Жаңа сабақтар

Буынүндестігі


Астана қаласы

44 орта мектептің

қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Джусупбекова Дарига Ашировна

Сабақтыңтақырыбы:Буынүндестігі

Сабақтың мақсаты:

Буын үндестігі туралы білу.

Сабақтыңміндеттері:

*Араласбуынғамысалкелтіребілу;

*Өз ойларын толық жеткізу, дұрыс бағытталған сұрақ қою;

Күтілетін нәтиже:

*Буын үндестігіне байланысты мысалдар келтіріп, білімдерін көрсетте алады.

*Сынитұрғыданойлап,өзойларынортағасалыпдәлелдейалады.

Көрнекі,техникалық құралдар:интербелсенді тақта,нотбук.

Уақыты Сабақ кезеңдері

Жұмыс түрлерінің

мазмұны

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

Іс-әрекеті

3мин

2мин

2мин

9мин

8мин

7мин

8мин

3мин

2 мин

1мин

І Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

(Кірпі биі)

Топқа бөліну:

(буындар арқылы)

Сөйлемнің мағынасын ашу.

Топбасшы сайлау,топбасшы бағалайды.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

Жұптықжұмыс .

Сөзжұмбақ,логикалықөлеңдер,ребус,мәтінинтербелсендітақтаданшешеді.

ІІІ Жаңасабақ.

Жұптықжұмыс.Тақырыптыжұппенталдайды,дәптерлерінежазады.

4 топ жаңа тақырыпты ортаға шығып талдайды,қорғайды.

1 топ. Ережешығарып ,мысалкелтіреді.

2 топ.«сингармонизм »сөзінсөздіктентауыпжазады.Тақырыпқақатысынайтады.

3топ.Қай жағдайдабуындарараласкелуінмысал арқылы дәлелдейді.

4 топ.Буынүндестігібойыншақосымшаныңдұрысжалғануы ,мысаларқылыдәлелдеу.

Оқулықпен жұмыс:314-жаттығу

Суреткөрсету (Жапондықтардыңүйі)

Мәтіндіоқыту,мазмұнынашу;

Киізүйдіңсуреті. (Сынитұрғыданойлау)

1.Қазақ халқыкиізүйдеқашантұрған?

2.Неге киізүйдітұрғынеткен?

3.Киіз үйбіздіңклиматқасайкелеме?

4.Қазір бізқандайүйдетұрамыз?

Дәптерлерінежуан,жіңішке,араласбуындардыажыратыпжазады.

315-жаттығу.

-Мәтінді оқу;

-Мазмұныңталдау;

-Мичурин туралымәліметайту;

-Мәтінбойыншасұрақтарқою;

Жеке жұмыс:

кірмесөздергеқосымшалардыңжалғануындағыүндестікзаңыныңерекшелігінайту.

Мичуриннің,студенттерміз,Бар-

баристің,сортын;

316-жаттығу

4 топқатапсырма беру.

1 топ.Көпнүктеніңорнынатиістіқосымшалардықойыпмәтіндіжазыпшығады,мәнерлепоқиды.

1 абзац

2.топ 2 абзац.

3-4 топтар.Планеталардыңорналасуыбойыншасуретсалады.

География пәніменсабақтыбайланыстыру.

Қорытынды:

«Сен жалғастыр» ойыны.

Біроқушысөздіңбастапқыбуынынайтады,келесіоқушыларсөздіңаяғынадейінжалғастырыпкетеді.

Үйге :араласбуындардықатыстырып эссе жазу,өлеңшығару,суретбойыншамәтінқұрастыру.

Бағалау:топбасшыларсөйлейді.

Рефлексия

-амандасу;

-түгендеу;

-сәттілік тілеу;

Оқушылар-

-дың ойын қорытындылау үшін интербелсен-ді тақтадан ғаламшар-дың суреті көрсетемін,

ойларынқорытынды-лаймын.

Қимыл-қозғалыстаболады.

Өткентақырыпбойынша

бір-бірінесұраққояды.

Дәптерлерінекүндіжазады.

Буынқалайқұралады?

Тақырыптыашып,күндіжазады.

Буынүндестігі.

Топта жұмыс істеп,бір-бірінің ойларын тыңдай алады.

Сөздікпен жұмыс.

Белсенділік танытады.

Топпен жұмыс жасайды,өз ойларын қосады.

Сұрақтар қояды.

Тапқырлық-

қа тәрбиелейді.

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s