Жаңа сабақтар

Өсімдіктедің «Қызыл кітабы »


Шығыс қазақстан облысы

Риддер қаласы

«№14 орта мектебі»КММ

бастауыш сынып мұғалімі:

Маметкалиева Асимгул Кадылхановна

ІІ-санатты.

Тақырыбы: Өсімдіктедің «Қызыл кітабы »

Сабақтың мақсаты:1.Оқушыларға өсімдіктердің өсіп – өнуі, жетілуі жайлы ұғым беру. «Қызыл кітаптың» маңызы,адамның тіршілік етіп ,өмір сүруге табиғатпен тығыз байланысты екенін түсіндіру.

2. Оқушылардың білімділік дағдыларын дамыту.

3. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Өсімдіктердің өніп өсуі, жетілуі жайлы, олардың түрлері, таралу жолдары туралы түсінеді, шығармашылықпен жұмыс жасап, өз ойын жүйелі айта алады, табиғатқа қамқор болады.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, сұрақ – жауап, салыстыру, «Мен сізден сұрақ күтемін», «Венн диаграммасы», топпен жұмыс .

Көрнекілігі: Жоспар бойынша тірек сызбалар мен суреттерді пайдалана отырып жасалған слайдтар, СТОТ технологиясының сызбалары, өсімдіктердің түрлері, қима қағаздар, өсімдіктердің суреттері, бүктемелер..

Пәнаралық байланыс:әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері

Сабақ барысы:

I. Мотивациялық ұйымдастырушылық кезең

Мақсаты: Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты жағдайды қамтамасыз ету.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.

I топ« Бәйшешек »III топ «Қызғалдақ»

II топ «Бұйра лалагүл»IV топ «Ақ тұңғиық»

Мұғалім : Қайырлы күн, оқушылар!

Оқушылар жауабы : Үлкенге де сіз , кішіге де сіз .

Сәлем бердік сіздерге , құрметпенен біз!

Үй тапсырмасын тексеру

— Балалар, мына тақтадағы ағашқа қарайықшы. Жапырғынан айырылып ұсқынсыз боп тұр екен. Қазір мына шашылып жатқан жапырақтардың артындағы сұрақтарға жауап беріп, ағашқа әсемдік сыйлайықшы. Жапырақ артындағы сұрақтар үй тапсырмасы бойынша.

Сұрақ – жауап әдісі арқылы:

— Өсімдік мүшелерін ата

— Жапырақтар неліктен сарғаяды?

— Қураған өсімдік қалдықтарының қандай пайдасы бар?

— Мәдени өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады ?

— Бір жылдық өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады ?

— Екі жылдық өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады ?

— Міне, көрдіңдер ме, балалар, ағаштың көркі жапырақ екен. Сендердің білімдеріңнің арқасында ағашымыз қандай әдемі болды ия.

II. Операциялық орындаушылық кезең

Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» деп, табиғаттың тілсіздігі үшін қынжыламыз. Жоқ, табиғаттың да тілі бар. Оны да адамзатқолданжасады.

Адамдар нені қолдан жасағаның білу үшін мына ребусты шешуіміз керек .

Ребус : Ол — Қызыл кітап…

Қысқаша мәлімет беру :

Бізге Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық болып тұр. Неге дәл қызыл түс?

Халықаралық Табиғатты Қорғау Одағы 1948 жылы кеудесінде жаны бар тіршілікті қорғауды қолға алды. Бір жылдан соң, сирек кездесетін түрлерді қорғайтын комиссия құрылды. Комиссияның қызметі жойылып кетудің аз-ақ алдында тұрған өсімдіктер мен жануарларды зерттеп, зерделеп, қорғауға алу еді. Және оларды бір кітапқа топтастыру болатын. Комиссия төрағасы Питер Скотт адамдардың қып-қызыл түске назар салып, сәл де болса ойлануы үшін тізімді «Қызыл кітап» деп атауды ұсынды. Ең алғашқы Қызыл кітап 1963 жылы жарық көрді. Бұл адамзаттың табиғатты қорғау үшін жасаған алғашқы қадамдарының бірі болатын.

Қызылтүсәубастанқауіптіңбелгісі. Қызылкітапөмірлеріқылүстіндетұрғантіршілікиелерініңтөлқұжатыістетті.

Қызылкітапқаенгентіршіліктүрлеріжойылып бара жатқантүр, сиреккездесетінтүр, қысқартылып бара жатқантүр, анықталмағантүр, қайтыпқалпынакележатқантүрдепбөлінеді.

ҚызылкітаптыңішіндеҚаракітап бар. Немесеқаратізім. Жербетіненмүлдеқұрып, жойылыпкеткентіршілікиелері осы кітаптахатталыпқалған.

-Ендеше, балалар, бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз Өсімдіктердің «Қызыл кітабы » деп аталады.

Ой шақыру

-Қане, балалар, сендер жалпы осы уақытқа дейін жеміс туралы не білесіңдер екен. Соны әр топ мына алдарыңда жатқан «Білемін, білдім, білгім келеді» деген кестеге толтырып берсеңдер.

Оқулықпен жұмыс.

«Мен сізден сұрақ күтемін» әдісі арқылы әр топ мүшелері өздері оқиды. Топта талқылайды.

Практикалық жұмыс

Дарынды оқушымен жұмыс

— Балалар, мен осыдан бірнеше күн бұрын дарынды оқушым Бериков Диасқа тапсырма берген болатынмын. Қазір ол өзінің Риддер қаласында қандай өсімдіктер «Қызыл кітапқа » енгендігі туралы мәлімет жинапты соны бізбен бөліспекші.

Әр топқа тапсырма :

I топ « Бәйшешек »

— Өсімдіктерді қандай топтарға бөлуге болады?

II топ « Бұйра лалагүл »

— «Өсімдіктердің көбеюі» деген тақырыпқа сызба құрастыру .

III топ « Қызғалдақ »

— Қатесін тап.

Қыста

ашық сабақ 01.03.2016ж222.docx

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s