Мектептің жаны – мұғалім


Астана қаласы
№68 орта мектебінің Математика және информатика пәнінің оқытушысы
Абубакирова Нұргүл Мұратқызы

Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім.

Ахмет Байтұрсынов

ХХІ ғасыр есігін ашқан қазіргі таңда мектепте, ұстаздарға үлкен талаптар қойылуда. Ұстазға жүктелетін міндет өте ауыр, тек өз ісіне берілген жаңалықты жатсынбай қабылдайтын ұлттық қасиетіміздің асылдарын асқақтата отырып, шәкіртінің жанына нұр құятын ұстазды ғана бүгінгі күннің лайықты тұлғасы деуге болады.

Менің өмірлік ұстанымым – «Мұғалім – мәңгі нұрдың қызметшісі. Ол барлық ой мен қимыл әрекетіне ақыл дәнін сеуіп, нұр құятын тынымсыз лаулаған жалын иесі.» Мен бүгінгі таңда өз мамандығым бойынша 9 жыл еңбек етіп келемін. Бұл аз ба, көп пе, бірақ мен үшін биік мақсаттарға жетудегі ізденістер мен ұмытылмас қызықты жылдар. Менің өзіме қояр талабым, мақсатым жоғары.

Нұргул-1Word.docx

Добавить комментарий

