Жаңа сабақтар

Балабақшада алдында тұрған жауапты міндет- күр делі, өмірден өз орынын таба білетін дені сау, мәд ениетті,шығармашылық жеке тұлғаны тәрбиелеу


Байзақ ауданы Бұрыл ауылы

«Бәйтерек» балабақшасының

әдіскері

Ашенова Айгуль Джамановна

Балабақшада алдында тұрған жауапты міндет- күрделі, өмірден өз орынын таба білетін дені сау, мәдениетті,шығармашылық жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Сауықтыру жұмыстарының жүйелі өткізу:

-әрбір балалардың қабілеттерін ашуға қажетті жағдай жасау;

-бала өмірін қызықты және мазмұнды ету;

-құрдастармен және ересектермен қарым –қатынаста жұмыс жасауға үйрету;

-дене және психикалық денсаулығығын нығайту,

— қажетті іс — әрекетті белсене және өз бетінше орындауға;

-валеологиялық білімін іс-тәжірибеде өздігінен іске асыра және спорттың әртүрлі түрлерімен айналыса білуге мүмкіндік береді.

Жаз кезінде балалардың ағзасын сауықтыруға,эмоциалық, жеке тұлғалық, танымдық тұрғыда дамытуға септігін тигізетін жағдай жасау үшін ересектердің (балабақша қызметкерлер мен ата-аналарды) күшін жұмылдыру,біріктіру.

Жазғы кезде балалардың таза ауада болу уақыты ұзарады, оқу сабақтарының саны қысқарады,сабақтар ашық ауда өткізіледі.Содықтан да балалардың жыл бойғы алған білімін ,біліктілік дағдыларын ,қабілеттерін көрсетуге еркіндік беріледі.

Сауықтыру-шынықтыру уақытында сабақтастық сақталады. Жоспарлы жұмыс құру үлкен жетістікке , нәтижеге ие болады.

Сауықтыру-шынықтыру жұмыстарының мақсаты:

-жаз мезгіліндегі балалардың денсаулығын нығайтуда эмоциональдық, тұлғалық,танымдық дағдысын қалыптастыруда үлкендердің/ата-ана,қызметкерлер/

өзара әріптестігін, сабақтастығын біріктіру;

-бала денсаулығын сақтау мен нығайту;

-табиғи факторды пайдалана отырып шынықтыру;

-жеке тұлғаны қалыптастыру,эстетикалық тәрбиені жетілдіру

Міндеттері:

-балалар өмірі мен тұлға қауіпсіздігінің сақталуына жағдай жасау, түрлі аурулардың

алдын –алу,жарақаттануды болдырмау;

-сауықтыру,шынықтыру шараларын ұйымдастыруды жүйелі жүзеге асыру;

-әлеуметтік –мәдени сәйкестену мен төзімділігін тәрбиелейтін орта қалыптастыру;

-педагогикалық және әлеуметтік тұрғыда ата-аналарды сауықтыру,шынықтыру

шараларымен сауаттандыру;

-балалардың қызығушылығын аттыру,балабақшадағы бала өміріне ұмытылмас қуаныш

сыйлау.

Күтілетін нәтижелер және оларды бағалау

Медициналық көрсеткіштер

өз қызметіне баға беру

іс-шаралар саны және әрбір іс-шараның тиімділігі

балалардың белсенділігі мен қызығушылығы

мамандардың кәсіпқойлығы

сауықтыру жағдайлары

өз денсаулығын сақтау және нығайту құзыреттілігінің болуы

массаждар мен жаттығулардың сапасы

Нәтижелерді бақылау

-балалардың денсаулығына медициналық тексеру жүргізу;

-балалардың психологиялық денсаулығын:белсенділігін,көңіл-күйін бақылау;

-мамандардың:педагогтердің,медбикенің,әдіскердің өзара пікір алмасуы.

Жазғы сауықтыру кезеңдері:

-дайындық кезеңі;

-ұйымдастыру кезеңі;

-негізгі кезең;

-қортынды кезең.

Жазғы сауықтыру кезеңін топтамалары:

1.Күн тәртібін жазғы кезеңге сәйкес құру

2.Жазғы кезеңдегі тамақтануды ұйымдастыру

3.Профилактикалық сауықтыру жұмыстары

4.Шынықтыру іс-шаралары

5.Арнайы сауықтыру жұмыстары.

6.Ата-анамен жұмыс

7.Экологиялық сауықтырулар.

Топтамалар төмендегідей жұмыс түрлерін қамтиды мысалы:

1-Ерікті тақырыптық:

туған күндер,байқаулар, спорттық жарыстар,апталықтар,тақырыптық көрмелер,т.б

2-Сауықтыру,шынығу:

3-топтама. Профилактикалық және сауықтыру жұмыстары

Мақсаты:балалардың денсаулығын сақтау әрі нығайту,гигиеналық және дене шынықтыру мәдениеті негіздерін,денсаулыққа маңызды өмірлік құндылықтарды қалыптастыру.

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s