Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордың құрылысы


Қостанай облысы, Қарабалық ауданы Смирнов орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тохаев Нуркен Лесбекович

Сабақ жоспары Сынып: 7

Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордың құрылысы

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: «Ғаламтордың құрылысы» тақырыбы бойынша мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.

Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.

Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте

Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу.

2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.

3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.

Мәтіннің мазмұнын сұрау

Аударма диктант: система, военные исследования , надежность, отрезок, протокол, возможностиъ, оценить

ІІІ.Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз

2.Сөздікпен танысу: тұтынушы- потребитель

Түйінді машина- маншина с узлами

Оптикалық талшық- оптическая волокно

Үзіліссіз – непрерывно, беспрерывно

Уақытша- временно

Сақтау- сохранять

Ақпарттық-информационный

Жинақтауыш- собиратель

Қамтамасыз ету- обеспечивать

А) сөздерді дұрыс айту;

Ә) сөздік дәптерге жазып алу;

Б) сөз тіркестерін құрап жазу

3.Оқылым- мәтінді оқу

Интернет құрылысы

Интернетте жақсы жұмыс істеу үшін, оның құрылысын білу онша қажет болмайды. Бірақ интернет жұмысы және пайдаланатын терминдер туралы біршама білу керек. Бұл жағдай Интернетті тезірек меңгеруге көмектеседі. Әрбір тұтынушы компьютерді телефон арналарымен, түйінді машиналармен байланыстырады. Ал түйінді не негізгі машиналар бір- бірімен қуатты оптикалық талшықты не спутникті арналармен жалғасады. Түйінді машиналар кез келген жай компьютерлер арасында байланыс орнату үшін қажет. Олар тәулік бойынша үзіліссіз жұмыс істейді, байланыс сеанстарының арасындағы уақытта жолда жүрген ақпартты уақытша сақтайды, ақпарттық серверлер деп аталатын мәлімет жинақтауыш компьютерлермен жылдам істейтін оптикалық түрдегі байланыстыру ісін қамтамасыз етеді.

IV. Жаңа сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмаларды орындау

ІІІ деңгей

1.Интернет құрылыс мәтінінң кіріспе, негізгі , қорытынды бөлімдерін анықтаідар.

2. Мәтінге сұрақтар тізімін дайындадаңдар.

ІІ деңгей

1. «Ғаламтордың құрылысы» мәтініт бойынша мына мәліметтерді табыңдар.

А) негізгі ақпарат

Ә) қосымша ақпарат

2.Мәтіннің мазмұны бойынша қорытынды жасаңдар.

І деңгей

«Ғаламтордың құрылысы» мәтінінде берілген фактілерге сүйеніп, Интернеттің құрылысы туралы айтып беріңдер.

V. Сабақты қорыту: берілген сұрақтарға сәйкес жауаптарын тауып, диалог құраңдар. Өзара сөйлесіңдер:

Сұрақтар Жауаптары
1.Интернет деген не?

2.Интернет қандай мүмкіндіктерді ұсынады?

3.Интернет желісіне қалай қосылуға болады?

4.Модем дегеніміз не?

1.Интернет бойынша соңғы жаңалықтар туралы ақпарат, ауа райы туралы мәлімет алуға , электронды пошта арқылы хабарласуға болады.

2.Интернет желісіне қосылу үшін компьютерге модем қажет.

3.Бұл компьютерлерге телефон желілері не басқа да байланыс тораптары арқылы мәліметтер алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы.

4. Дүние жүзіндегі компьютерлер мен серверлер жиынтығы

VI. Үй тапсырмасын беру: 237-бет 2- тапсырма сөйлемдерді сын есіммен толықтырып жазу, сөздік жаттау

VII. Бағалау.

VIIІ. Рефлексия : Даналық ағашына өз пікірлерін жазып қалдырады.

Сабақ жоспары

7 сынып.

Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор қызметтер

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: «Ғаламтор қызметтер» тақырыбы бойынша мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.

Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.

Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте

Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу.

2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.

3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.

А)237-бет 2- тапсырма сөйлемдерді сын есіммен толықтырып жазылуын тексеру, қадағалау;

Ә) сөздікті жатқа сұрау

ІІІ.Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз

2.Тірек сызба бойынша «Интернет қызмет түрлері» тақырыбына әңгіме құрау

http://tak-to-ent.net/images/kz/001.png

3.Жазылым- сөйлемдерді жоғарыда берілген тірек сызба негізінде толықтырып жазыңдар.

А) Интернет көптеген (…) ұсынады.

Ә) Ондай қызмет түріне: қонақ үйде (…) алдын ала алу, ұшақ пен пойыз (…) тапсырыс беру, (…) сатып алу және тағы басқа.

Б) Қандай да бір қызмет түрін пайдалану үшін қажетті (…) кіру керек.

В) Есеп айырысудың бірнеше түрі бар: қолма-қол ақшамен (…), пластикалық картамен

(…) , Интернет ақшасымен (…) .

IV. Жаңа сабақты бекіту:

Мәтіннен төмендегі мәселелерді ашатын сөйлемдерді табыңдар. Сол сөйлемдер негізінде мәтіннің мазмұнын айтып беріңдер.

Интернет дүкенінің қызметі

· Тауармен есептесу нұсқалары

· Электрондық төлемдер жүйесі

· Пластикалық карталар

V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:

*Ғаламтордың қандай қызмет түрлері бар?

*Алдын ала алу арқылы қандай қызметті орындауға болады?

*Ғаламторды пайдаланудың қандай қадамдарын білесіңдер?

* Интернет қандай қызметтерді ұсынады?

VI. Үй тапсырмасын беру: 239-бет 2-тапсырма жаттау

VII. Бағалау.

VIIІ. Рефлексия : Көңіл күйді білідретін смайликтер арқылы өз пікірлерін қалдырады.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s