Жаңа сабақтар

Африка. Сыртқы байланыстары мен ішкі айырмашылығ ы


Атырау қаласы
№26 С.Датов атындағы орта мектебінің

география пәні мұғалімі

Жұманов Нұрбол Нұрланұлы

Сыныбы: 11б

Күні: 8.04.15 ж.

Тақырыбы:Африка. Сыртқы байланыстары мен ішкі айырмашылығы

Білімділік мақсаты: Оқушыларға Африканың сыртқы экономикалық байланыстары мен ішкі айырмашылықтары жөнінде түсінік беру.

Дамытушылығы: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

Тәрбиелілік мақсаты: Экономикалық сауаттылыққа үйрете отырып, қиыншылықтарды жеңудегі өжеттілікке, мейірімділікке, қайырымдылыққа және туған елге, жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

№56. Африка. Сыртқы байланыстары мен ішкі байланы стары.docx
Африка. Сыртқы байланыстары мен ішкі байланыстар ы.pptx

Жаңа сабақтар

Сөз таптары


Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігі

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ филиалы

Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ

Құрастырғандар: Канапина Зибагүл Сейдәліқызы.

Кәкімжанова Нұргүл Қабидоллақызы

Сөз таптары

4-сынып

(мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік кешенінің бағдарламасы)

сөз таптары әдістемелік кешен 4сынып 2014.doc