Жаңа сабақтар

Абыл Тілеуұлы «Арғымақ атта сын болмас» жыр-толғ ауы мен «Қырымның қырық батыры» дастаны


Шахтинск қаласы Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейдің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Касенов Нуркен Мажлисович

Сыныбы 10, қазақ әдебиеті
Тақырыбы Абыл Тілеуұлы «Арғымақ атта сын болмас» жыр-толғауы мен «Қырымның қырық батыры» дастаны
Мақсаты Тақырыптың оқушыға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту.
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі. Әдеитеттің маңыздылығын ашуға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Егер мен ойыны», «Ақылдың алты қалпағы әдісі», «Академиялық дау –дамай» әдісі, «Салыстырмалы карта», «Кім жылдам?»
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

«Журектен жүрекке» тренингі арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу – әр түрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп, 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді

2 сабақ.docx

Добавить комментарий

