Жай бөлшектер тақырыбына мазмұнды есептер шығар у


Атырау облысы, Махамбет ауданы

Атырау облыстық көмекші мектеп-интернатының

математика пәні мұғалімі: Альдешова Райса Балтабайқызы

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер тақырыбына мазмұнды есептер шығару.

Сабақтың түрі: Қорытынды сабақ.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану кезінде алған білімдерін одан әрі тереңдету толықтыру,білім,білік дағдыларын қалыптастыру.
  2. Тәрбиелілік: Оқушыларды адалдыққа, шапшаңдыққа өз бетімен еңбектенуге ұжымдық жұмыс атқаруға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  3. Дамытушылық: Сынып оқушыларының іскерлігін, логикалық ойлауын, ерік-жігерін, қорытынды жасай білу қабілеттерін дамыту.

Коррекциялық мақсаты:Тақырып бойынша мазмұнды есептерді шығартуда жеке оқушылардың ойлау, есте ұстау қабілеттерін жетілдіруге дағдыландыру.

Оқыту әдістері: Ауызша баяндау, сұрақ-жауап топтық есептер шығару.

Көрнекілігі: Таратпа мазмұнды есептер, кесте, Венн диаграммасы.

Пәнаралық байланыс: Информатика

Сабақтың құрылымы: І. Блиц-турнир. ІІ. Іздену іс-әрекет . ІІІ. Ой жинақтау. IV. Бекіту. V. Бағалау. VІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

І. Ұйыдастыру.

Түгендеу, садақ құралдарын реттеу, психологиялық даярлық ( бүгінгі сабақпен таныстыру).

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Қайталау сұрақтары.

  1. Блиц – турнир (сауалнама сұрақтарға жауап теру)

а) бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін

ә) бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін

б) бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін

(оқушылар жауабын талдау, қатесін қайталау,түзету)

  1. Іздену іс-әрекет (жай бөлшектерге амалдар қолдану барысында мазмұнды есептер шығару).

Кеспе арқылы мазмұнды есептерді оқушылар деңгейіне қарай тарату, көмек беру, шығарту.

К-1. Бірінші қорапшада кг, екінші қорапшада кг алма бар. Екі қорапшада қанша кг алма бар?

К-2. Мүсін жасайтын қоспа дайындау үшін 37 кг мыс, 4 кг цинк және 2 кг қалайы алынды. Мүсін жасайтын қоспаның массасы қандай?

К-3. Қуаныш үйінен апасының үйіне сағ жүреді. Ал үйден мектепке дейін одан сағ аз жүреді. Қуаныш үйден мектепке дейін неше сағат жүреді.

  1. Ой жинақтау.

Тақтамен жұмыс. Жекелеген оқушылар К-1,К-2,К-3 есептерінің шығару тәсілдерін көрсету.

К-1. Шешуі: кг= Жауабы:

К-2. Шешуі: 37 кг+4 кг=44кг

Жауабы:44

К-3. Шешуі: сағ сағ сағЖауабы:

  1. Бекіту. (Венн диаграммасын толтыру)
  1. Қорытынды. Сәйкесін табу. (оқушы мысалы)
Жай бөлшектерге амалдар қолдану Қосу Азайту
Бөлімдері бірдей бөлшектер
Бөлімдері әр түрлі бөлшектер
Аралас сандар
  1. Бағалау.

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау парағына қарап, марапаттау және бағаларын күнделікке қою.

  1. Үйге тапсырма. (өз ойларын толтырып келу)
Нені білем? Нені білдім? Нені білгім келеді?
  1. Оқушыларды бағалау.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s