Көлік түрлері


Павлодар облысы, Ақсу қаласы
№8 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Темиргалиева Сандугаш Ержановна

Сабақтың тақырыбы:Көлік түрлері. Сынып 1 д

Сабақтың мақсаты:Көлік туралы түсініктерін кеңейту көшеде жол жүру ережелерін сақтай білуге, бағдаршанды пайдалана білуге үйрету.

Көрнекілігі: Көлік түрлері суреті ойыншық машиналар,жедел жәрдем полиция машинасы, Бағалаушы бағдаршам.

Сабақтың түрі: Жаңа ұғымды меңгерту сабағы.

Темиргалиева С.Е. г.Аксу СШ№8 Көлік.docx

Жеті қазына мен жеті ырыс.Сан есім


Павлодар облысы, Ақсу қаласы
№8 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Найманова Айслу Темержановна

Пән: Қазақ тілі
Күні: Мұғалім: А.Т.Найманова
Сабақтың тақырыбы: Жеті қазына мен жеті ырыс.Сан есім түрлері
Сілтемелер, дерек көздері: Қазақ тілі. 7 сынып оқулығы
Жалпы мақсат: «Жеті қазына мен жеті ырыс» туралы түсінік беру.Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту, бір – бірімен тілдесуге, диалог жүргізуге дағдыланады
Күтілетін

нәтижесі:

Жеті ырыс пен қазынаның түрлерін ажыратып, атауын айта алады
Көрнектілігі Жеті қазына мен жеті санына байланысты суреттер,интерактивті тақта,маркерлер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар , топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, фличарт

Әдіс-тәсілдер: сұрақ- жауап, түсіндіру, әңгімелеу,проблемалық

Найманова А.Т. г.Аксу СШ№8 жеті қазына мен жеті ыр ыс.docx