Жаңа сабақтар

Геометриялық пішіндер


Байзақ ауданы Бұрыл ауылы

«Бәйтерек» балабақшасының

тәрбиешісі:

Алкереева Ляззат Джумабековна

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу іс әрекет түрі: Қарапайым математика

Тақырыбы: «Геометриялық пішіндер»

Мақсаты: Балалардың геометриялық заттарды сан,көлем кеңістікті уақытты бағдарлау геометриялық пішінді бір-бірінен адыратуға сөзбен айтуға дағдыландыру. Логикалық ойлау дағдысын дамыту.Сөйлеу қабілетін иәдениетін дамыту.Зейінділікке, ойшылдыққа. Тапсырманы тиянақты орындауға дағдыландыру.

Әдіс тәсіл: Түсіндіру, сұрақ жауап, ойын, тосын сый.

Көрнекіліктер: Геометриялық пішіндерджің муреттері,шарлар 1-5 – ке дейін сандар.

Үштілдік компонент: үшбұрыш-треугольник-triangle

дөңгелек — круг- circle

төртбұрыш- квадрат-square

сопақ-овал-oval

тік төртбұрыш- прямоугольник-rectangle

Іс әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушы кезеңі

Ұйымдастыру

шылық кезең

Рефлексивті

түзетуші

Шаттық шеңбер:

Күліп созып қолымыды,

Бір екі үш деп соғайын

Қарап тұрған досыма

Қолымды мен бұлғайын

Жылы-жылы жүзбенен

Маңдайыңнан сыпайын

Ыстық алақаныңмен

Қолыңды бір қысайын

Амандасып өзін мен

Құшақтап бір алайын.

-Балалар жыл мезгілдер нешеге бөлінеді?

-Казір жылдық қай мезгілі?

Көктем мезгіліні айларын атап өтіңдерші?

Балалар бір аптада неше күн бар?

Бүгін аптаның қай күні?

Ауа райы қандай болып тұр?

Тақырыбы: «Геометриялық пішіндер»

Музыка ойналады.

-Балалар, міне керемет. Сендер не байқап тұрсыңдар. Мынау не?

Қызыл,сары, көк түсті,

Шарларымыз көп тіпті

Кане қайсысын таңдайсың

Түсін біліп алғайсың.

Балалар шарлардың түсі қандай?

Жарайсыңдар байқадыңдар ма бұл шарлар сиқырлы шарлар.

-Балалар шарлар қай жерде тұр?

Біз оны қалай алсақ болады екен?

Балалар маған бір ой келіп тұр. Мүмкін сиқырлы шарларға бір тақпақ айтып көрсек қайтеді.

Бір дегенім бесік, шықтық одан өсіп

Екі дегенім елім, далам туым көгім

Үш дегенім үміт, Үміт артар жігіт

Төрт дегенім бақыт,Бағалайтын уақыт.

Музыка әуенімен шарлар төменге түседі.

-Бізге сиқырлы шарларымызбен бірге ғажайып тапсырмалар келген екен.

-Мынау қандай пішін?

Үшбұрыштың тапсырмасы:

Д\о: 5-ке дейін санау, сынның емлесін тану, зейінін дамыту.

Ал балалар мынау қандай пішін?

«Кім тез ойлап табады екен?»

Ал балалар мынау қандай пішін?

Мақсаты: Түс пен пішінді ажырата білу.

Тапсырма:

Сары шеңберге секір

Көк төртбұрышқа аяқ ғой

Қызыл үшбұрышты атта.

Сертгіту сәті

Ал балалар турайық

Қолымызды созайық

Жапырақ болып дөңгелек

Жерге келіп қонайық.

Балалар бүгін біз қандай пішіндермен таныстық.

Геометриялық пішіндерді атап өтіңдерші?

Балалар геометриялық пішіндерден не құрастырдық?

Балаларды жеке-жеке мақтап мадақтау.

Балалар өлең жолдарына сай қимыл іс-әрекет жасайды.

Төрт

Көктем

Наурыз,сәуір,мамыр

Жеті күн

Бейсенбі

Күн жылынды

Шарлар

Қызыл,сары,жасыл,ақ

Жоғарыда

Үшбұрыш

Дөңгелек

Қимыл арқылы жасайды.

Дөңгелек

Үшбұрыш

Төртбұрыш

үй

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: 1-5 ке дейін тура және кері санау

Түсінеді: Геометриялық пішіндерге дұрыс атады.

Қолданады: Геометриялық пішіндерден үй құрастыра алады.

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s