Жаңа сабақтар

Сөз дұрыстығы мен сөздің рөлі тақырыбымен танысу


Ақтөбе облысы, Мәртөк аданы,

Қаратоғай орта мектебі,

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

мұғалімі Турмаганбетова Қаламқас.

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні Қазақ Класы 10 «Б» Күні 2.02
Сабақтың тақырыбы Сөз дұрыстығы мен сөздің рөлі тақырыбымен танысу
Сабақтың мақсаты Сөз дұрытығы мен сөздің рөлі тақырыбымен танысу,сауаттылыққа тәрбилеу, өз ойларын дәлелді жеткізу қабілеттерін үйрету.
Күтілетін нәтиже Сөз дұрытығы мен сөздің рөлі тақырыбыментанысады. Сөз дұрытығы мен сөздің рөлі тақырыбының ерекшеліктерін анықтайды. Сөз дұрытығы мен сөздің рөлі тақырыбымен танысу ұқсастығы мен айырмашылығын түсінеді.Сыни ойлауы дамиды.Өзін-өзі , бірін –бірі бағалай алады.
Түйінді идеялар Тіл-адам қатынасының аса маңызды құралы.
Сабақ кезеңдері Сабақтың барысындағы іс әрекет Ресурстар
Стратегиялар Оқушылардыңіс-әрекеті, талқылау
Қызығушылықты ояту

\5 минут\

«Жұптас, топтас,аралас, шеңберге тұр» тренинг • Оқушылар класс бөлмесінің ортасына шығады

• «Жұптас» деген айтылғанда қасындағы оқушымен жұптасады;

• «Топтас» деген айтылғанда қасындағы төрт оқушы бір бірінің қасына жиналады,

• «Аралас» деген айтылғанда барлығы араласып жүреді;

• «Шеңберге тұр» деген айтылғанда қолдарынан ұстап тұра қалады

1, 2, 3, 4 сандары бойынша топқа бөлініп отырады

3.Бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау.

4.Мақсат қою .

Оқулық «Қазақ тілі»

Стикер

Маркер

Бор

Тақта

Үлестірмелі парақшалар

Мағынаны тану

\20 минут\

«Жигсо»

Постер қорғау

Кітаппен жұмыс:

Сөз дұрыстығы мен рөлі тақырыбымен танысу

Жүзеге асыру қадамдары:

• Ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;

• Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады,

• Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;

• Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;

• Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алады;

• Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;

• Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;

• Ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;

• Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі.

Жүзеге асыру қадамдары:

• «Сөз дұрыстығы» тақырыбын анықтау және мақсатын қою

2.Мәтінді бөліктерге бөлу.

3.Кластер бойынша топ тақтада талқылау кластастарымен.

4. «Жанұя» топтарында оқу,талқылау .

5. «Сараптау» топтарына бөлініп\,1+1+1+1+1,2+2+2+2+2,3+3+3+3+3\ барып, өз тақырыптарын .

6. «Жанұя» топтарына барып үйреніп келгендерін талқылау ,бір-біріне сұрақ қою.

7.Постер қорғауға дайындалу.

Ой толғаныс

\15 минут\

Деңгейлік тапсырмалар • 109-жаттығу\жазбаша талдау жасау\

• 110-жаттығу\синонимдік қатарын түзу\.

• 111-жаттығу\сөз дұрыстығына талдау жасау, нағашы сөзіне байланысты сздер тобын жасау\.

Бес жолды өлең.

БАС БАРМАҚ — сабаққа қарым- қатынас қандай?

СҰҚ САУСАҚ — болашақтағы пайдасы бар ма,

бұл сабақтың?

ОРТАҢҒЫ САУСАҚ — пәнге деген қызығушылығың

қандай?

АТЫ ЖОҚ САУСАҚ — шығармашылыққа қатысы бар ма?

ШЫНАШЫҚ — сабақтың тәрбиелік мәні болды ма?

Үй тапсырмасы

(5 минут)

Ғаламтор материалдары , сөз дұрыстығына мысалдар келтіру.
Қосымша тапсырмалар
Не сәтті өтті? Неге?
Не сәтсіз өтті? Неге?
Келесі сабақты қалай жақсартар едім?
Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s