Натюрморт жанры


Сынып 6 «Б»
Пәні: Бейнелеу өнері
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт жанры
Негізгі түйінді идея: Натюрморт жанрын біледі, сала алады, заттардың орналасуын салыстырады.
Оқу мақсаты: Натюрморт жанрын анықтайды, композициялық шешімін талдау арқылы жинақтайды.
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар Жекеленген оқушылар
Натюрморт жанрын анықтай алады Композициялық шешімін қолдана алады Натюрморт жанрының композициялық шешімін талдай біледі.
Уақыты Кезеңдері Тапсырма Мақсаты Мұғалім іс-әркеті Оқушы іс-әркеті Ресурстар
3 мин Ұйымдастыру: Оқушыларды түстер бойынша 3 – топқа бөледі (натюрморт түрлері арқылы топқа бөлу, олар ұлттық натюрморт, геометриялық фигуралар мен көкеністер мен жеміс-жидектер) Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға үйрету Оқушыларға «Заттар сандығын» ұсыну Оқушыларға «Заттар сандығы» арқылы заттарды таңдайды Түрлі – түсті қағаз
10 мин Үй тапсырмасы 1.Үй тапсырмасын тексеру

а) Шағылысу дегеніміз не?

б) Шағылысу қалай орындалады?

Өткен тақырыпты қайталау Оқушыларға сөздер жазылған парақшалар таратылады Оқушылар берілген сөздер арқылы жаңа сабақты

баяндайды

Интербелсенді тақта, оқулық
Бағалау:

Формативті бағалау.

Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Оқушылар берген жауаптарына қарай стикерлермен бағаланады Түрлі түсті стикерлер
2.Үйге берілген А4 сурет альбомындағы орындалған тапсырма суреттердің дұрыстығын тексеру Заттардың А4 пішімінде дұрыс орналасуын, шағылысудың орындалу заңдылықтарын дағдыландыру Оқушылардың композицияның дұрыстығын көрсету және реттеу Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің суреттерін тексереді және талқылайды А4 пішімі
Бағалау:

Формативті бағалау.

Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Оқушылардың орындаған суреттерінің дұрыс және бұрыстығына қарай стикермен бағаланады Түрлі түсті стикерлер
3 мин Негізгі бөлім
  1. Визуалды ойлау.

Тақырыпты ашу үшін түрлі түрлі тұрмыстағы заттардың суреттерін көрсету арқылы тақырыпты ашу.

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын жетілдіру Визуалды көрсете отырып оқушыларға ыдыстарды көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу және жаңа сабақты түсінідіріп өтемін Оқушылар визуалды көре отырып тақырыпты табады. Интербелсенді тақта
20 мин Топтық жұмыс:

Үш топтың оқушыларына тексттік тапсырмалар беріледі.

  1. Ұлттық натюрморт туралы ақпарат. Орындалуы,боялу заңдылықтары.
  2. Геометриялық фигуралардан құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
  3. Көкеністер мен жеміс-жидектерден құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
Өз еріктерімен жаңа тақырыпты түсіндіруге мүмкіндік беру Бақылаймын, сұрақ қоямын, бағыт беремін Оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Бұл тақырыпты аша түсу үшін қажетті тапсырма. Орындарынан тұрып талқылайды.

.

А4 пішімі
Бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылардың берілген тапсырма бойынша бағалауы Оқушылар бірін-бірі стикерлер арқылы бағалайды
Үш топтың оқушылары өздерінің алған заттары бойынша А4 пішімге орындайды. (жеке жұмыс)

Мысалы:

  • Ұлттық натюморт тобындағы оқушы: ожаудың суретін салыңыз?
  • Геометриялық фигуралар тобындағы оқушы: текшенің суретін орындаңыз?
  • Жеміс-жидектер тобына:алманың суретін орындаңыз?

Салған суреттерін екі оқушы бірігіп қию арқылы коллаж әдісімен А3 пішіміне композициялық шешімін табу арқылы жабыстырады.

(жұптық жұмыс)

Оқушылар өздерінің алған суреттерін қолдану арқылы А4 пішімінде (форматта) орындайды. Бақылаймын, сұрақ қоямын, бағыт беремін Берілген тапсырманы орындайды және салу реттілігі бойынша талдайды. А4 пішімі , түрлі-түсті қарындаштар және т.б. құралдар
Бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылардың түсіне салу, бейнелеу дәрежесін бағалауы Стикер арқылы бағаланады Оқушылардың бағалауы Түрлі-түсті стикерлер
5 мин Қортындылау бөлімі: Бекіту Натюрморт жанры Өтілген сабақты пысықтау Оқушыларғы ұпай бойынша тақырыпты ұсынамын Сұраққа жауап береді Түрлі-түсті стикерлер
Бағалау: Формативті бағалау Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Ұпай бойынша әр топ бағаланады Түрлі-түсті стикерлер
2 мин Кері байланыс Оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы Оқушылардың жаңа тақырыпты түсінуін білу Оқушыларға стикерлер таратылады Өткен тақырып бойынша өз ойларын білдіріп, стикерді ағашқа жапсырады стикер
1 мин Үй тапсырмасы: Ыдыс аяқтардың нобайын сызу Өтілген тақырыпқа қосымша мәліметтер жазу Үй тапсырмасына түсінік береді Күнделікке тапсырманы жазады Оқулық
Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s