Абай. Шегіртке мен құмырсқа (И.Крыловтан)


Шығыс Қазақстан облысыӨскемен қаласы

«Өскемен қаласы әкімдігінің А. Байтұрсынов атындағы №20 орта мектебі» КММ

бастауыш сынып мұғалімі

Тукубаева Толкын Толеухановнаға

Қысқа мерзімді жоспар

мерзімі Пәні: әдебиеттік оқу Сынып: 3 «э»
Сабақ тақырыбы: Абай. Шегіртке мен құмырсқа (И.Крыловтан)
Жалпы мақсат: Мысал мазмұнын оқып, түсіну арқылы оның тақырыбы мен идеясын ашуға, өмірмен байланыстыруға үйрету. Өз пікірін, көзқарасын айтуға үйретіп, сол арқылы шығармашылық тапсырмаларды орындату. Мысалда айтылған үлгі-өнегені үйрену.
Сілтеме : Слайд, постер, флипчарт
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Мысалдың тақырыбы мен идеясын ашуға, өмірмен байланыстыруға үйренеді. Өз пікірін, көзқарасын айту дағдылары қалыптаса бастайды, сол арқылы шығармашылық тапсырмаларды орындайды. Мысалда айтылған үлгі-өнегені түсініп, үйренеді.
Негізгі идеялар: «Қыс азығын жаз жина»
Сабақта қолданылатын материалдар: Слайд, үлестірмелі карточкалар, флипчарт,аудиомәтін
Оқыту әдістері: Топтық жұмыс, СТО, АКТ
Дерек көздері: оқулық
Ойлау деңгейі Мақсат Күтілетін нәтиже Түрткі (сұрақ, тапсырма, жағдаят) Бағалау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Крите рий дискриптор ұпай
Ұйымдастыру, сабаққа жұмылдыру, психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың сабаққа көңілі ауады, психологиялық ахуал қалыптасады. Топқа бөлінеді. миға шабуыл (жұмбақ шешу) Ұйымдасты ру шаттық шеңбері, топқа бөлу (3 топқа (шегіртке, құмырсқа, көбелек) Бір-біріне ыстық лебізін білдіру, суреттер таңдап алу арқылы 3 топқа бөлінеді.
Білу Авторлар туралы білетіндерін анықтау, қосымша мәлімет беру. Авторлар туралы білетіндерін ортаға салады, қосымша мәлімет алады. Тақтаға назар саламыз, кімдерді көріп тұрсыңдар және осы кісілер жайлы не білесіңдер? Мәлі мет беруі Толық

Жартылай

Толық емес

3

2

1

Оқушыларды тыңдайды, қосымша мәлімет береді. ассоциация құрады
Түсіну Есту арқылы мысалмен таныса отырып, мағынасын түсіну. Мәтінмен танысады, мағынасын ұғады. Аудиомәтін тыңдату

Қалай ойлайсыңдар, мысалдың басында шегіртке қандай жағдайда өмір сүрді?

Ол құмырсқаға не үшін келді?

Құмырсқа үйіне кіргізді ме? Неге?

Жауаптары Толық

Толық емес

2

1

Ауызша сұрақ-жауап Тыңдайды, түсінеді
Қолда ну Шығарма кейіпкерлеріне іс-әрекеттеріне қарай мінездеме бере алу дағдыларын дамыту, сөздік қорларын молайту. Кейіпкерлерге мінездеме береді, өз ойларын ортаға салады. Шегіртке мен құмырсқаға мінездеме беру Мінездері ашылды

ашылмады

2

0

Венн диаграмма сын таратады. Флипчартқа түсіріп, мінездеме береді
Талдау Мысалдағы жасырын мағынаны көре білуге, қорытынды жасай алуға баулу. Мысалдағы жасырын мағынаны көреді, қорытынды жасайды. Сұрақ-тапсырмалар беріледі. Тап сырма толық орын далған, флип чарт дұрыс пайда ланыл ған Толық

Жартылай

Толық емес

3

2

1

Тапсырмаларды таратады, бағыт-бағдар береді. 1-топ: жасылмен жазылған сөздерді екі топқа бөліп жазады,

2-топ: Жаз және қыс мезгіліндегі шегірткенің көңіл-күйі. Өмірде іс-әрекеті шегірткеге ұқсас адамдар бар ма?

3-топ: Шегірткенің қарны ашып, суыққа тоңып, жығылуына не себеп болды деп ойлайсың дар? Шегіртке сияқты қиналып қалмас үшін не істер едің?

Жинақтау Өлең құрылысын білу, жолдарын ұйқастыра алу дағдыларын дамыту, өлең жолдарын құрастыруға баулу. Өлең құрастырады, топтар бір-бірін бағалайды. 5 жол өлең құрастыру Өлең құры лысы сақталған Толық

Жартылай

Сақталма ған

4

2

0

Әр топ оқып, өзара бағалағаннан соң, болашақта нені ескеру керектігіне тоқталады. 1—топ: шегіртке

2-топ: құмырсқа

3-топ: мысал туралы

Баға лау Сабақты бекіту; түсінгендерін тексеру. Кесте толтырады. Кесте толтыру Тыңдайды, қорытынды жасайды. Барлығы сөйлейді.
Рефлексия Сабақта не өткенін қорытындылау. Сабақ бойынша рефлексия жасау. Топта өзара бағалау жүзеге асады. Оқушылардың бүгінгі сабақтағы көңіл-күйі анықталады Топ басшысы бірлескен әрекет ету бойынша топ мүшелерін бағалайды.

Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін, ұнаған-ұнамағанын смайликтер арқылы көрсетеді.

Сабақ тақырыбы:Оқушымын мен енді! Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің «А.Байтұрсынов атындағы № 20 орта мектебі» КММ
Мерзімі: 05.09. Оқытушының аты-жөні:Тукубаева Толкын Толеухановна
Сынып: 1 «А» сынып Қатысқан оқушылар саны: 26 Қатыспаған оқушылар саны: 0
Оқу мақсаты: 1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Табыс критерилері: Барлық оқушылар: Сөз бен сөйлемді ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі:Сюжетті суреттің көмегімен мәтінді баяндай алады. Сызбаның көмегімен сөйлем құрай алады.

Кейбір оқушылар:Этикет сөздерді қолданады және тыныс белгілерді біледі.

Тілдік мақсаттар: Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Алдыңғы оқу: Сөз/сөйлем сызбасын оқи алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт, минуттар Жоспарланған жаттығулар Дерек көздері Ресурстар
Басы 0-3 минут Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

3-10 Кіріспе

І Берілген сюжетті суреттермен жұмыс

-Бұлар қандай бөлмелер?

-Олар қайда орналасқан?

-Бұл бөлмелерде балалар не істейді? (негізгі әрекеттері оқу екенін таныту)

-Қане, енді өз ойларымызды ортаға саламыз. (мұғалім қорытындылайды)

ІІ Сызбалармен жұмыс

-Сынып бөлмесінде отырғандар кімдер?

-Олар не істейді?

(Сұрақтарға жауап ала отырып, сөз және сөйлем ұғымдарын пысықтатамын.) Өздеріне қорытынды жасатуға тырысамын. Жаңа ақпаратты оқып беріп, есте сақтау керектігін ескертемін. Оқушыларға мысал келтірте отырып дәлелдету.

Оқулық
11-13

Ортасы 14-22

22-30

Сергіту сәті:күзгі әуен арқылы қимыл-қозғалыс

ІІІ Ж. Әбдірашевтің «Күзгі қуаныш» өлеңімен таныстыру.

-аудио үнтаспадан тыңдату.

-автор туралы мәлімет:

Жарасқан Әбдірашев (7.03.1948 жыл, Арал ауданы Аманөткел ауылы — 10.02.2001 жыл, Алматы) — қазақ ақыны.

Жарық көрген әдеби жинақтары

· «Тұңғышкітап» (1969).

· «Аққайран» (1970).

· «Найзағайлыжаз» (1971).

· «Саяхат» (1972).

· «Парасат пен парыз» (1973).

· «Дала, сеніңұлыңмын» (1975).

· «Соғыстансоңтуғандар» (1977).

· «Перзентпарызы» (1980).

· «Сана соқпағы» (1988).

· «Әзіліңжарасса» (1989).

· «Сана соқпағы» — 3 томдықтағдамалыжырларжинағы (1998).

· «Көңілкөкпары» (1998).

· «Шежірелішаңырақ» (1998).[1]

Арал қаласындабірнешеғимараттар мен ескерткіштерорнатылған

Өлең мазмұнымен жұмыс

-Дәлелдеу жұмысы: «Оқушымын мен енді!» сөйлеміне сәйкес сызбаны тапқызу, дәлелдету, сөйлемнің бас әріптен басталып, соңынан тыныс белгісі қойылатынына назар аударту.

ІV Жазба жұмысы

-Дәптер бетіндегі суреттердібояу;

-Әр түрлі сызықтарды салу;

-Үзік сызықтардыбастыру.

үнтаспа

Интерактивті тақта (слайд)

Тақтамен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Соңы 30-35 -Берілген сызбалармен сөйлемдер құрату (ҚБ)

Кері байланыс:

Өз іс-әрекеттеріне байланысты көңіл-күйдібілдіретін смайликтер арқылы рефлексия

Сызбалар сызылған қима қағаздар, смайликтер

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s