Жаңа сабақтар

Логика және логикалық операциялар.Ақиқат кестел ері


Молдабекова Айгуль Рысбековна

«№2 Ақсуат орта мектебі»КММ

Математика-информатика мұғалімі

Тарбағатай ауданы ,Ақсуат ауылы ,Шығыс Қазақстан облысы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: Логика және логикалық операциялар.Ақиқат кестелері Мектеп: « №2 Ақсуат орта мектебі» КММ
Күні:14.10.2016 ж Мұғалімнің есімі: Молдабекова А.Р.
Сынып : 8 «б» Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Компьютердің логикалық негіздері, логикалық пікірлердің негізгі түсініктері, логикалық операциялар туралыбілімдерінқалыптастыру.
Сабақ мақсаттары: 1.Барлық оқушылар:Компьютердің логикалық элементтерін, басты логикалық амалдарды, ақиқаттық кестесін құруды үйренеді

2. Оқушылардың басым бөлігі. Ақиқат пен жалған пікірлерді өмірмен байланыстыра алады,дұрыс тұжырымдауға дағдыланады

3. Кейбір оқушылар:Пікірлер үшін ақиқаттық кестесін құрып,есептер шығара алады.Ақиқат кестелерінің басқа кестелерден айырмашылығын ажырата алады

Тілдік мақсаты: Оқушылар пікір ,логика ұғымдарының анықтамасын айта алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: пікір ,логика, пікірлер алгебрасы, конъюнкция, дизъюнкция, инверсия,ақиқат,жалған

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:логикалық ойлау арқылы толық және нанымды жауап береді, ойларын дұрыс тұжырымдап қорытынды жасай біледі

Алдыңғы оқу Санау жүйелері,сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару, екілік арифметика

Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Бағалау Ресурстар
Басталуы:

3 мин

5 мин

5 мин

Амандасу, сыныпты түгендеу

2 топқа бөлу. «Ақиқат», «Жалған»

«Шашылған әріптерді жинау»

Үй жұмысын тексеру

«Екілік диктант» жазады.Ақиқат болса 1 , жалған болса 0 санын жазу.

Практикалық жұмыс

Тапсырмаларды компьютердегі «Калькулятор» бағдарламасында орындайды.Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару.

Жиынтық бағалау

Фишкалар арқылы бағалау

журнал

Әріптер

Слайд

Карточкалар

Компьютер

Ортасы:

10 мин

12 мин

2 мин

Оқушыларға «Логика және логикалық операциялар. Ақиқат кестелері » ұғымын интернеттен тауып ,түсініп келу тапсырылған . Сол бойынша дайындалып келген оқушылар жұмыстарын көрсетеді

Мұғалім жетіспеген жерлерін толықтырады

1-Тапсырма

Төмендегі күрделі пікірлердегі байланыстырушы сөздерді және олардың атауларын көрсетіңіздер

2-тапсырма

Ақиқаттық кестесін құрып,есеп шығару

3-тапсырма

Пікірлердің ақиқаттығын анықтаңыз.

Өмірден алынған әртүрлі пікірлер жазылған алма түріндегі карточкалар себетке салынады.Мұны оқушылар «ақиқат»және «жалған» белгісі бар табақшаларға бөлуге тиіс

Сергіту сәті

Практикалық жұмыс.

4-тапсырма

Өрнектің мәнін анықтаңыздар

«Калькулятор» бағдарламасында орындайды. And,Or,Not командаларын қолданып карточкаларда берілген есептерді шығарады

Мұғалім топтардың жұмысын қорытындылайды

Оқушылар өздерінің түсінгендіктерін «Бағдаршам» әдісі арқылы білдіреді

Топтар бірін-бірі«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Фишкалар арқылы бағалау

Фишкалар арқылы бағалау

Фишкалар арқылы бағалау

Оқушының интернеттен дайындап әкелген жұмысы

Қосымша материал

Флипчарт, маркер, кесте

Себет,

карточкалар

карточкалар

компьютер

Аяқталуы

1 мин

5мин

2 мин

1)Үйге тапсырма беру:

Логика және логикалық операциялар.Ақиқат кестелері

2) «Сұқ саусақ» әдісі

3)Өзін-өзі бағалау кестесі

Кесте арқылы қорытынды баға қойылады Оқулық

Сабақта пайдаланылған тапсырмалар

1.Екілік диктант

  1. Ертеде екілік санау жүйесімен санаған.Тұжырым дұрыс па?
  2. 145C саны сегіздік санау жүйесінде жазылған. Тұжырым дұрыс па?
  3. Біз күнделікті өмірде ондық санау жүйелерін пайдаланамыз.
  4. Сегіздік санау жүйесіне сегіз цифр кіреді.
  5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі бит
  6. Компьютерде ақпараттар екілік жүйеде сақталады
  7. Римдік санау жүйесінде цифрлардың орнына латын әріптері пайдаланылады
  8. Бір саны сегіздік,екілік,ондық,оналтылық санау жүйелерінде жазылмайды
  9. Екілік жүйеде сандар 0 және 1 цифрларымен жазылмайды
  10. Санау жүйелері үш топқа бөлінеді

Жауабы:0011111000

2.Практикалық жұмыс тапсырмалары

«Ақиқат» тобына

Ондық санау жүйесіндегі сандарды екілік,сегіздік,оналтылық санау жүйесіне аудару қажет.

Dec (ондық) Bin (екілік) Oct (сегіздік) Hex (оналтылық)
419
77

«Жалған» тобына

Ондық санау жүйесіндегі сандарды екілік,сегіздік,оналтылық санау жүйесіне аудару қажет.

Dec (ондық) Bin (екілік) Oct (сегіздік) Hex (оналтылық)
15
1551

3. Төмендегі күрделі пікірлердегі байланыстырушы сөздерді және олардың атауларын көрсетіңіздер

Пікір Байланыстырушы сөз Аталуы
1 Кез келген тік төртбұрыштың тік бұрыштары және бір-біріне параллельқабырғалары болады.
2 Қабырғалары теңүшбұрыштар тең бүйірлі емес үшбұрыштар болып табылады.
3 Келесі сабақта біз бейнефильм көреміз немесе шығарма жазамыз.
4 Ертең мен валейболға және кітапханаға баруым керек.
5 Қыста біз, әдетте шанамен ойнаймыз немесе мұзайдында конки тебеміз.
6 Мен өскенде және мектеті бітіргенде мұғалім боламын.
7 Мен өлеңдер жинағын немесе әдеби кітаптар жинағым келеді.

2-тапсырма.Келесі формулалар үшін ақиқаттық кестесін құрыңдар:

  1. Вν() , 2) АΛ()
А В Вν()
0 0
0 1
1 0
1 1
А В АΛ()
0 0
0 1
1 0
1 1

4.Ақиқаттық кестелер

Логикалық амалдар Конъюнкция

«және»

and

Дизъюнкция

«немесе»

or

Инверсия

«емес»

not

пікірлер
А В АΛВ АνВ
0 0 0 0 1
0 1 0 1 1
1 0 0 1 0
1 1 1 1 0

5.Практикалық жұмыс тапсырмасы.

4-тапсырма

а)Келесі өрнектердің мәндерін анықтаңыздар:A and B or C and D

Егер де A=TRUE, B=FALSE, C=TRUE, D=TRUE болса.Логикалық операциялардың орындалу тәртібін сақтаңыздар.

б)Келесі өрнектердің мәндерін анықтаңыздар:A or B not (C and D)

Егер де A=TRUE, B=FALSE, C=TRUE, D=FALSE болса.Логикалық операциялардың орындалу тәртібін сақтаңыздар.

6.Бағалау парағы

Фамилия-аты Ақиқат пен жалған пікірлерді ажырата аламын Конъюнкция

«және»

логикалық

операциясының

ақиқаттық кестесін білемін

Дизъюнкция

«немесе»

логикалық

операциясының

ақиқаттық кестесін білемін

Инверция

«емес»

логикалық

операциясының

ақиқаттық кестесін білемін

Ақиқат кестелерін

құра аламын

Логикалық операциялар

дың

орындалуын

«Калькулятор»

бағдарлама

сында көрдім

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s