар мұғалімге құрмет көрсете отырып амандасады,топтарға өзара ынтымақтаса отырып бөлінеді. Топтағы міндеттерімен бөліседі.

2.Әр топ өздеріне берілген слайдтарды таңдай отырып жауап береді.

Үй тапсырмасын «Картамен жұмыс »ойынымен пысықтау жасайды.

10 мин Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

2. «Мағынаны тану» Электронды оқулықтан Солтүстік Америка ,АҚШ елдері туралы мәлімет беріп өту,АҚШ-тың туы,Х.Колумб портреті,ақ үй резиденциясы суреттерін көрсете отырып Көшбасшылық жасату арқылы мәліметпен таныстырып шығу

1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

2.Дәптерге электронды оқулықтан берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып алады.

25

мин

Негізгі

бөлім

1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді.

А)«Қара ,оқып шық,жап,жаз»әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі.

Ә)Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді.

1топ:Солтүстік Американың халқы мен нәсілдік-ұлттық құрамына сипаттама бердірту.

2топ:АҚШ елдеріне жалпы сипаттама бердірту.

3 топ:АҚШ –тың саяси картасына сипаттама бердірту.

2-тапсырма: Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды(караибтар,эскимостар,диснейленд)

3-тапсырма: «картамен жұмыс:

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.

1.Топтық жұмыс: оқушылар «Қара,оқып шық,жап,жаз»әдісі

мен оқулытан оқи отырып ,постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып сипаттама береді.

2-жеке жұмыс: Бүгінгі сабақтан кездескен жаңа сөздерді дәптерлеріне түртіздірту.

3-жұптық жұмыс:Оқушылар «жадыңда сақта»ойыны арқылы картаға түсіреді.

5

мин

Қорытынды 1.Мұғалім сабақты қорытындылайды. А)«Сұрақ менен-жауап сендерден»

Ә) «ия-жоқ»сұраққа нақты жауап бердірту арқылы кері байланыс орнату.

2. «Бағдаршам»топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті бағалау)

3.Үйге тапсырма: Солтүстік Америка халқы,тілі,елдеріне сипаттама бердірту.

1.Оқушылар «Сұрақ мене –жауап сенен деңгейлік сұрақтар тастау арқылы пысықтама жасату»толтыру арқылы пысықтау жасайды жә «Ия-жоқ»сұрақтар тастау арқыл сабақты пысықтама жасату.

Оқушыл «Бағдаршам» мен бірін-бірі бағалайды.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s