Солтүстік Американың халқы және саяси картасы,А ҚШ


Сабитова Динара Толеугазиевна

ШҚО.Тарбағатай ауданы. Қарғыба ауылы

«Ю.Гагарин атындағы орта мектеп» КММ
география пәні мұғалімі

Тақырыбы :

Мақсаты:

Солтүстік Американың халқы және саяси картасы,АҚШ

Оқушыларға Солтүстік Американың халқы және саяси картасы туралы, 16ғасырдан бастау алған Американы жаулап алу нәтижесінде қазіргі АҚШ та сол кездегі үндіс тайпаларының ұрпақтары бар екенін айта отырып сыни ойлау арқылы топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,бағалау критерилерін жүзеге асырту.

Жалпы мақсаты : География пәнін тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана алады.
Күтілетін нәтижесі Оқушылар солтүстік Америка материгінің қазіргі кездегі халқының саны жөнінен алдыңғы орында тұрғанын,АҚШ халқы нәсілдік және ұлттық айырмашылықтарына қарамастан –америкалықтар деген жалпы атпен аталатынын оқулықпен,қосымша интернет мәліметтерімен жұмыс жасай отырып біледі,картадан АҚШ елін тауып бере алады.
Бүгінгі сабақта не үйренеміз ?
  1. Солтүстік Америка материгінің, АҚШ-тың халқының сандық,ұлттық,нәсілдік айырмашылықтарына өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.
  2. АҚШ тың қалаларын,ерекше туристер келетін аймақтарына сипаттама беруді үйренеді
  3. Солтүстік Америка және АҚШ елін картадан тауып беруді үйренеді
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Топтық таныстырылым,кесте мен картамен жұптық,топтық жұмыстар,венн диограммасы
Серіппілген сауалдар ,АКТ, постер құру әдісі
Қоланыланы ресурстар ұялы телефон, оқулық, маркер,үлестірмелі қағаздар, 6 сынып Атлас, жарты шарлар физикалық картасы,стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңберін құру(бір –біріне алғыс айту),

оқушыларды 2 топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты бір-біріне көңіл күй сыйлау,топқа бөліну.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті,бағалау парағын тарату,әр кезең сайын оқушы өзін бағалау Оқушылардың іс-әрекеті
« Ой

қозғау »

АКТ- тыңдау, АҚШ туралы фото суреттер Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға ең бірінші АКТ тыңдату,сұрақ арқылы диалогқа түсіру, жаңа сабақты бастамас бұрын АҚШ туралы фото суреттер көрсету жаңа сабақты талқылау дағдыларын дамыту. Солтүстік Америка ,АҚШ елдері туралы мәлімет беріп өту,АҚШ-тың туы,Х.Колумб портреті,ақ үй резиденциясы суреттерін көрсете отырып Көшбасшылық жасату арқылы мәліметпен таныстырып шығу 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады. Оқушылардың мұндағы мақсаты үй тапсырмасын еске түсіріп, қойған сұрақтарына жауап алу.Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

«Мағынаны ажырату »

Негізгі бөлім

Сергіту сәті

Тұжырым кестесін құру әдісі

Үш сұрақ қою әдісі

Екі топтың оқушыларына жаңа тақырыпты бөліп беру.Тақырыппен танысып шығуға 5 минут уақыт беру.Тақырыпты оқып шыққаннан кейін топпен бірге талдайды,ұсынылған праблемалар бойынша өз ойларын жария қылады.Тапсырманы жекелей отырып оқушылар тұжырым кестесін толтыдады.Тапсырманы орындап болғаннан соң топпен бірге қорғайды, қалған топтағы оқушылар бір-бірін тыңдап отырады.

1-топ. Солтүтік Американың халқы мен елдері туралы

1.Солт.Амер халқы,Азиядан қалай келген?
2.16 ғ жаулап алу қалай болды?
3.Материктің қандай мемлекеттері ағылшын тілінде сойлейді,себебі неде ?
4.Американың жаңа халқы?
5.Солт.амер ірі қаладар
6.Солт.амер дамыған ел,шектесетін мемлекеттер?
7.Материктегі халық құрамына еуропалық отарлау қалай әсер етті?

2.-топ. АҚШ-қа сипаттама

1.АҚШ тың жер көлемі,алатын орны ?
2.Астанасы ,қанша штат бар?
3.АҚШ тың жер бедеріне сипаттама бер ?
4.«автомобильдер астанас» деп аталатын қаласы?
5.Лос-Анджелес, Сиэтл қала-да нелер өндіріледі?
6.АҚШ туристер не үшін келеді?
7.АҚШ ауыл шаруашылығын өсіретін жері?

Екі топтың оқушылары бір –біріне жаңа тақырыптан 3 түрлі сұрақтар құрастырып плакатқа жазып,бір –бірімен алмасады,плакатқа топпен бірге бірлесе отырып жауабын жазып,топпен қорғайды.

Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтап мағлұмат беру (караибтар,эскимостар,диснейленд т.б)

Оқушылар топпен бірге жұмыс жасауды,топпен талдауды,өзге пікірді тыңдауды,берілген тапсырманы уақытылы орындауды,сұрақтарға нақты жауап беруге,тақтаға шығып тапсырманы қорғауы керек.

Оқушылар топпен бірге тапсырманы орындайды

«Ой толғаныс » кезеңі Тест Тақырыпты қорытындылау үшін оқушыларға тестті таратамын..

  1. Солт.амер байырғы халқы ?

а) үндістер,эскимостар

б)ағылшындар,немістер

в)барлық жауап дұрыс

  1. Латын Америка қандай тілде сөйлейді?

А)испан,украйн

Б)испан,португал

В)испан,польша

3.Қандай ірі қалалары бар ?

А)Нью-йорк,Бостан

Б)барлық жауап дұрыс

В)Чикаго,Детройт

4.Солт.Амер ең дамыған ел?

А)АҚШ

Б)Мексика

В)Канада

5.АҚШ қанша штаттан тұрады?

А)49 Б)48 В)50

6.АҚШ астанасы

А) Чикаго Б) Бостан В) Вашингтон

7.АҚШ батысындағы тау ?

А)Кордильера

Б) Аппалач

В) Анды

8.АҚШ қанша қаласы машина шығарады?

А) 125 Б)126 в)127

9. «Автомобильдер астанасы» деп аталатын қала

А) Детройт б) Сиэтл В) Лос-Анжелес

10.АҚШ тұңғыш ұлттық паркі

А)Голливуд б)Йеллоустон в)Колорадо

Жауаптары : 1.А,2.Б,3.Б,4.А,5.В,6.В,7.А,8.А,9.А,10.Б

Оқушылар жекелей отырып тест тапсырмасын орындайды
Рефлексия Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін жазып іледі. Оқушылар сабақ соңында мына сұрақтарға жазбаша түрде жауап береді.Ол сұрақтар сабақты қорытындылап, қатысушының алған білімін бағалайды.

  1. Мен үшін сабақ

7 б.АҚШ ашықсаб.docx

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s