Коучинг жоспары. Бағалаудағы мұғалімнің ролі


Оқу ісінің меңгерушісі: А.П Шайкибекова

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: НурписоваС.Б

Коучинг Өткізу мерзімі:14.12.2016ж
Коучинг тақырыбы Бағалаудағы мұғалімнің ролі
Жалпы мақсаты Мұғалімдерді жаңа критериалды бағалау жүйесімен таныстыру.
Күтілетін нәтиже Бағалау не екенін мұғалімдер біледі. Оны іс жүзінде қолдана алатын болады. Өз бағалау критерияларын құрастыра алатын болады.
Құрал-жабдықтар Плакаттар, маркерлер, презентация, интерактивті тақта, компьютер, бейнетаспа.
Коучинг барысы
Коучинг-сессияны жүргізу кезеңі Уақыты

45 мин

Коуч пен қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин. Психологиялық көңіл-күй орнату: қатысушылар бір-бірімен танысады (аты, хобби).

Түрлі кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесімен таныстыру.

Ой шақыру кезеңі. 5 мин. Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады: түсі, формасы, дәмі, қағазы, иісі, құрамы бойынша, т.б.

«КВН.«Спорт» стансасы» бейнетаспаны көру. «Мектептегі бағалау» коучингке қатысушылар өз беттерімен тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.

I.Тапсырма: 10 мин. 1-топ Дәстүрлі бағалаудың артықшылықтары мен кемшіліктері

2-топ 12 жылдық білім берудегі бағалау жүйесі

3-топ Кэмбридждік оқытудағы бағалаудың артықшылықтары мен кемшіліктері

(Жұлдызша, жалауша, үшбұрыш бойынша постерлерді бағалаймын)

Топтар критерийлер арқылы бірін-бірі бағалайды

Тренинг 5 мин. А) өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке жұмыс)

Б) екі қатысушы бір-бірінің суретін бағалайды (жұптық жұмыс).

— Сіз неге осылай бағаладыңыз? (мұғалімдердің қойған баға бойынша жауаптары).

— Қандай қиыншылықтар кездесті:

а) осы тапсырманы орындаған кезде?

б) бір-біріннің жұмыстарынды бағалаған кезде?

В) суретті критериялар арқылы бағалау:

— Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы бағалаңыздар

Критериалды бағалау: (10 ұпай – «5»)

Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай кеудесі – 1 ұпай, денесі – 1 ұпай, 4 қанатының симметриялығы–2 ұпай, мұрты – 1 ұпай, көздері – 1 ұпай,бізтұмсығы – 1 ұпай, 3 жұп аяғы – 1 ұпай Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай

— өзін бағалау;

— бір-бірін бағалау;

— критериялар арқылы бағалау;

— қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасау.

Сергіту сәті 3 мин. Коуч қатысушылардың тұруын, өлең «Атамекен» қайталауын өтінеді
«Тәуелсіздікке 25ж» 10 мин Келесі кезеңде топтарға тапсырмалар беріледі. «Тәуелсіздік» тақырыбында

1 топ: Рөлдік ойын көрсету

2 топ: ТВ-шоу ұйымдастыру

3-топ:Радио-бағдарлама құру

Осы тапсырмаларды орындау барысында, топтар бағалау критерийлері мен дискрипторлар жасайды.

Тренинг «Ыстық орындық » 5мин
Теориялық материал 2 мин Презентация «Критериалды бағалау – педагогикалық технология»
Кері байланыс 2 мин. «Өрмекші торы» әдісі. Қатысушылар өздеріне ұнаған жақтарымен, келешекте сабақта қолданатыны туралы ой қорытады.
Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s