Туған жер


Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы

Ембі қаласы №2 орта мектеп

3 сынып оқушысы Жеделбай Дильназ

Мұғалімі: Шакибаева Алия Сагидуллаевна

Туған жер.

Туған жер- адам өміріндегі киелі орын алады. Адамның өткенімен және

болашағымен байланысты. Міне, сондықтан балалық шақтан бастап- ақ Отанға, деген махаббат сезімім оянады.

Менің туған жерім Ембі қаласы. Мұғалжар ауданында туылдым. Менің

ауылым кішкентай болса да, мен үшін аса қымбат жер. Осы ауылда менің көңілді де, шаттықты, уайымсыз балалық шағым өтіп жатыр.

Менің туған жерімнің табиғатты көркем, ауасы таза, әр түрлі ғимараттар

бар. Мен дүниеге келгелі осы ауылдың ауасымен дем алып, есейіп келемін. Осы екі ғана сөзде қаншама мағына, қаншама ой жатыр. Туған жеріміздің біліп жүрейік. Әр кімге өз туған жері ыстық әрі қымбат!

Туған жерімнің тілімен байлығымен мақтанамын. Мен өз туған жерімді

жақсы көретіндіктен жүректен шыққан өлеңімді арнаймын.

Кең далада жүремін,

Бауырында ойнап күлемін.

Туған жерімді сүйемін,

Ол үшін отқа түсемін.

Өз ойымды қорытындылай келе, кең байтақ туған жерімде тұратыныма

мақтанамын.

Шығарма.docx

Добавить комментарий

