Жаңа сабақтар

Әжеге қонаққа барамын


Атырау облысы.

Жылыой ауданы

Құлсары қаласы

КМҚК «Гүлдәурен» ясли бақшасы

Тәрбиеші

Амантулина Анар Каматевна

Білім беру саласы: «Коммуникация» Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті: «Көркем әдебиет»

Тақырыбы: «Әжеге қонаққа барамын.»

Мақсаты:Сюжетті эмоционалды қабылдауға үйрету,сюжеттің мазмұнын қабылдау және мазмұндауға үйретуді жалғастыру.Тәрбиешімен бірлескен әңгімелеуге қатысу.Балалардың адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу.

Әдіс –тәсілі:Түсіндіру,сұрақ-жауап,қайталау,

Көрнекіліктер;Үй жануарлары мен олардың төлдері ойыншықтар,әженің үйі,

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық –қозғаушылық Шаттық шеңбер

Армысың,Алтын күн!

Аманбысың, Жер-Ана!

Амансың ба,достарым!

Сәлеметсіздер ме,апайлар!

-Балалар, бүгін Әженің ауылына қонаққа барамыз.

Шеңбер бойына тұрып, шумақтарды қайталап,қимыл арқылы жасайды.
Іздену

ұйымдастырушы.

Рефлекситті

коорек-шы

.Әже: (әже балаларды жылы жүзбен қарсы алады)

-Менің құлыншақтарым ,

Ботақандарым келіп қалыпты ғой,

Сәлеметсіздер ме,балалар!

-Тәрбиеші балалар сізді сағыып келді

-Сіздің ауылдағы уй жануарларыңды қызықтап көргісі келіп тұр.

-Сізге балалар үй шаруасына көмектесуге келдік.

Әже:-Өте жақсы,маған сіздердің көмектеріңіз қажет.

-Балалар Әжеге көмектесейік.

-Мынау сиыр қасындағы кішкентай бұзауы.

-Сиыр адамдарға көп көмегі бар Сиырдан сүт аламыз сүттен қаймақ,айран,құрт,ірімшік .

Сиырдың сүтіннен көптеген адамға пайдалы азықтар болады.

Сиыр қалай мөңірейді?

-Ал мынау қой қасындағы қозы

Қойдыңда жүні,еті.терісі бәріде пайдалы.

-Қой қалай дыбыстайды?

-Әже малдардың тамақ ішетін уақыты болды ғой.

-Шөбін берейін дейді.

-Әжеге бізде көмектесейік.

Балалар үй жануарларын су,шөбін беріп көмектеседі.

Сергіту сәт.

Өлең :Қошақан

Қошақаным қойдың

Қайда қалып қойдың

Бұлтйып тұр бүйірің

Қай өрістен тойдың

(Ойын арқылы тақырыпты бекіту).

Ойын:Үй жануарлар қалай дыбыстайды?

Ойын шарты:балалар үй жануарларының дауыстарын комьпютерден естіп,солардан қайталап шығады.

Сұрақ –жауап арқылы.

-Балалар біз бүгін кімге көмектестік?

-Көңіл-күйлерін қандай?

Сәлеметсіз бе әже!

Балалар қайталайды сиыр.

Айран,

қаймақ,

құрт.

ірімшік

Сиыр-мөңірейді му-му.

Жүн

Ет

Мә-мә

Балалар қимылдарын жасады.

Әжеге

жақсы

Күтілетін нәтиже:

Біледі:үй жануарлар туралы

Білуі керек:Сюжетті эмоционалды қабылдауды

Түсінді:Тәрбиешімен бірлескен әңгімелеуге қаты

Білім беру саласы: «Таным»

Оқу іс-әрекеті:«Сенсорика»

Тақырыбы: «Терезелі үй»

Мақсаты: Балаларды 2әртүрлі фигураны дөңгелек, шаршы мен 2әртүрлі көлемдегі үлкен, кішкентай заттарды таңдауды ,жүзеге асыра отыры, оларды пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету.Қол моторикасын жетілдіру.

Сөздік жұмыс: терезе,есік.

Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушылық Шаттық шеңбер

Топ,топ басайық

Жалаудан күн жасайын

Жаса,жаса алтын күн

Жаса,жаса жарқын күн.

Ғажайып сәт:

-Балалар қандай дауыс шығып жатыр.

-Ненің даусы деп ойлайсыңдар? (ит пен күшік)

Балалар шаттық шеңберіне тұрып ,өлең жолдарын орындайды.
Ұйымдастырушылық ізденістік -Балалар қараңдаршы бұл қандай ойыншықтар,қалай аталады?

Дұрыс айтасыңдар ит пен күшік.

-Үлкен ит айтады.Қатты боран болған кезде,біздің үйшігіміздің есігі мен терезесін сындырып кетті.

-Аф-аф біз сіздерден көмек сұрағалы келдік.

Бізге көмектесесіздер ме?

(Ол өзімен бірге терезелерінің әйнегі жоқ үйшігін алып келді)

Балалардан үйдің терезелеріне әйнек қойып беруді сұрайды.

Тәрбиеші балала менің қолымдағы не деп ойлайсыңдар?

Дұрыс айтсыңда пішіндер.

-Сенді пішіндердің түстері қандай?

Енді біздер осы үйшіктің терезесін жасауымыз керек.Оған қандай пішін керек деп ойлайсыңдар?

-Дұрыс айтсыңдар олай болса сары түсті дөңгелек пішінді үйшікке орналастырамыз.

-Міне біздің тереземіз дайын болды.

-Енді біз не жасауымыз керек.

Есікті жасауымыз керек.

Ол үшін бізге жасыл түсті шаршы қажет.

Жасыл түсті шаршыны үйшікке есік етіп қоямыз.

-Мына дөңгелек терезелерді қолдарына алып, шеттерін саусақтарыңмен жүргізіп көріңдерші,олар тегіс,бұрыштары жоқ.

-Ал енді терезелерге үлкен дөңгелектермен ,үлкен шаршыларды:кішкентай дөңгелектермен кішкентай шаршыларды қояйық.

Балалар біздер нелерге көмектестік.

Балалар амандасады әйнегі жоқ үйді қарастыра бастайды

Балалар терезелерді қарап шығады: дөңгелек және шаршы

пішіндерді көлемінің үлкендігіне және кішкентайлығына қарай қояды.

Балалар тәрбиешінің

Көмегімен орындайды

Ит пне күшікке.

Рефлексивті түзетушілік Оқу іс- әрекетін қорытындылау:

Ит пен күшік баллаарға рахмет айтып,балалармен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: Заттардың көлемдеріне қарай отырып,оларды топтастыруды.

Түсінеді: Әрекетті орындай отырып оны атай алу дағдысын.

Қолданады: Осындай,әртүрлі,үлкен,кішкентай сияқты сөздер туралы түсініктерді.

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s