Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрлердi ң түрлерi. Температураның шкаласы


Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№1 жалпы орта білім беретін мектептің физика пәні мұғалімі
Оразымбет Алма Наурызбайқызы

Сабақтың тақырыбы Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрлердiң түрлерi. Температураның шкаласы
Мақсаты Температураның белгілі шкаласы бойынша денелердің қыздыру, сұйықтық термометрлер құрылысымен және жұмыс принципімен таныстыру
Сілтеме Физика және Астрономия

Б. М. Дүйсембаев Г. З. Байжасарова А.А Медетбекова

Алматы «Мектеп» 2016

Жетістік критерийі Температура шкалаларымен танысу, шкалаларды градуирлеу, әр түрлі термометрлермен температураны өлшей алу
Күтілетін нәтиже Температура шкалаларымен танысу, шкалаларды градуирлеуді үйрену, әр түрлі термометрлермен температураны өлшей алады.
Әдіс-тәсілдер 1.« Көрсет және әңгімеле»

2. «Ротация»

3. «Есепте»

4. «Сұрақтар шеруі»

Сабақтың көрнекілігі, техникалық жабдықтар Таратпа қағаздар, түрлі – түсті баяаулар, анықтамалар, формулалар
Құрылымы
Блум таксономиясы Уақыты Әдіс — тәсілдер Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің

іс- әрекеті

Оқушының

іс -әрекеті

Бағалау
Ұйымдастыру 2 мин Көңіл күй экраны

«Мазайка» әдісі

Топқа бөлу

Оқушылардың көңіл күйлерін

біледі

Көңіл – күйлерін білдіреді «Смайлик»
Білу 5 мин « Көрсет және әңгімеле» Еске түсіруге тапсырма береді Ойланып жауап береді «Шаршы»
Түсіну 12 мин «Ротация»

1.Температура

2.Термометр

3.Градус

4. Абсолют нөлі

5.Цельсий және Кельвин

шкаласы

Тақырып бойынша тапсырма орындауға береді Әр топ бір орыннан екінші орынға ауысады «Бағдаршам»
Қолдану 12 мин « Есепте »

№ 1 жаттығу 3. 4. 7

Тапсырма береді Тақырып бойынша

есеп

«Қол шапалақ »
Талдау 8 мин «Сұрақтар шеруі» Жаңа тақырып бойынша сұрақтар Көрсетілген сурет бойынша сұрақтарды талқылайды «Смайлик »
Жинақтау

Бағалау

2 мин Тақырып бойынша өз ойлары Тақырыпты бағалайды
Үйге тапсырма 2 мин § 2 № 1 жаттығу 8 Тапсырма береді Күнделіктеріне жазады
Кері байланыс 2 мин «Жазбаша пікір» _Өз пікірлерін

«Блоб ағашына» іледі

Жазады
Сынып 7
Сабақтың тақырыбы № 5 зертханалық жұмыс « Архимед заңын тексеру»
Мақсаты Тәжірибе көмегімен сұйыққа батырылған дене қандай да бір күшпен ығысатынын, денеге төменнен жоғары қарай қандай да бір күшпен әркет ете отырып ,алуға болатынын және тәжірибелер негізінде қорытынды жасай алады.
Сілтеме Физика және астрономия Алматы: Атамұра 2007ж, авторы: Р. Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева
Табыс критерийі — Архимед заңын естеріне түсіріп айта алуы

— Параллелепипед тәрізді денеге сұйық тарапынан әрекет ететін ығыстырушы күштің мәнін теориялық түрде қорытып шығара алуы

— Су ішінде массасы 100г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтай алуы

— Сұйыққа батырылған денеге әркет ететін ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексере алуы

— Ығыстырушы күштің сұйық тығыздығына байланысты екенін тексере алуы

— Жауаптарын тәжірибеде тексере алуы

Күтілетін нәтиже — Архимед заңын естеріне түсіріп айта алады

— Параллелепипед тәрізді денеге сұйық тарапынан әрекет ететін ығыстырушы күштің мәнін теориялық түрде қорытып шығара алады

— Су ішінде массасы 100г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтай алады

— Сұйыққа батырылған денеге әркет ететін ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексере алады

— Ығыстырушы күштің сұйық тығыздығына байланысты екенін тексере алады

— Жауаптарын тәжірибеде тексере алады

Әдіс-тәсілдер Топпен жұмыс. Блум таксономиясы, сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының элементтері, диалог, АКТ, Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру,
Сабақтың көрнекілігі, техникалық жабдықтар Интерактивтік тақта, тапсырмалар, бағдаршам,смайликтер,приборлар ( су, металл, ағаш, алюмний шаршылар, таразы), стикер, маркер
Сабақтың құрылымы
Блум таксономиясы Уақыты Әдіс — тәсілдер Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс -әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру 2 мин Психологиялық дайындық Ұйымдастыру

Ынтымақтастық атмосферасын құрады

Бір – біріне жақсы көңіл күй тілейді
Білу 5 мин «Құпия зат» Бақылау сұрақтары Өтілген тақырып 5 сұрақ құрастырады « Смайлик »
Түсіну 10 минут «Құрастыр, одан кейін жауап бер» Әр топ тапсырмалар бойынша тәжірибе жасайды

1 тапсырма: Су ішінде массасы 100г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтау

2 тапсырма: Сұйыққа батырылған денеге әркет ететін ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексеру

3 тапсырма: Ығыстырушы күштің сұйық тығыздығына байланысты екенін тексеру

Мәтінді оқып, талқылайды, бірін – бірі мұқият тыңдап, есте сақтап отыру, оқып үйренгендерін басқаларға үйрету, өз ойларына мысал келтіре отырып әр топ өз тәжірибелерін түсіндіру « Шаршы»
Қолдану 7 мин «Сапалық есептер» Ойландыратын 5 есеп Ойланып жауап береді «Бас бармақ»
Талдау 10 мин « Ротация» әдісі Орын ауыстыру (айналмалы қозғалыс , бір орыннан екінші орынға ауы) Айналмалы қозғалыс , бір орыннан екінші орынға ауы «Бағдаршам»
Жинақтау.

Бағалау

5 мин « 3 минуттық

үзіліс »

Жаңа өтілген тақырып бойынша өз тұжырымдамасына, пікіріне рефлексия жасай отырып, өзінің алдығы білімін және тәжірибесін байланыстырып, нақты түсінік табуына мүмкіндік беру Жаңа түсіндірілген тақырыпты ой елегінен өткізеді «Стикер»
Үйге тапсырма 1 мин § 53. 54. 55 қайталау Күнделіктеріне жазады
Кері байланыс 2 мин «Сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен:

• 3 үйренген нәрсе;

• Не оңай болды?

• Не қиын болды?

• Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s