Білім — болашаққа бастар жол! Знание путь к будуще му! “Knowledge is the way to the future”


К.К.Ережепова,Ш.Р.Абдуллаева, Б.К.Омар, М.Ш.Валиева.

Түркістан қаласы, Некрасов

атындағы№9мектеп-гимназиясы

Мақсаты:

Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді, жан жақты болуға, өзіне деген сенімділік қасиеттерін бейімдеу.

Ой-өрісін, тілін, логикалық ойлау қабілетін, қызығушылығын арттыру және дарынды, шығармашыл, озық болуға тәрбиелеу.

Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу.

Жүргізуші:

Нұрлы үмітпен арқалаған арқаға,

Жан сәүлесін тарататын баршаға

Шын пейілмен құрметімізді көрсетіп

Сайыскерлерді шақырайық ортаға.

Балалар шеңбер құрып тұрады, олар түрлі түсті төртбұрыш және үшбұрышты өздері таңдап алады. Төртбұрышты алған балалар бірінші команда ал үшбұрышты алған балалар екінші команда. Балалар командаға бөлініп өздерінің орындарына отырады.

Жүргізүші:

Ал енді бүгінгі сайысымыздың кезеңдерімен таныстырып өтейін.

1 Сөзжұмбақ

2 Ойлан тап

3 Кім жылдам

4 Шеберіңді шыңда

5 Сергіту сәті

6 Тренинг

7 Мазайка

Жүргізүші:

Ал келіңдер, келіңдер

Біріңе бірің еріңдер.

Біліміңді тексеріп

Ойынға қатысып көріңдер- дегендей бүгінгі сабағымыз «Сайыс ойын түрде өтеді.

Ал енді командалармен таныстырып өтейін

1 команда «Бірлік»тобы

2 команда «Достық»тобы

Әр команда өзінің ұранын айтады.

«Бірлік»-Тәуелсіз елдің тірегі білімді ұрпақ

«Достық»-Егеменді елдің тірегі – оқу мен білім

Жүргізуші:

Қазылар орнықтырар әділдікті,

Кімдердің жауаптары кәміл шықты.

Білім мен тапқырлықтың сайысында,

Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты – дей отырып бүгінгі сабағымыз сайыс түрінде өтетіндіктен біз кәзір қазылыр алқасын таңдап аламыз.

Балалар қоржында асықтың көмегімен 4 қазылар алқасын шығарады.

(Оқушылардың әр бір жауабы жасыл, сары, қызыл түспен бағаланады.

Бұл жерде жасыл түс- дұрыс жауап,

сары түс – жауап толық емес,

қызыл түс – жауап дұрыс емес)

Жүргізуші:

Сайысымызды бастамас бұрын біз өзімізге топтық ереже құрып алайық я балалар? Сендерге конверт беріледі. Осы конверттің ішінен өздерін таңдап аласыңдар. Екі команда үш-үш ережеден таңдайсындар. (өздері таңдап алған ережелерді плакатқа жабыстырады )

Қазақстан туған елім,

Алтын бесік –Ақ ордам.

Даңқың сенің арта берсін,

Елім менің жаңарған.

Мәлімет:

Ал енді сайысымызды бастайық.

  1. Сөзжұмбақ

Екі командаға екі сөзжұмбақ беріледі. Сұрақтардың жауабын білетен қатысушы тақтаға шығып жауабын жазады.

«Достық» командасы.

Г Е Р Б
Г Н Е З Д О
М Е Д В Е Д Ь
Б І Л І М
Р А К Е Т А
А С Т А Н А
О Г О Р О Д
Б І Р Л І К
И Н Д Ю К

Сұрақтары:

  1. Мемлекетті рәміздердің бірі (орысша).
  2. Құстың үясы (орысша).
  3. Большой косолапый житель леса.
  4. ………. инемен құдық қазғандай.
  5. Машина для полета в космос.
  6. Отанымыздың астанасы қай қала?
  7. Место где растут овощи.
  8. ………. болмай тірлік болмас.
  9. Распускает хвост павлином,

Ходит важным господином.

По земле ногами стук,

Как зовут его-….

Қ А Л А М
П Ч Е Л А
З Е Б Р А
М Ұ Ғ А Л І М
Қ Ы Р Ы Қ
М О С Т
Б Ү Р К І Т
К В А Д Р А Т
К Е Н Г У Р У

Сұрақтар:

  1. Оқушының құралы?
  2. Насекомое дающее мёд?

3. Полосатый зверь

4.Ұстаз сөзінің синоними

5. Ондықтан құралған сан?

6. Переход через реку

7. Туымызда бейнеленген құс.

8. Геометрическая фигура

9. Какое животное носит своих детей в сумке?

Жүргізуші:

Ал енді сөз кезегін қазылар алқасына берейін.

Жүргізуші:

Бәйгеге түсіп жарыспай

Жүйріктің бағы жанар ма?

Білім мен өнер жарысып

Тәрбие тәлім табар ма?

Бұл бәйге ойдың бәйгесі

Кім жүйрік ойға сол алда-дегендей

Келесі сайысымыз «Ойлан тап» сайысы.

Интерактивкада ертегі үзіндісі көрсетіледі ал сендер сол қай ертегі екендігін табуларын қажет.

1 __________________________________________________________

2 __________________________________________________________

3 __________________________________________________________

4 __________________________________________________________

5 __________________________________________________________

6 __________________________________________________________

7 __________________________________________________________

8 __________________________________________________________

9 __________________________________________________________

10 _________________________________________________________

11 _________________________________________________________

12 _________________________________________________________

Жүргізуші:

Жарайсындар балалар. Ал енді сөз кезегін қазылар алқасына берейін.

Жүргізүші:

Енді «Кім жылдам» сайысын бастайық.

Ұшқыр ойға серік болсын шеберлік,

Сөз кезегін сұрақтарға берелік.

Арамызда тапқыр достар көп екен,

Солардың енді жауптарын көрелік.

Әр командаға 15 сұрақтан беріледі. Әр бір дұрыс жауапқа бір балл.

«Достық »

1.1 тонна мақта ауыр ма 1 тонна темір ауырма (тең)

2.Растает ли снеговик если на него надет шубу?

3.Ұяда не көрсең,…. (ұшқанда соны ілерсің)

4.Цвет нашего флага.

5.1 жұмыртқа 3 минутта піссе 4 жұмыртқа неше минутта піседі?

6.Орган слуха. (ухо)

7. Бірлік болмай ….. (тірлік болмас)

8.Что делает зимой медведь?

9.Қос ат жегілген арба 40шақырым жүрді. Бір ат жегілген арба неше шақырым жүреді.

10.Много люди а один….(человек)

11. Назовите главные члены предложения? (подлежащее, сказуемое)

12.Сколько всего глассных звуков? (6)

13.Үстел беті төртбұрыш. Оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады?(5)

14.На какое дерево сядет вороно после дождя? (на мокрое)

15.Что можно видеть с закрытыми глазами? (сон)

«Бірлік»

1.Птица почтальон (голубь)

2.Төтр қойдың неше аяғы бар (16)

3. Что такое периметр? (Сумма длин всех второн)

4.Дүйсенбіден үш күннен кейін қай күн келеді (жұма)

5. Кто собирает яблоки спиной (Ёж)

6. Сколько дней в году?

7. Екі адам шахматты 2 сағат ойнады, ал бір адам неше сағат ойнайды?

8.Отбасында 4 бала бар: қыздар қанша болса, ұлдар сонша. Отбасында ұлдар қанша қыздар қанша?

9. Сколько минут в получасе? (30)

10. Летели 3 страуса. Охотник убил одного. Сколько осталось страусов? (страусы не летают)

11. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? (3кг)

12. Существительные 1-го склонения имеют окончании…(а, я)

13.Стол үстінде 3 стакан шие тұр. Сәбит 1 стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? (3 стакан)

14. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? (егер оны мұз етіп қатырса)

15. Вопросы дательного падежа (кому ? чему?)

Жүргізүші:

Ал енді әділ қазы алқасынан 3 сайыстың қорытындысын сұраймыз

Шебер болсаң, тіл байып,

Шешендіктер бір ғайып.

Мақал- мәтел үйреніп,

Тілімізді шыңдайық- деп кезекті мақал-мәтел сайысына берейік

«Достық»

1. Бірлік болмай (тірлік болмас)

2. Оқусыз білім жоқ …… (білімсіз күнің жоқ)

3. Ақыл азбайды…. (білім тозбайды)

4. Татулық (достық кепілі)

5.Бірлігі жоқ ел тозады (Бірлігі күшті ел озады)

6.Землю красит солнце ( а человека труд)

7. Кто не работает (тот не ест)

8. Дерево ценят по плодам а человека (по делам)

9. Без труда ( не вынешь и рыбку из пруда)

10. В труде (рождаются герои)

«Бірлік»

1. Дос жылатып айтады (дұшпан күлдіріп айтады)

2. Копшіліктен береке кетпес (Берекеден мереке кетпес)

3. Шын достық (қиын сәтте табылар)

4. Еңбек қуаныш (жалқаулық айрылмас азап)

5.Үлкенді сыйласаң қадірлі боласың

Кішіні сыйласаң (құрметті боласың)

6.Суди о человеке (По его труду)

7.Труд кормит (а лень портит)

8.Где труд (там и счастье)

  1. Нет друга ищи (а нашел береги)
  2. Один за всех, все за одного.

Жүргізүші:

Ал енді әділ қазы алқасынан 4 сайыстың қорытындысын сұраймыз.

Ал құрметті қонақтар енді сіздермен бірге тренинг откіземіз. Ол үшін бізге балалар көмектеседі. (баланың көзін байлап , санатып, фломастер)

Жүргізүші:

Әр командаға 3 мұғалімді қосамыз. Сіздерге сондай тапсырма 2050 жылы білім саласын қандай болады деп ойлайсыздар? Плакатқа сүрет салу және сол сүретті қорғау. Балалармен бірге. Сіздерге 3 минут уақыт беріледі.

Қазылар алқасының бағалауы.

Жүргізүші:

Біздің соңғы сайысымыз «Мазайка»

Конверттің ішіндегі сүретті жинап қай жануар екендігін айту. Және ол туралы не білесіңдер. (Барыс) (Бүркіт) Ғылыми жоба қорғау

Қазылар алқасының бағалары.

Қорытынды

Жүргізуші:

  1. Егеменді ел дегенді қалай түсінесіндер?
  2. Демек біз тәуелсіздікті қай жылы алдық?
  3. Білім болашаққа бастар жол дегенді қалай түсінесіңдер?
  4. Бүгінгі сайыс сабағында сендерге сайыстың қай кезеңі ұнады? Қандай әсердесіңдер? (доскада кезеңдер жазылған плакат болады, сол кезеңдердің қай бірі ұнаса сол кезеңге смайликтерін жабыстырады)

Қатысушылар сыйлықтармен марапатталады.

Жүргізуші:

Дария судың ағыны,

Құрметтеген шәкірті.

Сыйымызға риза бол,

Мұғалімдер қауымы- дей отырып, құрметті қонақтар бүгінгі біздің екінші-үшінші сыныптар арасында өтілген егеменді еліміздің 25 жыл толуына орай «Білім — болашаққа бастар жол !» атты сайысымыз өз мәресіне жетті. Тыңдағандарыңызға рахмет.

Бұл өмірде таусылмас бір бұлақ бар,

Жағасында жанып тұрар шырақтар.

Оның аты мектеп, мектеп сол мектеп,

Ілім, білім, ғылым соған тұрақтар.

Білім болашаққа бастар жол (1).doc

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s