Табиғаты көркем туған жерім


Атырау облысы Қызылқоға ауданы Жасқайрат ауылы

Ш.Т.Еркінов атындағы орта мектебінің

2 сынып оқушысы Саматқызы Альфия

Табиғаты көркем туған жерім

Жерің сулы болса,нулы да болатыны айтпаса да белгілі. Менің де туған жерім ежелден талай тарих куәсі, Жер –Ананың бір тамырындай дамылсыз ағып жатқан Ойыл өзенінің бойында. Осы өзенге талай қасиетті жанның беті жуылып, қаны тамбады деп қалай айта алмақпыз?! Бүкіл тарих қойнауындағы шындық сырын ішіне бүккендей сылдырап жай ғана ағып жатыр. Жағасындағы қалың «Қазбек» тоғайы құс шуылымен жарасып тұрғандай.Менің туған өлкемнің табиғаты өте әдемі және өзінше ерекше.Бірақ мен оны тәкаппар да киелі аққусыз елестете алмаймын.Мен мөп-мөлдір Ойыл өзенінде әдемі аққулар жүзіп жүргенін ұнатамын.Өзінің жай қозғалысымен маған жақындап, кіршіксіз аппақ қанаттарын қағып, маған: «мен ешқандай зұлымдыққа бейімсіз бейкүнәмін» деп айтатындай.

Альфия.docx

Добавить комментарий

