Жаңа сабақтар

Жеміс суреті салынған текстураларды басып шығар у


Ақмола облысы,Ерейментау ауданы
Сілеті орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Тұнғат Володия

7-БӨЛІМ. ТАМАҚТАР ЖƏНЕ СУСЫНДАР

Тақырыбы: Жеміс суреті салынған текстураларды басып шығару Мектеп:
Күні: 20.05.2016ж Мұғалімің аты-жөні: Тұңғат Володия
СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны:1
Оқыту мақсаты 1.1.6.1 Өзінің жəне өзгелердің тəжірибесіне сүйене отырып қарапайым тəсілдермен шығармашылық идеяларын жүзеге асыру

1.3.1.1 Идеяларын қарапайым тілмен ұсына білу

1.2.4.1 Техника қауіпсіздігін сақтай отырып материалдар мен құралдарды пайдалану

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:

• өздерінің шығармашылық идеяларын талқылап, таңдау жасайды;

• мөрқалыппен, қарындашпен, фломастермен берілген параметрлер бойынша жұмыс жасайды.

Оқушылардың көпшілігі:

• өздерінің шығармашылық идеяларын талқылап, таңдау жасайды;

• мөрқалыппен, қарындашпен, фломастермен берілген параметрлер бойынша жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі:

• мөрқалыппен, қарындашпен, фломастермен жұмыс жасайды;

• бет бедерін ажыратады жəне сипаттайды, шығармашылық таңдау жасайды.

Тілдік мақсаттары Оқушылар: айналадағы заттардың қасиетін сипаттау үшін сын есімдерді пайдалана алады жəне олардың сырт көрінісі неге олай екенін түсінетінін көрсете алады.

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері:

Бет бедері, мөрқалып, өрнек, жемістер, көкөністер

Сөйлесу/жазу үшін қажетті пайдалы лексика мен терминология:

Талқылау тақырыбы:

… Бет бедері деген не?

Фактура деген не?

Сөйлесу/жазу үшін қажетті пайдалы сұрақтар:

… Жемістер мен көкөністердің фактурасы қандай?

… Мөрқалыппен қалай жұмыс істеуге болады? Мөрқалып рөлін не атқарады?

Алдын ала қажетті білім Пейзаж, перспектива, көркем материалдардың қасиеттері, таңбалау техникасы, монотипия, саяхат, жердің, аспанның, даланың, теңіздің, суасты əлемі, ғарыш, дəстүрлер, өрнектер, музыкалық аспаптар, өрнектер ырғағы.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарлы əрекет Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

3 минут

7 минут

Ширату жаттығуы

Картоп егу ойыны.

Мұғалімнің көмегімен балалар шеңбер болып тұрып бір-бірінің арқасын уқалау арқылы жаттығу жұмыстарын жасайды.

(Ұ, МК) Өткен сабаққа шолу жасау.

Оқушыларға мөрқалыппен басу арқылы жемістер жəне көкөністердің текстильдік үлгісін жасайтындарын түсіндіреміз. Олардың бет бедерін зерттейді (алма, орамжапырақ, лимон).

Бет бедерінің мəнін, əртүрлі жемістер жəне көкөністердің бет бедері (көкөністер мен цитрустар) əрқилы жəне/немесе ұқсас болатынын талқылайды. Мөрқалыптау туралы, оны заманауи бейнелеу өнері мен дизайнде қалай пайдаланатыны туралы əңгімелейді. Мөрқалыптау арқылы жасалған тоқыма бұйымдарын көрсетеміз.

Мөрқалыптау, жемістер жəне көкөністер, кесуге арналған материал, мата қиындылары үлгілері бар мұғалімнің альбомы, оқушыларға арналған альбом
Сабақтың ортасы

5 минут

3 минут

15 минут

Оқушыларға мөрқалыпты қалай пайдалану қажеттігін түсіндіреміз. Оларды ішкі жағымен дайын, сия толтырылған жайпақ табаққа батырыңыз, оқушылар онымен қалай басып, дайын үлгілерді қайталап жасауға болатынын көруі тиіс.

Оқушылардың түрлі таңбалау əдістері туралы жəне көптеген үлгілер мен бет бедерін жұмыс дəптерінде бір өрнекке қалай біріктіруге болатындығы жайында ойлануларын сұраймыз.

Мысалы:

• бір қатар бойы бір ғана жемістің таңбасын түсіру;

• бір тік қатар бойы бір ғана жемістің таңбасын түсіру;

• көлбеу бойымен бір ғана жемістің таңбасын түсіру;

• екі жемісті кезектестіре отырып таңбасын түсіру.

(Т,ОТ) Оқушылар үстелді айнала тұрып, алдарындағы жемістер жəне көкөністер жиынтығымен жұмыс жасайды.

Олар қағазға жемістер жəне көкөністер құрылымының таңбасын түсіру экспериментін жасайды. Өз идеяларын талқылайды, мөрқалыптау техникасымен бұйымды сəндеу үшін жасалған өрнек түрін қалай пайдалануға болатындығы

жайында ой бөліседі.

Сабақтың соңы

3минут

Кері байланыс

2минут

Құрал-жабдықтарды жинастырамыз.

Балалар стикерге смайлинк суретін салып,

сабақтан жақсы әсерлер алсаңыз сандыққа , ал

сабақтан орташа әсерлер алсаңыз еттартқышқа,

сабақтан нашар әсер қоқыс алсаңыз шелегіне салуларыңызды өтінемін

Қосымша ақпарат
Жіктемелеу – балаларға қалай барынша көп қолдау жасауды жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға

қандай тапсырмалар беруді жоспарладыңыз?

Бағалау – материалды оқушылардың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыстар Денсаулық жəне қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбиелік элемент)
Шығармашылық тапсырма нəти-

желерін жіктемелеу.

Зерттеу міндеттерін үлгілеуді мұғалім альбомын көрсету жолымен жүзеге асыру.

Мұғалім қажетіне қарай басшылық жасап, қолдау көрсетеді. Оқушылардың бір-біріне көмек- тесуі арқылы бірлескен жұмысына қолдау көрсету.

Өткен оқыту сатысында материалдарға шолу жасау. Бақылау, тыңдау.

Сұрақнама.

• Топпен жұмыс, пікірлерге құрметпен қарау, музыкамен байланыс
Рефлексия

Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты жүзеге асты ма?

Оқушылар бүгін нені үйренді? Сабақ ахуалы қандай болды? Жұмысқа жіктемелі қарау өз нəтижесін берді ме?

Белгіленген мерзімге үлгердіңіз бе? Өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізер едіңіз жəне неліктен?

Осы бөлімді сабақтың рефлексиясы ретінде пайдаланыңыз.

Өз сабағыңыз жөнінде сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді (сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Мен сабақ барысында сынып және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?

Бейнелеу өнері Жеміс.docx

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s