Музыка сабағында дарынды балалардың шығармашыл ық ізденістерін дамыту жолдары


БҚО, Сырым ауданы, Жетікөл ауылы

ЖББ Сырым орта мектеп –

балабақша кешенінің

Музыка пәнінің мұғалімі,

Қосымша білім беру педагогы

Г.Ж. Анесова

Музыка сабағында дарынды балалардың шығармашылық ізденістерін дамыту жолдары.

Дарынды ұрпақ — нұрлы болашақ

(Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс моделі)

Ақпараттық құзыреттілік:Адамзаттық құндылықтардың қадір – қасиетін

түсінетін тәні, жаны таза, білімді, білікті, «рухы» биік, өрісі кең, кез-келген

ақпаратты өңдеу,логикалы коперацияларды қолданушы ізгі ұрпақ

Коммуникативтік құзыреттілік:

Мәдени және шығармашылық іс-әрекетке қатысу, тұлға мен қоғамды

қалыптастыратын мәдениеттің маңызды жақтары мен аспектілерін бағалау және түсіне білу даярлығы. Әр жақты дамыған шығармашыл, көп мәдениетті, бәсекеге

қабілетті әлеуметтенген жеке тұлға.

Проблеманы шешу құзыреттілігі:Жоғары деңгейдегі өнімді ойлау жүйесін,

зерттеушілік қабілетін ұштауға, өзін- өзі білімдендіру,жаңа идеяларды жүзеге

асыруға және танымдық іс –әрекетін, даму аймағын кеңейту.

Дарындылықты қалыптастырудың негізгі міндеттері:

Қабілеті жан-жақты дамыған, Оқушылардың ынта- Шығармашылық қабілетті

білімді әрі іскер азаматты ықыласын, білімділігін белгіленген мақсатқа

қалыптастыру. тереңдету. қарай дамыту

Рухани байлықты дамытуға Ел ертеңіне сай ұрпақ Дарындылықтың

жағдай жасау. тәрбиелеуге жұмыстану. «туа біткен» «келе-келе

қалыптасқан» екі түрін

оқушыбойынан анықтау.

Оқушы дарындылығын аңықтау жолдары:

Оқушыға шығармашылық

әрекеттер орындату арқылы

ішкі мүмкіндіктерін байқау.

Баланың қызығушылығы мен

бейімділігіне барынша сәйкес

келетін қызмет аясында баланың

іс-әрекетіне талдау жүргізу.

Баланың дарындылық белгісін,

оның психикалық дамуының нақты

деңгейінде ғана емес, сондай-ақ оның

болашақтағы даму мүмкіндігін де есепке

ала отырып бағалау.

Оқушының дарындылық қабілетің шыңдау жолдары:

Бейнелі түрде ойлауды,ойлау үрдісінің

бастамашылдық бөліктерін дамыту.

Қиял мен елестетуді дамыту.

Оқу үрдісіне эмоциялық әр беру.

Пәндік олимпиадаларға , шығармашылық

сайыстарға, ғылыми жоба жарыстарына,

пікір сайыс ойындарына қатыстыру.

Дарынды балалармен жүргізілетін жоспар.

Жұмыс жоспары Жүргізілетін жұмыс түрлері
1 Оқулық материалын толық игерту
  1. Хронологиялық кесте жасау
  2. Тақырыптық жұмыстар
  3. Музыкалық жұмыс
2 Музыкалық сауаттылық
  1. Дауыс жаттықтыру
  2. Ән әуендерін есте сақтау,үйрену .
  3. Күй ұғына,тарта білу .
3 Тестпен жұмыс
  1. Тақырыптық тест
  2. Тоқсандық тест
  3. Тапсырмаларға орай арналған тест т.б.
4 Түрлі жарыстарға қатыстыру
  1. Пәндік сайыстарға
  2. Мектепішілік, аудандық қалалық , облыстық жарыстар
  3. Байқауларға қатыстыру
  4. Ғылыми жоба жарыстары
5 Қосымша материалдармен жұмыс
  1. Күй шежіресі .
  2. Музыка тарихы .
  3. Өнер туындылары .
  4. Ән әуендері

Дарынды балаларды анықтау төмендегідей

ұстанымдармен тұжырымдалады:

1.Баланың шығармашылық қабілеттерін анықтау.

2.Сауалнамалар, музыкалық тапсырмалар,сиходиагностикалық тренингтерді өткізу.

3.Оқушының шығармашылықпен айналысуын мектепте, сабақ үстінде, үйде

қолайлы жағдай туғызу.

4. Пәндік сайыстарға, ән айту сайыстарына, ғылыми жоба жарыстарына,

шығармашылық ойындарына қатыстыру.

Мұғалімге қойылатын талаптар :

1.Дарынды баланы анықтау.

2.Сабақты жаңа технологиямен өткізу.

3.Балаға шығармашылықпен жұмыс істеуі үшін жаңа, тың тапсырмалар беру.

4.Ата-анасымен мәдениетті педагог ретінде сөйлесе білу.

5.Оқушы жұмысын дұрыс бағалай білу.

6.Оқушыға жеке тапсырмаларды оқуға бергенде оның мүмкіндігін біліп

отыру.

7.Тапсырманың орындалу дәрежесін қадағалау.

Дарындылық қабілетті дамыту үшін

төмендегідей талаптар орындалуы қажет:

1.Ұстаз біліктілігі.

2.Отбасының жағдайы, ата-анасының қолдауы.

3.Оқушы мен ұстаз арасындағы қарым-қатынас.

4.Мектептегі оқыту мен тәрбиенің деңгейі.

Дарынды балаларға қолдау көрсету жолдары :

-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;

-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.)

-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,

-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;

-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация,

профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)

-Қажетіне қарай жағдай туғызу

-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.

Таңдап алған бағыттар:

Күтілетін нәтиже :

  1. Өзге мектеп, регион балаларымен тәжірибе алмасу;
  2. Шапшаң ойлау, тез нәтижеге жету, тез ілгерлеу ;
  3. Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау;
  4. Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s