Жаңа сабақтар

Атасы мен немересі


Атырау қаласы Махамбет ауданы Алға селосы
Алға орта мектебі
Қуанышева Ботакөз

Пәннің аты Әдебиеттік оқу Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Атасы мен немересі»
Мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсіну, мазмұны бойынша көңілге түйгенін анықтау. Автор туралы білімдерін кеңейту
1. Атасы мен немересінің сөздеріне түсінік алады, өз ойларын айтуға машықтанады.
2. Ата мен немеренің ерекшеліктерін анықтап, өмірдегі іс — әрекеттерде қолдануына мысалдар келтіреді, ата — ананы құрметтеуге, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиеленеді.
3. Өздері жасаған жұмыстарына қорытынды жасайды, тіл байлығы, сөйлеу мәдениеті дамиды.
Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал «Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, мейірімді жарық,
Болып кетер сонда дереу жан — жағым
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту І топ: Немере деген кім?
ІІ топ: «Ата» деген кім?
ІІІ топ: «Ата», «Немере» туралы тақпақтар айту
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

«Атасы мен немересі».docx

Добавить комментарий

