Қазақстан – егеменді мемлекет


Талдықорған қаласы
№22 орта мектеп
тарих пәнінің мұғалімі
Садбаева Айжан Саятовна

Мақсаты Оқушылар тәуелсіздік, бостандық жайлы айта келе, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен бірге тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Жаңа білім арқылы ой өрістері дамиды,жаңа пікір,тіл байлығы дамып, ойын еркін жеткізе алады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, «Ұшақ» ойыны,болжау, Автор рондығы,РАФТ,Суреттер сөйлейді
Қолданылатын ресурстар маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту Миға шабуыл
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Оқушылар ұшақ жасап, бір қанатына сұрақ жазып лақтырады, кім алса екінші қанатына сұрақтың жауабын жазады.
Түсіну Болжау Жаңа тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіледі Оқушылар жаңа тақырыпты болжайды
Қолдану Хронологиялық жұмыс Кесте толтыру жылдар оқиғалар

Талдау Асық ату Жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру 1.КСРО қай жылы ыдырады?
2.Қазақ жастарының Кеңестік жүйеге қарсылығы алғаш рет қай қалада өтті?
3.Қазақстан өз тәуелсіздігін қашан алды?
4.Президент кімнің атынан қызмет етеді?
5.Бүгінде Қазақстанды әлемнің қанша мемлекеті таныды?
6.Ел Президенті халық алдында өзінің президенттік антын қашан қабылдады?

Жинақтау Көкпар ойыны арқылы сабақты жинақтайды Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді Тлоптар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s