ӘДІСТЕМЕЛІК АЙЛЫҚ «ҚР ТӘУЕЛСІЗДІГІНІҢ 25 ЖЫЛДЫҒЫНА — 25 ҮЗДІК САБАҚ»


Пәннің аты: әдебиеттік оқу Уақыты: 21.11.2016 Кабинет: 15 Мұғалім: Ашуова Н.К.
Сабақтың атауы Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан)
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу,

1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;

2.Дамытушылық:өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;

3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы

Көрнекіліктер: мемлекеттік рәміздер, қазақ батырларының суреттері, мақал — мәтелдер

Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

Ата-бабам тарихы-менің тарихым- бөлімін бастаймыз

102 беттегі сурет бойынша жұмыс:

-Суретте кімдер бейнеленген?

-Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер?

-Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар?

-Қазақ батырлары неге атқа қонды?

Оқулық бойынша жұмыс 102-107 бет «Халық қорғаны» «Алмас қылышты ардагер»

  • үлгі оқу (мұғалімнің оқуы)
  • -тізбек бойынша оқу
  • тұтас оқу
  • Сөздік жұмыс: шұбырынды, жасақ, ақылгөй, жарақ, жарым, пырақ.
  • мәтінде не туралы айтылған?
  • Сөздік жұмыс: мәміле, тоқырау, уәж, ірігенді ширату, буырқану.
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Жаңа білімді бекіту: мәтінге сүйеніп сызбаларды толтыр

Екі мәтінді салыстыр: кестені толтыр:

Мақал – мәтелмен жұмыс:

  1. Мағынасын ашу. 2 талдау

Батыр туса ел ырысы,

Жаңбыр жауса жер ырысы.

Батыр болсаң – жауыңа найзаң тисін,

Бай болсаң – еліңе пайдаң тисін.

Халық қорғаны Екі мәтіннің ұқсастығы Алмас қылышты ардагер

Жоғарыдағы мәтіндер арасында сурет пен байланысы бар ма ? Қандай?

Сызбаны толтыр:

Бұқар жыраудың теңеулері Халықтың батырға құрметі

Қабанбай

Үйге тапсырма Мазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s