Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру


ШҚО Семей қаласы Шулби кенті «Шулби мектеп-кешені»
даярлық тобы мұғалімі Такебаева Арманда Жумажановна

 

Білім беру саласы: «Таным»

Ортаңғы топ балаларына ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Мақсаты: 3 саны мен цифры туралы өткенді пысықтау; цифрды заттың санымен сәйкестендіруді жалғастыру; 1,2,3 цифрларын дұрыс жазу дағдыларын қалыптастыру; өзіне таныс заттарды биітігіне (биік-аласа) қарай салыстырып, оларды сол белгілері арқылы салыстыру қабілетін дамыту; бір-біріне ұқсас екі затты салыстыру арқылы баланың зейінін дамыту.

Көрнекіліктер мен құралдар: заттық суреттер, ойынға қажетті материалдар.

Методикалық әдіс: 1. Д/О: «Сиқырлы заттар». 2. Д/О: «Қателеспей орналастыр». 3. Д/О: «Бұл қандай пішін?». 4. Сергіту сәті. 5. Дәптермен жұмыс.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балаларды ортаға шақырып, Д/О: «Кім көп біледі?» ойынын ұйымдастыру.

Тәрбиеші:

-балалар үстелдің үстінде ғажайып қорап тұр. Оның ішінде неше түрлі сиқырлы ойыншықтар бар?

Д/О: «Сиқырлы заттар»

Ойын шарты: қорап ішіндегі ойыншықтың біреуін алып сипаттап әңгімелеу.

Д/О: «Қателеспей орналастыр»

Ойын шарты: үстел үстіндегі ойыншықтарды топтастыру. Топтастырылған ойыншықтарды санау, олардың ойыншықтық санын сан атауымен сәйкестендіріп, айта білуін қадағалау.

Сергіту сәтін өткізу.

Бойынды тік ұстап,

Емін еркін тыныста.

Деміңді ішіне тез алда

Оң қолынды соз алға.

Сол қол босқа тұрмасын

Шеңбер жасап

Секіріп, секіріп алайық

Дәптермен жұмыс.

1- тапсырма.

2,3 цифрлары қаншаны білдірсе, әр қатардағы сонша затты бояу.

2- тапсырма.

Фигуралардың санына сәйкес цифрды бастырып, жазу.

3- тапсырма.

Биік үйдің қасына аласа ағаштың, ал аласа үйдің қасына биік ағаштың суретін салу.

Үйлерді салыстыру. Биік- аласа. Кеңістікті бағдарлау.

4- тапсырма.

Қанша айырмашылық бар! Сонша дөңгелекті бояу. Суреттегі күшіктерді жақсылап қарап қандай айырмашылықтары бар екенін табу.

Сурет бойынша 4 айырмашылықты тауып және 4 дөңгелекті бояу.

Балалар келген қонақтармен амандасады. Жыл мезгілдерін, ай аттарын, апта күндерін атайды.

Санамақтар айтады.

Балалар тұрған қорапты қызықтап, ішіндегі заттарды танып, сипаттап айтады.

Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды. .

Балалар ойыншықтарды атауы мен санын сәйкестендіре отырып санайды.

Балалар өлең жолдарымен сергіту қимылдар жасайды.

Балалар берілген тапсырманы зейін қойып тыңдайды және орындайды. 2,3 цифрларына сәйкес келетін заттарды бояйды.

Суреттегі геометриялық фигураны санына сәйкес келетін цифрларды бастырып, жазады.

Балалар тапсырманы зейін қойып, тыңдай отырып биік үйдің қасына аласа ағашты, аласа үйдің қасына биік ағаштың суретін салады. Үйлерді салыстырады. Сол жақтаға биік үй, оң жақтағы аласа үй. Үйлердің түстері сары, шатыры қара.

Балалар суреттегі күшіктердің айырмашылықтарын тауып, 4 дөңгелекті бояйды.

Рефлексия (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою) Өзін өзі бақылау және өзі атқарға жұмысқа баға беру.

-Бойы биік үйдің қасына қандай ағаштың суретін салдыңдар?

Тәрбиеші балаларды мадақтайды.

Балалар өз жұмысын тірбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады.

Күтілетін нәтиже

Нені білуі керек: 1, 2, 3 цифрларын, «биік», «аласа» түсініктерін;

Қандай түсініктерді игереді: екі суретті салыстырып, айырмашылығын таба білуді; өзіне таныс заттарды биіктігіне қарай (биік, аласа) салыстыруды; заттарды сол белгілеріне қарай біріктіруді;

Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады:1, 2, 3 цифрларын заттың санымен сәйкестендіруді.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s