Мақтану – мақтаншақтық емес


Мектеп:Ақжар бастауыш мектебі

Күні: 07.03.2015ж

Тақырыбы: мақтану – мақтаншақтық емес

Құндылық: ақиқат

Қасиет: шындық айту, кішіпейілділік, тек жақсы және қажет заттарды айту

Мұғалім: Тальжанова А.Ж.

Сынып: 3

Оқушылар саны:

Сабақтың мақсаты:

Мақтану-мақтаншақтық емес «ақиқат» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.

Сабақтың міндеттері:

  1. Адами қасиетін және жалған сөйлемеуге үйрету
  2. Бойындағы жақсы қасиеттерін алға тартып, мақтанудан, тәкаппарлықтан алыс болуға тәрбиелеу
  3. Шындықты айту, кішіпейілділікке дағдыландыру

Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтағы жағымды күйге келу
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгінгі өзін-өзі тану сабағына құралдарымыз түгел ме?
  1. Тыныштық сәті.
  • Орнымызға отырайық қозғалмай. Екі қолымыз тізеге қояйық. Көзімізді жұмайық.

«Үй тапсырмасын тексеру.

  • Балалар, өткен сабақтағы әңгімені еске түсірейік.
  • Онда астарлап не туралы айтылған?
  • Қандай дәйексөзбен таныстыңдар?
  • Ол қандай мағына береді?

4Дәйексөз.

Тақтада дәйексөз жазылып тұрады. А. Құнанбаевтың сөзі: «бес нәрседен қашық бол»

  • Балалар, бұл кімнің сөзі?
  • Өлеңнің осы жерін кім айтып береді?
  • Қандай мағына береді деп ойлайсыңдар?

Дәйексөздің мәнін ашып, жаттатқызу. Дәптерге жаздыру.

  1. Әңгімелеу.

Баяғыда ағалы-інілі екі аяз болыпты. Қыс бойы олар жер-жерді шарлап, қыдырғаннан басқаны білмейді екен. Бірде інісі ағасына:
– Көк мұрын аға-аяз, бұл жұртты суыққа үсіртсек қайтеді? – дейді ерігіп.
– Несі бар? Қызыл мұрын інім, халықты тоңдырып, бір рақаттанайық, – деп құптайды оны екінші аяз.
– Ал, кеттік, жолда біреу-міреу кездесіпте қалар.
Ермек іздеп аттанған екеуі бір кезде ат тұяғының дүбірін естиді. Бұл шанасын атына жегіп, қалаға қарай бағыт алған бір бай саудагер мен орманға отын әкелуге бара жатқан кедей еді. Қызыл мұрын аяз:
– Өзінің киімі жұпыны екен, қолғабы да жыртық. Мен оны тез-ақ аязға үсірермін. Ал саудагерге сен бар, менің оған шамам келе қоймас, – деп кедейді таңдайды.
– Айтқаның болсын! – дейді де көк мұрын аяз саудагердің соңына ілеседі.
Кешкісін ағайындар тағы да кездеседі. Көк мұрын аяз көңілді. Қызыл мұрын одан:
– Не, саудагерді үсіре алдың ба? – деп сұрайды.
– Иә, – дейді көк мұрын аяз.
– Қалай үсірдің? – деп таң қалады інісі.
Ағасы мақтанып:
– Алдымен тонын, сонан соң малақайын, тіпті етігіне дейін шешіп алдым, – дейді .

  • Бұл әңгіме не жайында айтылған?
  • Сендер осылай айтасыңдар ма?
  1. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

Дәптермен жұмыс жасалады.

7.Топпен ән айту.

Оқушыларға әннің сөздері жазылған парақ таратып, «Қуанышым қазнам.» әнін бірге, хормен шырқаймыз.

Қуанышым қазынам

Мені армансыз деп пе едің,

Жердей емес көктеймін.

Көзімді ашып көргенім,

Аузымды ашып өткенім.

Қ-сы

Қуанышым қазынам

Қабағыңнан наз ұғам.

Таратайын халқыма,

Өзің жайлы жазып ән.

Қиял құстай самғайды,

Білесің ғой мән-жайды.

Көрсем көзім талмайды,

Сүйсем құмар қанбайды.

Қ-сы

8.Үй тапсырмасы.

  • Балалар, бүгінгі тақтада жазылған дәйексөзді келесі сабаққа жаттап, мазмұнын айтып бересіңдер.
  1. Соңғы тыныштық сәті.

Мен қандай баламын.docx

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s