Негізгі көріністердің сызбада орналасуы


Сынып 9 «А»
Пәні: Сызу
Сабақтың тақырыбы: Негізгі көріністердің сызбада орналасуы
Негізгі түйінді идея: Негізгі көріністердің сызбада орналасуын біледі, сызбаны оқи алады, басқа көріністермен салыстырады.
Оқу мақсаты: Негізгі көріністердің сызбада орналасуын жетілдіру
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар Жекеленген оқушылар
Негізгі көріністердің сызбада орналасуын біледі Көріністердің аксонометриялық проекциясы бойынша орындай алады Фронталь, горизонталь, профиль проекциясы бойынша негізгі көріністерді сызбада орындайды, салыстырады, талдайды
Уақыты Кезеңдері Тапсырма Мақсаты Мұғалім іс-әркеті Оқушы іс-әркеті Ресурстар
3 мин Ұйымдастыру: Оқушыларды түстер бойынша 4 – топқа бөледі

І топ – Көк

ІІ топ – Қызыл

ІІІ топ – Жасыл

IY топ – Сары

Оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға үйрету Оқушыларға «Түстер сандығын» ұсыну Оқушыларға «Түстер сандығы» арқылы түстерді таңдайды Түрлі – түсті қағаз
10 мин Үй тапсырмасы 1. Блиц-сұрақтар “Дұрыс” немесе “Қате”арқылы үй тапсырасы сұралады

1.Көрініс – бұл бақылаушыға қараған нәрсе бетінің көрінетін бөлігінің кескіні +

2.Алдыңғы көрініс — проекциялардың профиль жазықтығындағы кескін —

3.Үстіңгі көрініс – проекциялардың горизонталь жазықтығындағы кескін +

4.Сол жақ көрініс – проекциялардың фронталь жазықтығындағы кескін —

5.Алдыңғы көрініс – ол басты көрініс +

6.Сызбада көріністердің саны көп болу керек –

7. Негізгі көріністердің профиль көрінісін 45 градус арқылы және фронталь көрінісімен бағыттай табамыз +

8. Аксонометриялық проекция осьтер бойынша орындау +

Өткен тақырыпты қайталау Оқушыларға сөздер жазылған парақшалар таратылады Оқушылар берілген сөздер арқылы жаңа сабақты

баяндайды

Интербелсенді тақта, оқулық
Бағалау:

Формативті бағалау.

Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Оқушылар берген жауаптарына қарай стикерлермен бағаланады Түрлі түсті стикерлер
2.Үйге берілген А4 сызбада орындалған сызба көріністерінің дұрыстығын тексеру Негізгі көріністердің сызбада дұрыс орналасуын дағдыландыру Оқушылардың сызбаларының қате дұрыстығын көрсету және реттеу Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің сызбаларын тексереді және талқылайды А3, А4 пішімі
Бағалау:

Формативті бағалау.

Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Оқушылардың орындаған сызбаларының дұрыс және бұрыстығына қарай стикермен бағаланады Түрлі түсті стикерлер
3 мин Негізгі бөлім Ой қозғау: Жұмбақтар жасыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын жетілдіру Визуалды көрсете отырып оқушыларға жұмбақты жасырамын және жаңа сабақты түсінідіріп өтемін Оқушылар визуалды көре отырып тақырыпты табады. Интербелсенді тақта
20 мин Топтық жұмыс:

«Құрастырамын» арқылы төрт топтың басшылары тапсырмалар алады

І топ.- Пирамида, цилиндр, алты бұрышты призманың осьтер бойынша үш көріністе орналасауы

ІІ топ. – Шаршы, конус және үш бұрышты призманың осьтер бойынша үш көріністе орналасуы

ІІІ топ – қиық пирамида, шар және шаршының осьтер бойынша үш көріністе орналасуы

IY топ – Қиық конус, тік бұрышты параллелепипед және шардың осьтер бойынша орналасуы

Өз еріктерімен көріністерді сызбада орналастыруға мүмкіндік беру Бақылаймын, сұрақ қоямын, бағыт беремін Оқушы топ ішінен сызбаларды оқиды, талқылайды, білімін жинақтайды. А4,А3 пішімдер, түрлі-түсті фигуралар, желім, қарындаштар мен өшіргіштер.
Бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылардың берілген тапсырма бойныша сызбада дұрыс орындалуы бойынша бағалауы Оқушылар бірін-бірі стикерлер арқылы бағалайды
«Үндемес ойын» әдісі Оқушылар қолдарында тапқан сызбаларын А3, А4 пішімде орындауы Бақылаймын, сұрақ қоямын, бағыт беремін Топ сұрақтарына жауап береді А3, А4 пішімі
Бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылардың түсіне сызу дәрежесін бағалауы Стикер арқылы бағаланады Оқушылардың бағалауы Түрлі-түсті стикерлер
5 мин Қортындылау бөлімі: Бекіту Негізгі көріністердің сызбада дұрыс орналасуы Өтілген сабақты пысықтау Оқушыларғы ұпай бойынша тақырыпты ұсынамын Сұраққа жауап береді Түрлі-түсті стикерлер
Бағалау: Формативті бағалау Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалауы Ұпай боынша әр топ бағаланады Түрлі-түсті стикерлер
2 мин Кері байланыс Оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы Оқушылардың жаңа тақырыпты түсінуін білу Оқушыларға стикерлер таратылады Өткен тақырып бойынша өз ойларын білдіріп, стикерді ағашқа жапсырады стикер
1 мин Үй тапсырмасы: Тапсырма бойынша орындаған геометриялық денелердің екі есе үлкейтілген және екі есе кішірейтілген сызбасын А3 пішімінде орындап келу Өтілген тақырыпқа қосымша мәліметтер жазу Үй тапсырмасына түсінік береді Күнделікке тапсырманы жазады Оқулық
Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s