Тепе- тендікті сақтау жаттығулары


Семей қаласы. А. Ибраев атындағы ЖОББМ КММ
Дене шынықтыру пәнiнiң мұғалiмi Каисаринов Б.С

Сабақ жоспары.

Пән аты: Дене тәрбиесі

 

Сабақтың тақырыбы:Тепе- тендікті сақтау жаттығулары

а) Білімділік мақсаты :Бөрене үстінде орындалатын жаттығуларды үйрету , қолды екі

жақа соза қарлығаш бейнесін жасауды меңгерту, гимнастикалық аттан секіруді және акробатикалық жаттығуларды оқу мөлшерлеріне сай орындату;

ә)Дамытушылық: Денешынықтыру жаттығулары мен шұғылдану белсенділігін дамыту,салауатты өмір салтын қалыптастыру, Тұлғаны дұрыс қалыптастыруға , қимыл — қозғалыс дағдыларын және дене қасиеттерін жетілдіру.

б) Тәрбиелік :Оқушылардың сана – сезімін тәрбиелеу, жаттығудың өмірлік қажеттілігіне әсерін түсіну, өмірге қажетті қозғалыс дағдысын орындауға бейімдеу, қолайсыз жағдайда қолдана білу. Дене жаттығулары арқылы спорттық мәдениеттерін қалыптастыру .

Көрнекіліктер:Гимнастикалық бөрене (биіктігі 100 см), гимнастикалық төсеніш,

Арқан, гимнастикалық кіші ат,

Сабақтың мазмұны Уақыт Әдістемелік нұсқау
І1.

2.

3

4.

5.

Кіріспе дайындық кезеңі. Сапқа тұрғызу.Ақпар беру.Сәлемдесу

Сабақтың мақсатын түсіндіру

Сапта орындалатын жаттығулар

а) “Оңға бұрыл”

ә) “Солға бұрыл”

б) “Кері айналу”

Жүру барысында орындалатын

жаттығулар

— аяқ ұшымен жүру

— өкшемен жүру

— табанның сыртқы қырымен жүру

— табанның ішкі қырымен жүру

— жартылай отырып жүру

— толық отырып жүру

Жүгіру барысында орындалатын

жаттығулар.

— тізені жоғары көтеріп жүгіру

— аяқты артқа тастап жүгіру

— оң иықпен жүгіру

— сол иықпен жүгіру

— оң аяқпен секіру

— сол аяқпен секіру.

— жылдамдыққа жүгіру

.Жалпы дамыту жаттығулар.

1) аяқ иық көлемінде, қол белде басты

айналдыру

с/қ- 1-4 оң жаққа

5-8 сол жаққа

2) аяқ иық көлемінде, қол иықта, қолды

айналдырамыз.

с/қ-1-4 алға

5-8 артқа

3) аяқ иық көлемінде, қол кеуде тұста бүгулі,

қолды артқа керу.

с/қ-1-2 қолды бүгіп артқа керу,

3-4 қолды жазып артқа керу.

4) аяқ иық көлемінде, қол белде, алға еңкейу

с/қ-1-2 оң аяққа еңкейу

3-4 сол аяққа еңкейу

5) аяқ иық көлемінде, қол белде, белді

айналдыру.

с/қ-1-4 оң жаққа,

5-8 сол жаққа

6) негізгі тұрыс, қол тізеде, тізені

айналдыру.

с/қ-1-4 оңға

5-8 солға

24

5

Оқушылардың спорттық киіміне назар аудару .Оқушылар назарын сабаққа аудару. Сабақ барысында теориялық мағлұмат беру

Жаттығуды санақ бойынша және нақты орындауын талап ету.

Қол жоғары , алақан ішке.

Қол белде.

Кеудені тік ұстау

Қол белде ,кеудені тік ұстау

Қол белде ,кеудені тік ұстау

Жаттығу барысын нақты орындау

Қол алда , бел тұста

Қол артта,өкшені қолға тигізу

Қолды алға айналдыру

Қолды артқа айналдыру

Жаттығу аяғына дейін орындалады

Барынша жылдамдырақ жүгіру

Жаттығу барысында тепе-теңдік сақтау

Жаттығуда шынатақты тигізіп орындаймыз, кеудені тік ұстаймыз

Шынтақ иық биіктігімен тең ұстау, кеудені тік ұстаймыз

Жаттығуды тізені бүгпей орындау

Жаттығу барысында кедені орнында ұстау, тек жамбасты айналдырамыз

Жаттығу барысында толығымен отырып орындаймыз

ІІ1.

2.

3.

4.

Негізгі кезең Бөрене үстінде орындалатын жаттығуларды үйрету;

а) бөрененің үстінде тізені бүге басып жүру ;

ә) бөрененің үстінде тіркеме адыммен жүру ;

б) екі қолды мықынға қойып тізені көтере

жүру;

в) сол аяқпен бір адым ілгері аттап, екі қолды

екі жақа соза « қарлығаш » бейнесін жасау.

Гимнастикалық ағаш аттан секіруді үйрету;

а) жүгіріп келген бойда секіріп аттың үстіне

шығу, қолды тірей жүрелеп отыра қалу;

ә) түрегеліп сәл шалқая екі қолды жоғары

көтерген қалыпта жерге секіріп түсу.

Алға қарай бастан аса домалап түсуді үйрету;

а) негізгі тұрыстан екі қолды жерге тіреу;

ә) басты алдыға еңкейтіп отыру;

б) топтану;

в) негізгі тұрыстан екі қолды жерге тіреу.

Баскетбол ойыны

77

7

10

Сапқа тұрғызу, жаңа сабақ барысын көрсетіп түсіндіру. Әр снаряд жанына саппен апарып бөліп скомейкаға отырғызу,Жаттығу барысында аяқты бүгпей тік ұстау, басты көтеріп ұстау, кеудені тік ұстау.

Аяқ ұшымен жүру , тізені тік көтеру, екі қол жанда саусақтары тік созулы.

Жаттығу барысында отыру барысында саусақ жинақы, кеудені тік ұстау, секіру барысында қолды тігінен жоғары көтеру

Жаттығуды төсенішке желкені тигізу арқылы, тізені қолмен кеудеге тартып бастапқы қалыпқа тұру

Екі жақты ойын ережемен

ІІІ Қорытынды -Сапқа тұрғызу

-Сабақты қорытындылау

-Жаттығуды жақсы орындаған немесе белсене

қатысқан оқушыны мадақтау.

-Оқушыларды бағалау

-Жеке және жалпы тапсырмалар беру

-Қоштасу

3 Жеке қимылдарына белсенділіктерін баға қою.Оқушылар сұрақтарына жауап беру.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s