Есепті теңдеу құру арқылы шығару


ШҚО, Үржар, Барқытбел
Барқытбел орта мектеп-бақша КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Бекбергенова Каламкан Исаевна

Тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Мақсаты: Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты орындап, қатесіз жазуға, теңдеуді сауатты құра білуге дағды қалыптастыру.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ — жауап, топпен жұмыс, тест сынағы, салыстыру.

Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.
Балаларды сабаққа дайындау, психологиялық дайындық.
(жақсы тілек тілеу)

ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.
* «Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қара — пайым: тек қана бір амалмен орындалады)

• «Ойлан, тап!»
1кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2=180 (жарты, немесе 500г)
• х: 5=18 х=18•5 х=90 90: 5=18 18=18
Қайсысы ыңғайлы? (әрине теңдеу құрған)

Сергіту сәті: «Санамақ құра біл!»
Бір дегенім – білек,
Білсең, білек те керек.
Екі дегенім – еңбек,
Еңбек бәрін жеңбек

* «Топпен жұмыс»
І – топ №3 — 208бет,
Бар еді — 1706қап ұн.
Қалды — 1009қап ұн
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 — х=1009 х=1706 — 1009 х=697 1706 — 697=1009 1009=1009
Ж: 697 қап ұн

ІІ — топ №4 — 208бет,
Болды — 548т қызылша.
Қалды — 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 — х=399 х=548 — 399 х=149 548 — 149=399 399= 399
Ж: 149т қызылша.

ІІІ — топ №5 — 208бет,
Әр қ. 8 көшеттен — 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды — 63 көшет.
Ш: (8•5)+х=63 40+х=63 х=63 — 40 х=23 (8•5)+23=63 63=63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.
ІV — топ №6 — 208бет,
S=18км,
t=2 сағ,
υ1=4км/сағ,
υ2=? км/сағ
Ш: 18: 2 — х=4 9 — х=4 х=9 — 4 х=5 18: 2 — 5=4 4=4
Ж: υ2=5км/сағ

• «Логикалық тапсырма»
Шаршының Р=64см
S1=? см2
S2=? см2 2есе кем
в2=4см
а2=? см Ш: 1) 64: 4=16 (шаршының қабырғасы)
2) 16см•16см=256см2 (шаршының ауданы)
3) 256: 2=128 (тік төртбұрыштың ауданы)
4) 128: 4=32 (тік төртбұрыштың қабырғасы)
Ж: S1=256см2, S2=128см2, а2=32см

Сергіту сәті: «Ұшты — ұшты».
Мақсаты: Зейінді тексеру.
Ұшты — ұшты құс ұшты (қолын көтереді)
Ұшты — ұшты парақ ұшты (үндемеу керек) Осылай жалғастырылады.

* «Қызықты тапсырмалар»
1. қосындының да мәні, көбейтіндісінің де мәні 6 — ға тең болатын тізбектес үш натурал санды тап. (1, 2, 3; 1+2+3=1•2•3)
2. Бір жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 8 жұмыртқа неше минутта піседі? (4 минутта)
3. 60 және 12 сандарының қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін салыс — тыр. Не байқадың? (60+12=72 60 •12=720)
4. жылдамдық 20 км/сағ, уақыт 2 сағ болса қашықтық нешеге тең? (40км)
5. Тырна таразы табақшасында екі аяғымен тұрғанда 6кг болды, ал бір аяғымен тұрса неше кг болады? (6кг)
Қорытынды. Бағалау.
Үйге тапсырма: (өрнек құрастыру)

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s