Ребус


Тлеубердиева Индира Даулеткановна

Семей қаласы, №30 «ЖОББМ»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

ребус.docx
ребусы.docx

Мақалдар


Тлеубердиева Индира Даулеткановна

Семей қаласы, №30 «ЖОББМ»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

макал.docx

Менің отбасым


Тлеубердиева Индира Даулеткановна

Семей қаласы, №30 «ЖОББМ»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:

Менің отбасым.

Ортақ тақырып:

Менің отбасым және достарым.

Бөлім:

Мен және қоғам.

Бөлімше:

1.1 Мен жәнеменіңотбасым.

Оқыту нәтижелері

  1. Оқушылар өз отбасы, отбасы мүшелерінің міндеттері туралы, сондай-ақ отбасындағы дәстүрлер туралы толық түсінік алады.
  2. Топтық жұмысқа берілген сұрақтарды талдауға белсенділігі қалыптасады, есте сақтау, ойлау, елестету қабілеттері дамиды.
  3. Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасауға үйренеді. Өз ойын жеткізе білуге, отбасында қамқорлық жасай білуге үйренеді.

Менің отбасым.docx

Мен сарбаз боламын


БҚО Зеленов ауданы Қ.Аманжолов атындағы ЖОББ мектебінің

3 «Ә» сынып оқушысы Шаймардан Махаббат

Мен сарбаз боламын

Мен сарбаз боламын,

Өскенде қазақтың.

Батыры боламын

Қорғайтын елімді.

Әлия апамдай,

Бауыржан ағамдай,

Батыл да, мықты да,

Батыры боламын.

Жеңетін жауымды,

Қарсылас болатын,

Қазақтың ең жақсы,

Сарбазы боламын.

Жетекшісі: Нигметова Назгуль Сансызбайқызы

Оқушы шығармашылығы.docx

Дәреже


Ә.Науаи атындағы №13 мектеп-гимназия

Математика пәні мұғалімі Касимова Дилноза

9.11.2017ж 5-А сынып 2-07

Сабақтың тақырыбы: Дәреже
Сабақтың мақсаты:

1. «Дәреже» тақырыбы бойынша білімдерді тереңдету үшін күрделі есептер шығаруды үйрену.
2. Логикалық есептерді шығара білу; шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ойы, дүниетануын кеңейту, пәнге қызығұшылығын арттыру.
3. Дәлдікке, байқампаздыққы, тапқырлыққа, әскерлікке, сенімділікке, тез шешім қабылдауға үйрену, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

разработка Дилноза.docx