Жыл мезгілдері


Қарағанды облысы. Қарағанды қаласы.
Октябрь ауданы
Әлихан Бөкейхан атындағы №76 жалпы білім беретін орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Ибраева Гульбаршын Крыкбаевна

Пәні: Ана тілі пәні.

Мерзімі: 18.04.2014ж

Уақыты: 10.30 – 11.15

Сыныбы: 4 «а»

Тақырыбы: «Жыл мезгілдері»

Мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы өлеңнің мазмұнын ашу. Топтық жұмыста белсенділіктерін арттыру мақсатында қызықты тапсырмалар беру. Әр топтың басқа топқа сұрақтар қоя білуге баулу. Өзін- өзі бағалай білу дағдысын қалыптастыру.

Қолданылған модуль атауы: « Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»

Басқару жоспары Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мен не істеймін

Оқушы іс- әрекеті Ресурстар:

Бұл іс- әрекет үшін маған не керек?

Мен сыныпты қалай қарсы аламын?

Оқушылардың көңіл күйін қалай реттеймін?

Сыныпты топқа қалай бөлемін?

І Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал тудыру:

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым

Арайлап атқан күнге!

*

Сыныпты сурет қималары арқылы топқа бөлу

Оқушыларды сыныпта қарсы аламын, сәлемдесемін Барлық топтар ортаға шығып, тақпақты жақсы бір көңіл күймен айтады

Ітоп «Көктем».

ІІтоп «Жаз»

ІІІтоп «Күз»

ІVтоп «Қыс»

Топ ережесін еске түсіреді

Шеңбер құрып, тақпақ айтады

Сынып оқушылары қима қағаздармен топқа бөлінеді

Тұсаукесер, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта, гүлдер

Қима қағаздар

Мен қалай сабақ бастаймын?

Өткенді қалай пысықтаймын?

Оқушыларды топқа бөліп, бүгінгі сабаққа бағыттып, түрткі сұрақтар қоямын 1.Әр топтан екі оқушыдан тақпақты жатқа айтады.

2.Сынама сұрақтар қою

Оқушылар АКТ арқылы бес сұрақтан тұратын тестке жауап береді. АКТ
Жаңа сабақтың тақырыбын қалай анықтаймын? Өткен тақырыпты келтіре отырып, жаңа тақырыпты шығарамын.Түрткі, сыни сұрақтар қоямын

Жаңа сабақ

Сұрақтар қоямын

Ия, балалар бұл өлең не туралы?

Нанды неден жасайды?

Ұнды неден алады?

Бидай қай кезде піседі?

Олай болса біздің бүгінгі сабағымыз жыл мезгілдері туралы

Жыл мезгілдері өлеңінің авторы туралы мағлұмат беру.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

(нан)

(ұннан)

(бидайдан)

(күзде)

Оқушылар мұқият тыңдайды. Өлеңді әр топ бөліп оқиды

Түрткі, сыни сұрақтар

оқулық

Оқушыларды қалай сергітемін? Сергіту сәті Оқушыларға әуен қосып беремін Оқушылар әуенмен қимыл – қозғалысы қайталайды АКТ
Оқушлардың сыни көзқарасын қалай қалыптастырамын? Әр топқа сыни ойланып орындайтын тапсырма беремін «Миға шабуыл»

Әр топ өзінің атына байланысты постер құрастырады

Оқушылар жыл мезгілдеріне сәйкес постер құрастырады Дәптер, флипчарт қағаз, маркер, ватман.
Сыни ойлау арқылы оқушылардың бір –біріне сұрақ қоюға қалай баулимын? «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар сұрақтар дайындайды Әр топ екі сұрақтан дайындайды

Мысалы: күз айларын ата.Келесі үш топ жауап береді. Қай топ дұрыс жауап берсе,сол топқа бір смайлик беріп отырамын.

Оқушылар екі сұрақтан қояды Ауызша сынама сұрақтар, смайликтер
Қорытынды

Бүгінгі сабақтың оқушылар көңілінен шыққанын қалай анықтаймын?

Топтарға қайта бағыттау сұрақтарын қоямын

Рефлексия арқылы

Жазда неге күн ыстық болады?

Көктемде жаңбыр қайдан келеді?

Күзде жапырақтар неге сарғаяды?

Қыста неге қар жауады?

Бүгінгі сабақта не ұнады? Нені үйрендің? Шағын топта жұмыс жасаған ұнады ма?
Оқушылар берілген парақшаларға сұрақтарға жауап береді.Әр топ жеке — жеке

Оқушылар берілген кестеге жауаптар жазады

кестелер

кестелер

Үйге қандай тапсырмалар беремін? Үй жұмысы Үйге жыл мезгілдері туралы материалдар жинақтап келу күнделік
Мен оқушыларды қалай бағалаймын? Бағалау. Әр топты алған ұпайлары бойынша бағалаймын Қай топта көп ұпай, сол топқа «5» — деген баға.

Жыл мезгілдері.pptx

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s