Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. «Үш қ иян» толғауы


Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Жасқайрат ауылы

Ш.Т.Еркінов атындағы орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Құмаров Құралай Тұрғалиқызы

Бекітемін: Сыныбы: 10 б Пәні: Қазақ әдебиеті

Күні 21.10

Тақырыбы Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. «Үш қиян» толғауы

Жалпы мақсаты Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру. «Үш қиян» толғауы жөнінде білімдерін тереңдету, мазмұнын, тақырыбын, идеясын меңгерту

Оқыту нәтижесі Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы . «Үш қиян» толғауының мазмұнын, тақырыбын, идеясын меңгере алады, толғаудың үзінділерін мәнерлеп жатқа айтады. Тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қоры молаяды, шығармашылық қабілеті артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.Өлеңді жаттап айту дағдылары қалыптасады.

Түйінді идея Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. «Үш қиян» толғауы туралы нақты білім алады.

Сілтеме Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Мұрат Мөңке.жаңа.docx

Добавить комментарий

