Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу


Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
№5 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Таучабаева Марал

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні ТаучабаеваМарал Боранбаевна 6 б сынып Мұнайлы ауданы

№5 орта мектеп

1Апта 06.10.2016ж 1-сабақ 13:30 – 14:15 № 101 кабинет
Сабақтың атауы Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу
Сілтеме Математика 6 сынып, Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары
Жалпы мақсаты Оң сандар және теріс сандарды ажырата білу дағдысын қалыптастыру, теориялық білімдерін тереңдету және жүйелеу, есептеу және өлшеу жүйесінде шамалардың өзгерістерін оң сандармен жәіне теріс сандармен жазу дағдыларын арттыру, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Оқушының ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетіне жауап беру дағдысын қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Міндеттер
  • Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
  • Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау
  • Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
  • Оқуға бағыт-бағдар беру;
  • Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
  • Оң және теріс сандарды ажырата білуді үйрете отырып, білім негізін қалау
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың көрнекілігі видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар , фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы, көңіл-күй дидары
Күтілетін нәтиже Оқушылар оң сандар мен теріс сандарды ажырата біледі, күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады. Оң сандар мен теріс сандарды өлшеу, есептеу жұмыстарында пайдалана алады. Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
Ұйымдастыру

кезеңі

2 минут

Қағазға жазылған сандарды таңдап алуларына байланысты «Жай бөлшек» алғандар 1-топқа «Ондық бөлшек» алғандар 2-топқа, «Шеңбер» алғандар 3 – топқа, «Үшбұрыш» алғандар 4 топқа орналасады.

4 топқа оқушылар топтасады.

Бағалау критерийі:

  1. Білімділігі
  2. Ойлау жылдамдығы
  3. Математикалық тілі
  4. Топпен жұмыс жасауы

Бағалау парағы

р/с Оқушының тегі, аты Үй жұмысы Ой қозғау Деңгейлік тапсырмалар Тест Сәйкестендіру тесті БАҒА
А В С
1
2
3
4
5
6
Сабақтың барысы
2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 33мин
Ой-қозғау-5мин.

Бұл кезеңде үйге берген тапсырманы талдаймыз.

Миға шабуыл

1. Пропорция дегеніміз не?

2. Тура пропорционал дегеніміз не?

3. Кері пропорционал дегеніміз не?

4. Шеңбердің ұзындығын қалай табамыз?

5. Дөңгелектің ауданы?

6. Жиын және оның элементтеріне мысалдар

7. Жиынның қиылысу

8. Жиынның бірігуі

№278, 280,290
Түсіну: Жаңа тақырып 11 минут
Қолдану: Деңгейлік тапсырмалар 14 минут

Талдау:

Жинақтау:

Әр оқушы өз деңгейінің есебін шығарады.

Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.

Сергіту сәті-3мин. Жұмбақтар шешу мақал-мәтел жасыру. 1-топ оқущылары жұмбақ жасырады

  1. Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай

Айтыңдаршы бұл қандай сан

Жан-жағыңа қарамай (Натурал сан)

  1. Бүтін сан, бөлшек сан

Барлығы да бар онда

Бұл қандай сан айтыңдаршы

Оң, теріс сан бәрі сонда (Рационал сан)

2-топ оқушылары мақалдарды жалғастыруды береді

  1. Білікті бірді жығады,….

Білімді мыңды жығады.

  1. Бір кісі қазған құдықтан, …

Мың кісі су ішеді.

  1. Елу жылда, …

ел жаңа

Бекіту 5 мин
3.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сәйкестендіру тест жұмысы

1.Тура бағытты білдіретін сандар 1.16

2.Кіріс 120000тг; 2. 97

3.16градус суық; 3.оң сандар

4.Бәйтеректің биіктігі 97м; 4.-120000

5.16 градус жылы; 5.-97 6.Шығын 120000тг; 6.теріс сандар

7.Қарама-қарсы бағытты

білдіретін сандар 7.-7

8.7ұпай ұтыс 8.120000

9.Су асты қайығы 97м

тереңдікте жүзіп жүр;9.7

10.Олар ойынды 7ұпай

ұтылыспен аяқтады.10.-16

Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша дәптерлеріне жауап береді, бірін-бірі тексереді

1-3

2-8

3-10

4-2

5-1

6-4

7-6

8-9

9-5

10-7

Бағалау 3 мин
4.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топтардың бағаларын талдау

Қорытынды бағаны шығару

Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:

1. Білімділігі

2. Ойлау жылдамдығы

3. Математикалық тілі

4. Топпен жұмыс жасауы

Үйге тапсырма 1 мин
5.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
№295, №302, №307 91бет

Мен үй тапсырмасын беріп, күнделіктеріне бағаның қасына қолымды қойып шығамын.

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.
Рефлексия 1 мин
6.Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға түрлі-түсті парақшалар таратылады. Оқушылар өз ойларын жазып, көңіл-күй дидарына іледі.

matem.pptx
Марал ашык сабак.pptx
6 сынып ашык сабак.pptx
Марал ашык.pptx
ХХІ ҒАСЫР.pptx
математика алеми слайд.pptx
6 сынып.pptx
ашык сабак слайд.ppt

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s