Жобалау программалары. Blendеr бағдарламасы. Модель деу және анимация


Сагнаева Алмагул Берикказиевна
ашық сабақ 10 сынып

Сабақтың тақырыбы Жобалау программалары. Blendеr бағдарламасы. Модельдеу және анимация.

Күні 23.04.2016
Мақсаты 3D blendеr бағдарламасымен таныстыру, бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік алады. Жобалау программаларының өмірде әр түрлі салада қолдана білуге үйренеді. Оқушыларға жоба, макет, модельдерді анимациялап әсерлеуге әр түрлі программада қолдана білуге мүмкіндігін практикада көрсетеді.
Жұмыс нәтижесі Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі; жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады, постер қорғайды, жобалау бағдарламаларымен танысып, жекелеген программаларда жобалық макеттерінің элементтерін практикалық тапсырмада орындай алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Әдісі:Блум таксономиясы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Пән аралық байланыс Математика,сызу
Сабақ түрі Жаңа тақырып
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ
кезеңдері Дағдылар уақыт Модуль Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ескерту
І.
Үй тапсырмасын тексеру
Мотивация /ой қозғау/

2мин

2 мин

СТО
АКТ
Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
— Көңіл -күйлерің қалай?
Фигуралар арқылы үш топқа бөлу
І топ II топ ІII топ

Қоржыннан өзі таңдаған фигураға байланысты топқа отырады.
Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары көрсетіледі.
Цилиндр – Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.
төртбұрыш – Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.
Үшбұрыш – Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.

Үй жұмысы сұрақ-жауап (доп лақтыру)

Өзіңді тексер!
«3 D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША
1. жоба дегеніміз…
жасалуға, қайта құрылуға, қалпына келтірілуге, салынуға тиісті кәсіпорындар мен ғимараттардың, қондырғылар мен жабдықтардың, макеттері, есептеулері және принципті дәлелдері көрсетілген техникалық құжаттар жиынтығы.

2. «Виртуалды» термині қандай мағынаны білдіреді
шыңайы

3. «Виртуальды шындық» ұғымын 70- жылдардың соңында қайда ойлап тапты
Массачусетс технологиялық институтында

4 . Жобалаудың компьютердің көмегімен өңдеудің қандай программа кең тараған?
Блендар пргограммасы

5. 3 D анимация дегеніміз не?
үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты

6. Үшөлшемді графика құратын қандай компьютерлік программаларды білесің
3D max, Blender 3D, K-3D, Wings 3D

7. Модельдеудің түрлері
математикалық, графикалық

8. декарттың кеңістіктің үш осі:
X, Y, Z

9. Макет дегеніміз не?
обьектінің кішірейтілген түрі

Дұрыс жауап талданады

Бағалау парағын тарату. Бағалау жүйесімен таныстыру
Топ басшысы тағайындалады.
Бейне ролик көрсету

Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыңдар
Сабаққа қандай мақсат қоямыз — Сәлеметсіз бе!

Топқа бөлінеді.

Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары туралы мәлімет алады.

Дұрыс жауап талданады экранда көрсетіледі

Бағалау парағына топтағы оқушылар тізімі жазады
Қиындыққа тірелу, мәселені шешу жолын іздестіру.

ІІ. Жаңа тақырыпты ашу және меңгерту
Түсіну
10мин СТО

АКТ Бағыт беру /тапсырма бойынша/
Инсерт әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру
Мәтінді оқып сызба бойынша ашық жолдарда белгі қойып отыр:
“v” – бұл маған белгілі;
“+” – бұл мен үшін жаңа, мен ол туралы тұңғыш рет оқып отырмын;
“?” – бұл жерде не айтылғанын түсінбедім;
“!” – бұл өте қызықты.

Оқулықтағы тақырып бойынша жұптық, топтық тапсырмалар беріледі.
І топ. Blendеr бағдарламасының шығу тарихы постер салу. 180-184бет
ІІ топ. Жобалау программалары және оның түрлері. постер салу
ІІІ топ. Blendеr бағдарламасының мүмкіндіктері артықшылықтары, кемшіліктері. постер салу

Сергіту сәті
Семей қаласындағы мүсіндерді бейнелеп көрсету.

Балалар ең алдымен жекелей оқып, жұппен, топпен талқылайды, ортаға салып орындайды. Әр топтан спикер шығып,өз жұмыстарын қорғайды.

1 оқушы мүсін барлық топ қайталайды. Жасырын мүсінді табады. (3 мүсін)
ІІІ. Бекіту
Қолдану
10 мин
Талдау
2мин
Жинақтау
Синтез
1мин СТО

АКТ
Д/Т Оқушылардың білімін бекітуге арналған практикалық тапсырмалар. Интернет көмегіне жүгіну / әр топқа жекелей тапсырмалар беріледі /

Презентация Power point. Бағдарламасын пайдаланып Практикалық жұмыс. Слайдтың 3 элементін анимацияға келтіру.
1-топ ҚР Тәуелсіздігі 25 жыл
2- топ «1 мамыр Қазақстан халықтарының
Бірлігі күні»
3-топ «9 мамыр Ұлы жеңіске 71 жыл»
топтарды формативті бағалау (шапалақпен)
Тапсырмаларды орындау. Жұптық жұмыс

Компьютерде жұмысты орындау. Анимация, әсерлеу.

Шапалақ арқылы, қарсы топтарды бағалау
ІҮ. Қорытынды
Рефлексия

Бағалау
Бағалау
2 мин Мұғалімге кері байланыс

Тапсырмалардан ең бастыларына байланысты оқушылар қорытындылайды.
Оқушылардың өз пікірі. Оқушының пікірі, сабақ тақырыбының мақсатына жетуі-жетпеуі талданады.
Үйге тапсырма § 24 мазмұндау
180 бет сұрақтарға ауызша жауап беру.
194 бет тест тапсырмалар дәптерге орындау
Үй тапсырмасының онындау алгоритмі талданады. Оқушылар күнделікке тапсырманы жазады

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s