«Үздік сабақ» республикалық байқауына қатысушы Осатова Қымбат Муханбетовна


«Үздік сабақ» республикалық байқауына қатысушы тіркеу формасы

Тегі Аты Әкесінің аты Осатова Қымбат Муханбетовна
Ұйымы, лауазымы Ғ.Қараш атындағы орта жалпы білім беретін мектеп қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Үй мекен-жайы (индекс, көше, село/қала/аудан, облыс) Абай көшесі №11

Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Борсы ауылы

Бағыты Тілдік бағыт бойынша үздік сабақ
Сабақ тақырыбы «Керқұла атты Кендебай» ертегісі
Сыныбы 5-сынып

Аты-жөні: Осатова Қымбат Муханбетовна

5-СЫНЫП САБАҚ АТАУЫ: «КЕРҚҰЛА АТТЫ КЕНДЕБАЙ»

Ұйымның атауы: Ғұмар Қараш атындағы ЖОББ мектебі

Облыс, аудан, ауыл: Батыс Қазақстан, Жәнібек, Борсы

Тақырыбы «Керқұла атты Кендебай» ертегісі
Мақсаты Оқушыларға тақырыпты талдай отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді; сөйлемді дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланды
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Тақырыптың негізгі мазмұнын түсіну арқылы ойларын еркін жеткізе алады, ауызекі сөйлеуге жаттығады, сөйлеу мәдениеттерін жетілдіреді, топпен жұмыс істеуге үйренеді
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Жигсо2,
Қолданылатын ресурстар Суреттер, маркерлер, кестелер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлу

Топтық ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың топтың ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы сұрау. Миға шабуыл Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру. Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
Түсіну «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру.

Олүшін Жигсо 2 әдісін пайдалану

Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар бөлімдерге бөліп берілген көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген ертегінеі тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек.
Қолдану Тақырыбы: Керқұла атты Кендебай»

Графикалық органайзерлермен жұмыс.

1-топ. Уақыт тізбегі

2-топ Хикая картасы

3-топ Балық қаңқасы

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу Оқушылардың мақсаты берілген кестелерді толтырады, өз ойлары мен пікірлерін айтады

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға бір оқушы шыгып жұмысын түсіндіреді

Сергіту сәті «Кірпі биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Постермен жұмыс

«Торлы диаграмма»

Өз ойларын ортаға салады, тақырыпты талдайды

Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікірлерін ертегінің идеясын,негізгі оқиғаларды торлы диаграммаға түсіреді,қорғайды, ол үшін қағазға салынған торлы диаграмма таратылады
Жинақтау Керқұла атты Кендебай»тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып,ойларын жинақтау Әр топқа шағын әнгіме жазу тапсырылады, әр топ бүгінгі тақырыптан не біліп не үйренгенін жазады, тақырыпты жинақтайды Топ бірлесе отырып ,қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақтарын таратады

Бір-* бірін бағалауды қадағалау

Топты бағалау

Өзін өзі бағалау

Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру
Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s