Уақыт аралықтары туралы (минут, сағат, апта, ай) тү сінігі болу, уақыттың өлшем бірліктерін қолдану


САБАҚ:Математика Мектеп: Дутов атындағы орта мектеп
Күні:03.05.2016ж Мұғалімнің аты-жөні: Р.Богусова
СЫНЫП: 1 сынып Қатысқандар:10 СЫНЫП:1 сынып
Оқу мақсаттары 1.1.3.2 Уақыт аралықтары туралы (минут, сағат, апта, ай) түсінігі болу, уақыттың өлшем бірліктерін қолдану
Бағалау критериилері

1. Уақыт туралы түсінік беру.

2. Уақыттың өлшем бірліктерімен таныстыру

3. Өлшем бірліктерді қолдану.

Ойлау деңгейлері

Білу

түсіну

қолдану

Тілдік мақсат:

1. Уақыт бірліктеріне байланысты тілдік сөздермен таныстыру.

2. Математикалық сандарды үш тілде танып білу, үйрену.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Уақыт-время-o,clock

Минут – минут – minute

Апта-неделя-week

Ай-месяц-month

Бір-один-one

Екі – два-two

Үш– три –three

Төрт – четыре-four

Бес – пять-five

Талқылауға арналған сұрақтар:

— Уақыт өлшем бірліктерін ата?

-Бір аптада қанша күн бар?

-Бір айда қанша күн бар?

-Бір күнде неше сағат бар?

— Бір сағатта неше минут бар?

Не себепті ….. деп ойлайсың?

-Неліктен уақыт бір орында тұрмайды?

— Уақыт өлшем бірліктері не үшін қажет?

Алдыңғы оқу: -Ұзындық өлшем бірліктерін ата?

-1 динициметрде неше сантиметр бар?

Жоспар
Жоспарланғануақытесебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) Ресурс-тар Дерек-көздер
Басы Шаттық шеңбері: «Жүректен — жүрекке» тілектер айтқызу. Топқа бөлу:

« Санамақ ойыны»

Телефон, суреттер,
Ортасы Тапсырмалар:

Логикалық есептер, математикалық диктант

АКТ, үлестірмелер, суреттер, оқулық Ғаламтор, электорноды оқулық, кітапхана
Сергіту сәті:
Бағалау критериилері

1. Логикалық есептерді шығара алады.

2. Математикалық диктанттарды меңгереді.

Дескриптор:

Логикалық есептерді түсінеді. Логикалық есептерді жазады. Математикалық диктантты жылдам есептейді.

Үлестірмелер
Тапсырмалар:

Оқулық тапсырмасы

№2. Сағатты минутпен өрнекте.

Бағалау критериилері:

1. Уақыт туралы түсінеді. біледі.

2. Уақыт өлшем бірліктерін біледі.

Дескриптор:

1. Уақыт туралы түсінді.

2. Өлшем бірліктерін білді.

Соңы Бағалау

1. «Бағдаршам» әдісі

2. Мадақтау сөздер арқылы «Жарайсың, жақсы, әттеген-ай»

3. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.

Кері байланыс

«Тілек шамы»

Әр оқушы бір-біріне «Тілек шамын» беру арқылы өз отбасына тілектерін айтады.

Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

«Мен және менің отбасым» тақырыбына шағын әңгіме құрастыру.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

2 жұлдыз 1 тілекпен бағалау.

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу, жаратылыстану, орыс тілі, ағылшын тілі.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Күн тәртібін сақтауға тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушыларне үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмаларсəйкесболдыма?)

Уақыттықалайпайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне

неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар отбасы туралы толық мағлұмат алды.

Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды.

Уақытты тиімді пайдаландым.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз;

1. Бейнематериал.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?

1.Ойындар «Кім жылдам», «Кім тапқыр», электронды оқулықта берілген тапсырмалар, мақал-мәтел айтқызу.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Топтық жұмыс;

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s