Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым желдер тақ ырыбын қорытындылау


Пәні: география Сынып 8»ә»

Үкібаева Анар Тумабекқызы

А.Қарсақбаев атындағы №41 ЖББМ КММ

география пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым желдер тақырыбын қорытындылау

Сабақтың мақсаты :

1.Білімділік :Қазақстан аумағында қысым мен желдердің таралу ерекшеліктерін түсіндіру.

2.Дамытушылық:Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдырландыру.Өз ойларын еркін де сауатты,нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

3.Тәрбиелік:Жанжақтылыққа,ізденімпаздыққа баулу,тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.

Сабақтың типі: интербелсенді сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:СТО, «6-түсті қалпақ ойыны» талқылау мендиалог,топтық талқылау,дәлелдеме идея.

Негізгі түсініктер Өткен сабақпен байланыс Бағалау Керекті құрал -жабдықтар
Жер бетіндегі қысымның әртүрлі таралуының негізгі себебін анықтау.

Желдер олардың түрлері:Ебі,Сайқан,Шілік, Арыстанды-Қарабас,Қордай, Мұғалжар желдері туралы түсінік қалыптастыру.

Атмосфераның циркуляциясы.мен

.Ауа массаларының әсері,ауа қысымы мен желдердің пайда болуына ықпалы.

Білімге баға беру,оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы бойынша

критериалды

формативті бағалау.

Қазақстанның климат

картасы,АКТ мүмкіндіктері: тақырыптық слайдтар, интернет желісі,постер жасау,жел туралы видеолар,оқушылар-

дың презентациялары.

Уақыты Жұмыстың түрі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Басталуы Оқушыларды түгелдеу.

Сыныпта ынтымақтастық

атмосферасын қалыптас-

тыру.Ойсергек «смайлктер

арқылы көңіл-күйлерін білдіру.

Топқа бөліну ауа райын анықтайтын құралдардың түрлеріне қарай «Сынап барометрі»,»Термометр» «Флюгер».

Сабақтың жоспарымен оқушыларды таныстырады.Атмосфера –лық қысым желдердің таралу аймақтарын анықтауға сұрақтар мен тапсырмалар береді.

Мұғалім оқушыларға бағалау парағын таратады.

Оқушылар топқа бөлініп,әр топ тапсырмаларын орындауға кіріседі.

Топ басшылары критериалды бағалау жүргізіп отырады.

Түсіну Сабақтың құрлымы:

1.”Алты ойлау қалпағы”(білім сайысы)

2.”Таза тақта” ойыны(терминдік сөздер)

3.Сандар сөйлейді.

4.Желдерді топтастыру.

5.Қорытынды тест

6.Рефлексия

7.Бағалау

Мұғалім оқушыларға сыни тұрғыдан ойлау құралдары ретінде «Алты ойлау қалпағын»Эдвард де Боно әзірлеген,ол әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін көрсететінін айтып өтеді. Оқушылар «6 түсті қалпақ»ережесімен танысқаннан кейін тапсырмаларды орындауға кіріседі
Қолдану,

талдау,(тапсыр-ма)

Әр топ топтық тапсырмалар орындайды

I топ: тапсырма

1.”Ақ түс” Атмосфералық қысымның пайда болуы мен жер бетіндегі,таралуының себептерін анықтайды.

II топ:«Сары түс» Желдің пайдасын анықтайды.
3. “Қара түс” Желдің зиянды жақтарын айтады.

III топ: :«Көк түс»Қазақстандағы желдердің түрлерін анықтап бақылау жүргізеді.

  1. Бриз А.Тәулік ішінде бағытын өзгертетін жел
  2. Мусон Ә.Жоғары қысымды өңірден төмен қысымға қарай соғатын жел

3.Пасат Б.Тынық мүхитынан Оңтүстік шығыс Азия маңында пайда болатын жел

4.Тайфун В.Маусым ішінде бағытын екі рет өзгертетін жел

I топ: Атмосфералық қысымның пайда болуы, географиялық ендіктерге және Күн сәулелерінің түсу бұрышына байланысты екенін толықтырыл айтты.

Циклон-төменгі қысымды аймақ.

Антициклон-жоғары қысымды аймақ жайлы толық мәліметтер беріп отырды.

II топ::Желдің пайдасы мен зияны жайлы дебатқа шықты,видео фильмдер көрсетті.

IIIтоп: Желдердің түрлерін атап,оларға сипаттама берді.

Ой толғаныс

(жинақтау, бағалау)

Шығармашылық есептер

  1. Кеслермен және үлестірме тапсырмалар мен жұмыс;

Тәуліктің орташа тепературасы

Айдың орташа температурасы

Жылдың орташа температурасы

860 Атмосфералық қысым

Қортынды тест:

Сандар сөйлейді.

I топ II топ III топ
977мбар

1022 мбар

1003 мбар

320 мбар

983 мбар

1026 мбар

1008 мбар

776 мбар

943 мбар

1012 мбар

985 мбар

860 мбар

«Жасыл түс» шығармашылық есептер оқушылар әр топқа берілген есептерді шығарып критериалды балдық жүйемен бағалайды.

Көк қалпақойлау үдерісін басқарады.Бұл бақылаушы тетік,барлық алты қалпақты бақылайды.

Рефлексия

Үйге тапсырма

1.Білемін

2.Білгім келеді

3.Сабақ маған ұнады,бірақ әлі де ізденуім керек

« Атмосфералық қысым желдер»

Желдің зардаптары

( шығарма )

Бағалау кезінде білім рейтингісін топ басшылары қойады,баға мониторингін мұғалім шығарады. Оқушылар өзін еркін сезінді,ойларын ашық

айта алады.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s