Бейнелеу өнері түрлері


Бейнелеу өнері пәні бойынша орта мерзім жоспары

5 — сынып

Оқып – үйренудің негізгі мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс — тәсілдер Пән үйренудегі кедергілер Оқып – үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Дарынды талантты балалар, бәрін қоса есептегенде Негізгі дерек көздері Сағат саны Мерзімі
I — тоқсан
1 Сабақтың тақырыбы:

Бейнелеу өнері түрлері

Мақсаты: Бейнелеу өнері түрлері туралы түсінік беру.

1/. Ынтымақтастық атмасферасын құру

Кел таныс бол. / Треннинг /

2/.Атомдар,молекулалар топтарға бөлу.

3/.Бейнелеу өнерінің түрлері презентация./АКТ/

Бейнелеу өнері түрлері туралы түсініктін аз болуы

Өз ойларын толық жеткізе алмауы.

Бейнелеу өнері туралы түсінік қалыптасады

Бейнелеу өнері түрлерін біледі ажырата алады.

Әрбір оқушы бағалау парағына өзін-өзі бағалайды.

Өзара бағалау.

Жиынтық баға.

Суретшілер туындыларын талқылау

Басқа оқушыларға көмек беру.

Оқулық, әдебиеттер

Суретшілер шығармалары фота суреттер.

Видеоролликтер

Интеренттен

2 Сабақтың тақырыбы: Түстану ерекшеліктері

Мақсаты: Түстер туралы түсінік қалыптастыру. Түстерді алу жолдарын түсіндіру, көрсету.

1/. Ынтымақтастық атмосферасы

Жыланша / Треннинг./

2/. Тренинг арқылы топқа бөлу

3/.»Миға шабуыл»әдісі .

Түстерді алу жолдарын білмейді.

Сабаққа дайындықсыз келуі.

Түстерді ажырата білетін болады.

Түстерді араластырып басқа түс алуға болатынын түсінеді

Өзін – өзі бағалау.

/бағалау парақшасы бойынша/

Топтық бағалау.

/смайлик арқылы/

Түстерді араластыру арқылы басқа түстеді көбірек алғызу.

Жеке тапсырмаларды тез түсінеді.

Күрделі тапсырмалар беру.

Оқулық , әдебиеттер.

Түстік спектор салынған плакатты

Интернет беттерінен алынған ақпараттар

3 Сабақтың тақырыбы:

Үйлестіру заңдылықтары

Мақсаты: Үйлестіру заңдылықтары туралы түсінік беру. Компоновка туралы түсіндіру. Салынып жатқан суреттегі заттардың үйлесімді болуын көрсету.

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

1/.Жарда жүру

/ треннинг/

2/. Айнал-тоқта / Треннинг арқылы топқа бөлу /

Өтілетін сабақтың күрделілігі.

Сәулет өнері бойынша түсінікті болмауы.

Өтілетін тақырып туралы түсінік қалыптасады.

Сәулет өнері жайлы ақпарат алады.

Формативті бағалау

/бағалау парақшасы бойынша,смайлик бойынша/

Жиынтық бағалау.

Кітаппен жұмыс жасату

Уйге тапсырмаға

Рефераттар беру

Оқулық, қосымша материалдар

Фото суреттер

Интернет беттерінен алынған ақпараттар

4 Сабақтың тақырыбы: Затқа қарап сурет салу

Мақсаты: Затқа қарап сурет салу әдіс-тәсілдерін үйрету. Затқа қарап сурет салудағы кейбір ерекшеліктерге түсініктеме беру.

1/.Жеке тапсырмалар беру

(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

2/.Оқушыларға фота -суреттерді талдату

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

3/.Рефлекция

/стикерге тілек жазу /

Кезен-кезенмен салу жөнінде дұрыс түсінбеуі

Көленке салудағы қателіктерді жіберуі

Тақырыпқа деген қызығушылығ-ын арттыру.

Суретте затқа қарап қалай салуға болатыны жөнінде түсінеді.

Өзін – өзі бағалау парақшасымен.

Топтық жұмысты бағалайды.

/бағалау парақшасы/

Жиынтық бағалау.

Басқа оқушыларға көмек көрсету.

Күрделі тапсырма беру

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

Фото суреттер

5 Сабақтың тақырыбы:

Түрлі-түсті бояулармен сурет салу

Мақсаты: Түрлі-түсті бояуды пайдаланып сурет салу ережесін түсіндіру, бояуларды қалай араласытрып пайдалану керектігін түсіндіру.

1/.Топқа бөлу. /тренинг арқылы/

2/. Бояулар сыр шертеді презентация(АКТ)

Бояумен қалай дұрыс жұмыс істеу керектігі жөнінде аз білуі. Бояулар туралы ақпаратпен толығады.

Бояуларды қалай араластыру керектігі жөнінде ақпарат алады.

Топтық жұмысты бағалайды.

/бағалау парақшасы/

Жиынтық бағалау.

Басқа оқушыларға сурет салуға көмек көрсету.

Көп бояуларды араласыта отырып түстер алғызып сурет салғызу

Фота суреттер.

Арнайы әдебиеттер.

Суретшілер шығармалары.

6 Сабақтың тақырыбы:

Графика өнері және түрлері

Мақсаты:

Сызба (графика) өнері туралы
түсінік беру. Оқушыларды сызба өнерінің түрлерімен таныстыру.
График суретшілерінің шығармаларымен таныстыру.

«Мозайка «әдісі

/Суреттерді іріктеп анықтама беру.ТЖ.ЖЖ.СТО/

Оқулықпен жұмыс жасату

/ Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай

/Рефлекция

Графика туралы түсініктің аз болуы.

Дайындықсыз келуі.

Өз ойларын толық жеткізе алмауы.

Графика өнері туралы түсінік қалыптасады

Гравюраның түрлерін біледі және линагравюра туралы біледі, ажырата алады.

Әрбір оқушы бағалау парағына өзін-өзі бағалайды.

Өзара бағалау.

Жиынтық баға.

Суретшілер шығармаларын талқылау

Тушьпен жұмыс істету

Басқа оқушыларға көмек беру.

Оқулық, әдебиеттер

Суретшілер шығармалары.

Видеоролликтер

Интеренттен

7 Сабақтың тақырыбы: Графика өнері. Линагравюра .

Мақсаты: Графика өнерімен таңыстыру. Линагравюра жасау жолдарын көрсету,жұмыс істету. Линагравюра әдісімен сурет салғызу арқылы өнерге деген қызығушылықты, жауапкершілікі,ұқыптылықты оқушы бойына қалыптастыру.

Ынтымақтастық атмосферасыЖыланша

/ Треннинг./

Линогравюра әдісімен суреттердің көшірмесін алу , анықтама беру./ CТО/ТЖ,ЖЖ/

Қабілетіне қарай тапсырмалар орындау

Рефлекция

/

Сабаққа дайындықсыз келуі.

Өтілетін тақырыптың күрделілігі өз беттерінше істей алмауы.

Графика өнерінің түрлерін білетін болады.

Линагравюраны істеу жолдарын түсінеді.

Өзін – өзі бағалау.

/бағалау парақшасы бойынша/

Топтық бағалау.

/смайлик арқылы/

Линагравюрамен әдісімен жұмыс кезінде

дарыны мен таланты анықталды

Жеке тапсырмаларды тез түсінеді.

Күрделі тапсырмалар беру.

Оқулық , әдебиеттер.

Суретшілердің линогравюра әдісімен салынған суреттері.

Интернет беттерінен алынған ақпараттар

8 Сабақтың тақырыбы: Пластикалық анатомия. Портрет салу.

Мақсаты: Пластикалық анатомия ұғымына түсінік беру. Адам бет әлпетін салудағы ережелермен таңыстыру.

Портрет салу өнеріне деген қызығушылықты арттыру.

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Жарда жүру

/ треннинг/

Айнал-тоқта

/ Треннинг арқылы топқа бөлу /

«Портрет «жанры таныстырылым

(АКТ — ны қолдану)

Деңгейлік тапсырма

Өтілетін сабақтың күрделілігі.

Портрет салу өнері бойынша түсінікті болмауы.

Өтілетін тақырып туралы түсінік қалыптасады.

Портрет салу ережелерімен танысады.

Формативті бағалау

/бағалау парақшасы бойынша,смайлик бойынша/

Жиынтық бағалау.

Суретшілер шығармаларын талдату.

Өзге оқушыларға көмек көрсету.

Оқулық, қосымша материалдар

Әдебиеттер

Сурентшілер шығармалары.

Интернет беттерінен алынған презентциялар

9 Сабақтың тақырыбы: Портрет жанры.

Мақсаты:Портрет салудағы әдіс-тәсілдерді көрсету,түсіндіру.

Портрет салу арқылы адамның жан дүниесінң әдемілігіне баулу.

Эмоциялық портреттер арқылы мінез құлықты тану,көрсетуді түсіндіру.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мен қандаймын? /Треннинг /

Топқа бөлу.

/Треннинг арқылы/

«Портрет салу» ережесі (АКТ –ны қолдану)

Сабаққа дайындықсыз келуі.

Тақырыпты толық игермеуі.

Тақырыпқа деген қызығушылығын арттыру.

Жеке,жұптық портреттердің салыну ережесін түсінеді.

Портерт жанрында пайдаланатын техникалардың түрлерімен таңысады.

Өзін – өзі бағалау парақшасымен.

Топтық жұмысты бағалайды.

/бағалау парақшасы/

Жиынтық бағалау.

Жұптық портрет салуды тапсыру.

Басқа оқушыларға көмек көрсету.

Суретшілер шығармаларын талдату

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

Суретші шығармалары.

II — тоқсан
10-11 Сабақтың тақырыбы:

Адам тұлғасын бейнелеу

Мақсаты: Адам тұлғасы туралы түсінік беру. Адам тұлғасының құрылысымен таңыстыру, ережелерді түсіндіру.

1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Дәстүрлі емес сәлем» тренингі.

2..Миға шабул. /СТО/ Өткен сабаққа сұрақтар

3. Адам тұлғасы туралы түсіндіру.

Презентациялар көрсету. /АКТ/ арқылы

Адам тұлғасының құрылысы туралы мәліметтін аз болуы Адам тұлғасын салудағы ережелерді түсінеді.

Салып үйренеді

Топтық бағалалау /смайлик/

Бағалау парақшасы арқылы

Күрделендірілген тапсырмалар беру

Екі адамнын тұлғасын салғызу

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

Суретші шығармалары

12 Сабақтың тақырыбы:

Киіз үй-қазақ халқының шағын мұражайы

Мақсаты: Киіз туралы тарихи түсінік беру. Киіз үйдің түрлерімен таңыстыру. Құрылыстарының атауларымен таңыстыру.

1. Бес жолды өлен /СТО/

2.Рефлекция /смайлик/

3.Үйге тапсырма

Киіз үйдін құрылғыларының кейбіреуінің атауын білмейді. Киіз үйдің шығу тарихымен танысады.

Әр халықтың киіз үйлерінің суреттерін көріп біледі.

Смайликтер арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Күрделелінкіреген киіз үйдін суретін салғызу

Басқаларға көмек беру

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

13 Сабақтың тақырыбы:

Керамика

Мақсаты: Керамика тарихы туралы оқушыларға түсіндіру. Істелу жолдарымен материалдарын таңыстыру

1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Татулық – достық кілті» треннингі арқылы топқа бөлу.

2. Керамика өнері туралы түсіндіру. Макеттер және тұсаукесер көрсету. /АКТ/.

Керамика туралы мәліметтін аз болуы Керамика туралы тарихи мәімет алып білімін толықтырады Геометриялық денелер бойынша бағалайды

Топ басшысы бағалайды

Жиынтық баға

Көп денелі натюрморт салғызу

Су бояумен жумыс жасату

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

14 Сабақтың тақырыбы:

Суретті кілем-Гобелен

Мақсаты: Гобелен тарихы және шыққан елдері туралы түсіндіру. Қазақстан гобеленші суретшілермен таңыстыру.

1.Суретші шығармаларын талдату

/Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. /

2.Қабілетіне қарай тапсырмалар

/Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту/

3. Рефлекция / гүлдер арқылы/

Гобелен туралы оқушыларда түсініктін аз болуы немесе білмеуі. Гобелен туралы түсінік пайда болады. Тарихы мен онын даму кезендерін білетін болады.

Қазақстан гобеленші суретшілермен таңысады.

Өзін-өзі бағалау парақшасы бойынша бағалайды

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Көлемі үлкен суреттер салғызу

Басқаларға көмек береді

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

15 Сабақтың тақырыбы:

Мүсін өнері

Мақсаты: Мүсін өнері туралы түсінік беру. Мүсіндерге арналған материалдар мен құралдарды таңыстыру

1/. Ынтымақтастық атмасферасын құру

Кел таныс бол. / Треннинг /

2/.Атомдар,молекулалар топтарға бөлу.

3/.Мүсін өнері презентация./АКТ/

Мүсін туралы түсініктің аз болуы.

Дайындықсыз келуі.

Өз ойларын толық жеткізе алмауы.

Мүсін өнері туралы түсінік қалыптасады

Мүсін өнері туралы және түрлерін біледі ажырата алады.

Әрбір оқушы бағалау парағына өзін-өзі бағалайды.

Өзара бағалау.

Жиынтық баға.

Мүсіншілер шығармаларын талқылау

Басқа оқушыларға көмек беру.

Оқулық, әдебиеттер

Суретшілер шығармалары фота суреттер.

Видео

ролликтер

Интеренттен

III — тоқсан
16-17 Сабақтың тақырыбы:

Адам тұлғасын мүсіндеу

Мақсаты: Адам тұлғасын мүсіндеуді үйрету. Ермексаз арқылы адам бойынынң әсемдігін келтіру. Мүсін жасау арқылы балалардың қолын , білек пен саусақтарының бұлшық етін дамыту.

1/. Ынтымақтастық атмосферасы

Жыланша / Треннинг./

2/. Тренинг арқылы топқа

Сабаққа дайындықсыз келуі.

(Ермексаз , құралдардың болмауы)

Өтілетін тақырыптың күрделілігі өз беттерінше істей алмауы.

Ермексазбен жұмыс жасау жолдарын білетін болады.

Адам тұлғасын мүсіндеу жолдарын түсінеді.

Өзін – өзі бағалау.

/бағалау парақшасы бойынша/

Топтық бағалау.

/смайлик арқылы/

Ермексазбен жұмыс кезінде дарыны мен таланты анықталды

Жеке тапсырмаларды тез түсінеді.

Күрделі тапсырмалар беру.

Оқулық , әдебиеттер.

Мүсіншіліердің адама тұлғасын мүсіндерін фота суреттері.

18 Сабақтың тақырыбы:

Сәулет өнері Тарихы

Мақсаты: Сәулет өнері туралы ақпарат беру. Сәулет өнерінің әлемде даму жайлы түсіндіру.

1/.»Миға шабуыл»әдісі .

Өткен сабақ бойынша сұрақ-жауап(СТО)

2/.Адамның тұлғалық мүсіндерін презентация көрсету (АКТ)

Сабаққа дайындықсыз келуі.

(Ермексаз , құралдардың болмауы)

Өтілетін тақырыптың күрделілігі өз беттерінше істей алмауы.

Ермексазбен жұмыс жасау жолдарын білетін болады.

Адам тұлғасын мүсіндеу жолдарын түсінеді.

Өзін – өзі бағалау.

/бағалау парақшасы бойынша/

Топтық бағалау.

/смайлик арқылы/

Ермексазбен жұмыс кезінде дарыны мен таланты анықталды

Жеке тапсырмаларды тез түсінеді.

Күрделі тапсырмалар беру.

Оқулық , әдебиеттер.

Мүсіншіліердің адама тұлғасын мүсіндерін фота суреттері.

19 Сабақтың тақырыбы: Орта Азия және Қазақстан сәулет өнері.

Мақсаты: Орта Азия мен Қазақстанның ежелгі сәулет өнері жайлы ақпарат алады. Қазақстандағы сәулет өнер туындыларымен танысып тарихын біледі.

1/.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мен қандаймын? /Треннинг /

2/.Топқа бөлу./тренинг арқылы/

3/. Орта Азия,Қазақстан сәулет өнері туралы көрсетілім (АКТ –ны қолдану)

Тақырып туралы түсінік аз болуы

Сәулет өнерінің туындыларын білмеуі

Тақырыпқа деген қызығушылығ-ын арттыру.

Ежелгі Орта Азия мен Қазақстан сәулет өнері туралы ақпарат алып білімдерін толықтырады.

Өзін – өзі бағалау парақшасымен.

Топтық жұмысты бағалайды.

/бағалау парақшасы/

Жиынтық бағалау.

Сәулет өнерінің кейбір туындыларының эскизін салу.

Басқа оқушыларға көмек көрсету.

Ежелгі ғимараттар туралы ойларын білу.

Мұғалімге арналған әдістемелік

Оқулық

Қосымша ғаламтордан алынған деректер мен суреттер

Арнайы әдебиеттер.

Фото суреттер

20 Сабақтың тақырыбы: Қазіргі Қазақстан сәулет өнері

Мақсаты: Қазақстан сәулет өнері туралы ақпарат беру. Еліміздегі сәулет өнерінің даму жайлы түсіндіру. Сәулет өнері туындылары жайлы аңгімелесу.

1/. Жеке тапсырмалар беру

(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

2/.Оқушыларға диалог арқылы фота -суреттерді талдату

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

2/ . Рефлекция

/Астанаға тілек/

Қазіргі Қазақстандағы сәулет өнерінің дамуы жайлы ақпараттың аз білуі Қазақстан сәулет өнері жайлы ақпараттары толығады.

Астанамыз және басқа қалалардағы әсем ғимараттармен олардың мақсатымен таңысады.

Топтық жұмысты бағалайды.

/бағалау парақшасы/

Жиынтық бағалау.

Бәйтерек ,Хан шатыр ғимараттарының эскизін салғызу.

Басқа оқушыларға сурет салуға көмек көрсету.

Рефераттар жазғызу.

Фота суреттер.

Арнайы әдебиеттер.

Суретшілер шығармалары.

21 Сабақтың тақырыбы: Дизайн өнері

Мақсаты: Дизайн өнері жайлы түсінік қалыптастыру. Дизайн өнерінің тарихымен таңыстыру.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Айна /тренинг /

2/.Топқа бөлу.

/Треннинг арқылы/

3/. Дизайн дегеніміз не? презентация (АКТ)

Дизайн өнері туралы түсініктің аз болуы немесе мүлдем болмауы.

Мақсаты мен міндетін дұрыс түсінбеуі

Дизайн өнері туралы тақырып қалыптасады және қандай кезде,қай салада пайдаланатыны туралы түсінік қалыптасады. Өзара бағалау.

Смайлик арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Күрделенген тапсырмалар беру.

Басқаларға көмек көрсету.

Фотолар

Интерьер фото суреттері

Дизайншылар туындылары

22 Сабақтың тақырыбы:Графикалық дизайн орындау тәсілі

Мақсаты: Графикалық дизайн туралы ақпарат беру. Мақсаты мен міндетін түсіндіру.

1/. «Менің фирмамның эмблемасы» / ТЖ ,ЖЖ/

2/. Жеке тапсырмалар беру

(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

Графикалық дизайн туралы ақпараттың аз болуы.

Сабаққа дайындықсыз келуі.

Ақпараттар алып білімін толықтырады.

Қосымша тапсырмалар алады.

Топтық бағалау парақшасы арқылы бағалау

Смайлик арқылы бағалау

Жиынтық баға

Күрделендірілген өрнектер мен эмблемалар салғызу. Дизайнші суретшілердің шығармаларының суреттері

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

23 Сабақтың тақырыбы : Дизайындық интерьер

Мақсаты: Интерьер жайлы түсінік қалыптастыру.Дизайндық интерьер арқылы балалардың ой қиялының дамуына ықпал ету.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Еден-төбе-мұрын» /треннинг /

2/.Топқа бөлу.

3/. «Интерьер» туралы презентация(АКТ)

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

Тақырыпты түсінбеуі.

Дайындықсыз келуі.

Интерьер туралы ақпарат алады.

Дизайндық интерьер туралы білімін толықтырады.

Бағалау парақшасы арқылы өзара бағалау

Геометриялық денелер арқылы бағалау.

Жиынтық бағалау

Фото суреттер талдату

Күрделенген суреттер салғызу.

Дизайнші суретшілердің шығармаларының суреттері

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

24-25 Сабақтың тақырыбы: Перспектива зандылықтары. Сызықтық перспектива.

Мақсаты: Преспективаның не екенің түсіндіру. Сызықтық перспективаны сурет салғанда қалай қолдану керектігін көрсету.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Дирижер» /треннинг /

2/. «Ән үзіндісімен »топқа бөлу.

3/. Перспектива туралы презентация

Сабаққа дайындықсыз келуі.

Тақырыптың қызықтырмауы.

АКТ, фото-суреттер пайдалана отырып оқушыларды сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Смайлик арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Фото-суреттер,суретшілер шығармаларын көрсету

Күрденендірілген тапсырмалар беру.

Басқаларға көмек көрсету.

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

Суретшілер шығармалары

IV — тоқсан
26-27 Сабақтың тақырыбы: Кеңістік перспективасы

Мақсаты: Кеңістік перспективасы жайлы түсіндіру. Салу жолдары, бояу туралы ақпарат беру.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Жер сілкіну» /треннинг /

2/. «Әнмен бой сергіту» топқа бөлу.

Тақырыптың күрделілігі

Оқушылардың сабаққа дайындықсыз келуі

/су бояу, қылқаламдарының болмауы /

Оқушыларға тақырып туралы толық ақпарат алып білімдерін толықтырады Топтық стикер арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Күрделендірілген суреттер салғызу.

Суретшілер шығармасын талдату

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

Суретшілер шығармалары

Әдебиеттер

28-29 Сабақтың тақырыбы: Жарық пен көленке перспективасы

Мақсаты: Жарық пен көленке жайлы түсіндіру. Сурет салғанда жарық пен көленкепні салу ережесін түсіндіру.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Мимикалық ситуация» /треннинг /

2/. «Туған жыл мезгілі арқылы » топқа бөлу.

Тақырыпты түсінбеуі немесе қызығушылығы болмауы Жарық пен көленкенінің үйлесімділігін арттырып сурет салдыртып қызығушылығын арттыру.

Суретші шығармаларын көрсетіп тақырыпты түсіндіру

Өзара бағалау парақшасы арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Жарық пен көленке алудағы суреттің күрделендірілген түрін салғызу.

Басқа оқушыларға көмек көрсеткізу

Суретшілер шығармалары

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

30 Сабақтың тақырыбы: Интерьер көрінісін бейнелеу.

Мақсаты: Интерьер салу ережесін түсіндіру. Бөлме ішін салғандағы кететін қателер жайлы түсіндіру.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

2/. «Туған жыл мезгілі арқылы » топқа бөлу.

3/. Суретшілер шығармалары презентация(АКТ)

Дайындықсыз келуі

Сабаққа қызығушылығы төмен болуы

Суретшілер шығармаларын көрсету арқылы, тақтамен сурет салып оқушылардың қызығушылығын арттыру. Білімдерін толықтырады Смайлик арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Су бояумен сурет салуға тапсырма беру.

Дизайндық интерер салғызу

Суретшілер шығармалары

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

31 Сабақтың тақырыбы: Табиғат көрінісін бейнелеу. Суретшілер шығармалары

Мақсаты: «Пейзаж» туралы түсіндіру. Суретші шығармаларын көрсетіп салу ережесі жайлы әңгімелесу.

1/. Жеке тапсырмалар беру. «Менің бөлмем» сурет салу. .(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

2/.Диалог арқылы сабақты қортындылау.

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

Дайындықсыз келуі

Сабаққа қызығушылығы төмен болуы

Суретшілер шығармаларын көрсету арқылы, тақтамен сурет салып оқушылардың қызығушылығын арттыру. Білімдерін толықтырады Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Су бояумен сурет салуға тапсырма беру. Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

32-33 Сабақтың тақырыбы: Этюд орындау ережесі

Мақсаты: Этюд орындау ережесі жайлы түсіндіру. Далада сурет салу ережесін түсіндіріп салғызу.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

2/. «Белгісіз басшы /треннинг /

3/. Суретшілер шығармалары презентация

4/. «Бес жолды өлен» стратегиясы. / СТО/

5/. Жеке тапсырмалар беру. Далаға шығып этюд салу. Қиындығына байланысты сурет салғызу.

(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

6/. Диалог арқылы сабақты қортындылау.

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

7/ . Рефлекция

Сурет салғанда уақыт үнемдемеуі.

Құралдардың толық болмауы

Этюд салу жолдарын біліп ,қалай сурет салғанда уақыт үнемдеу керектігін түсінеді Жекелей смайлик арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Күрделендірілген тапсырмалар беру,сурет салғызу

Басқа оқушыларға көмек көрсетеді

Интерент беттерінен алынған суреттер,

ақпараттар.

34 Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдерін салу.

Мақсаты: Жыл мезгілдерін салу ережелерін түсіндіру. Суретшілер шығармаларын көрсетіп талдату.

1/. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

2/. «Сіздің көңіл-күйініз қандай?» /треннинг /

3/. Суретшілер шығармалары презентация

4/. «Топтастыру» стратегиясы. / ТЖ СТО/

5/. Жеке тапсырмалар беру. Пейзаж салу .

(Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту)

6/.Оқушыларға суретші шығармаларын көрсетіп диалог арқылы сабақты қортындылау.

/Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдер/

7/ . Рефлекция

Суретті қалай салу керектігінтуралы түсініктін аз болуы.

Сабаққа құралдарының толық болмауы

Жыл мезгілдерін қалай салу керектігін түсінеді.

Суретшілер шығармаларын көру арқылы олардың қай мезгіл,не салғанын талдап білімін толықтырады

Өзара бағалау парақшасы арқылы бағалау

Формативті бағалау

Жиынтық бағалау

Суретшілер шығармалары

Бейнелеу өнері ОМЖ 2016.docx

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s