Family time


Қостанай облысы Арқалық қаласы
Абай Құнанбаев атындағы №6 жалпы орта білім беретін мектеп

Алкебаева Камшат Койшугуловна

ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

3 d form

The theme of the lesson: Family time

Aims of the lesson: Family time тақырыбы шеңберінде лексиканы оқып-үйрену, жазу дағдыларын жетілдіру; Present Continuous шағының болымды және болымсыз формасын қолдану дағдысын үйрету, to be етістігінің қолданылуын түсіндіру; әдетте және сөйлеу кезінде жүзеге асырылатын іс-әрекеттерді ажырата білу, салыстыру; оқушы тұлғасының эстетикалық қасиеттерін, әдептілік, сыпайылық, еңбекқорлық, сыныптастарының жетістіктеріне қуану сезімдерін қалыптастыру.

Kind of the lesson: new lesson

Aids: interactive board, cd-disk, posters

Course of the lesson

  1. Organization moment
  2. Checking up hometask
  3. New item
  4. Conclusion
  5. Hometask
  1. Organization moment
  1. Checking up hometask

Let’s begin our lesson with phonetics drill

Sing a song. Finger family

Father finger, father finger

Where are you?

Here I am, here I am

How do you do

Mother finger, mother finger

Where are you?

Here I am, here I am

How do you do

Brother finger, brother finger

Where are you?

Here I am, here I am

How do you do

Sister finger, sister finger

Where are you?

Here I am, here I am

How do you do

Baby finger, baby finger

Where are you?

Here I am, here I am

How do you do

Brainstorming:

Match the pictures with the word

Father, mother, grandfather, sister, brother, mother

  1. New item

Жаңа сабақты бастамас бұрын жаңа сөздермен таныс болыңдар.

Vocabulary:

To ride a bike

To help

To play chess

Interesting

To love

Ал, балалар енді интербелсенді тақтадағы видеоны қарайық.

To show the video Family time

Listen the text from disk

Read and listen the text

  • On Saturdays and Sundays my mother and father don’t work. It’s our family time. We do many interesting things together.
  • Look, we’re helping my grandparents.
  • My sister isn’t helping. She’s small. She’s playing with her dolls.
  • Here we’re playing badminton.
  • We’re riding bikes in this picture. We love it.
  • I love our family time

Answer the questions

1. Is Alibek with his friends?

2. What are they doing?

Енді балалар грамматикалық тақырыпқа тоқтала кетейік. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: Present Continuous.

Present Continuous-дегеніміз белгілі бір іс-әрекеттің басталғанын және сол іс-әрекет әлі де жалғасып жатқандығын айтамыз. Мен сендерге созылмалы осы шақтың жасалу жолын ертегі желісімен түсіндіре кетейін.

Ерте, ерте , ерте де, ешкі жүні бөртеде баяғыда Present Continuous деген айдаһар болыпты. Оның үш басы am, is, are деп аталыпты. Бастардың әрқайсысында жеке-жеке достары болыпты. Бұл am бастың I деген досы болыпты. Ол жылы шырайлы болмапты, сондықтан да оның досы жалғыз І ғана болыпты.

Екінші is бастың he,she, it деген үш досы болыпты. Ал, үшінші are бастың да we, you, they деген үш досы болыпты.

Кішкентай айдаһардың денесінде go етістігі өмір сүріпті. Айдаһардың ing деген құйрығы да болыпты . Осылайша мынандай сөйлем пайда болады.

I am going

I am-VERB+ing

She/He/It is -VERB+ing

We

You areVERB+ing

They

  • I am reading
  • She/he is reading
  • We are reading
  • You are reading
  • They are reading

Negative form
Болымсыз түрі

  • I amnot reading
  • She/he is not reading
  • We are not reading
  • You are not reading
  • They are not reading

Read and match . Grammar practice
ex 1p 14

I am cooking They are not swimming

They are swimming He is not dancing

We are sitting I am not cooking

He is dancing She is not reading

She is reading We are not sitting

Ex 3 p 14 make sentences

  • 1. running am not I.
  • 2. We not swimming are.
  • 3. She not cooking is.
  • 4. not are you dancing
  • 5. riding a bike he not is
  • 6. TV are watching not they

Сергіту сәті

Conclusion

Mime the action. Ойынның мақсаты-Present Continuous шағын қолдану дағдысын жаттықтыру.

Let’s play. Тақтаға бірнеше оқушыны шығарып, оларға dance, wash face, write, get up, run, sleep етістіктері жазылған карточкаларды үлестіреді. Оқушылар осы іс-қимылдарды көрсетуге, ал сынып етістікті табуға және іс қимылдарды түсіндіруге тиіс. Мысалы, He is sleeping.

Family time.Оқушылар енді сендерге мынандай тапсырма берейін, отбастарыңмен бірге өткізетін уақыттарыңда сендер не істейсіңдер, соны дәптерлеріңе 5-6 сөйлеммен жазыңдар.

Сабағымызды This is my family әнімен аяқтайық.

Let’s sing a song
This is my family

  • My mother, my father, my brother, my sister
  • My mother, my father, my brother, my sister
  • This is my family. This is my family.

Бағалау.

Home task

Ex 2 p 14 жазу жұмыс дәптері

Жаңа сөздерді жаттау

Ех 2 р 20 оқу кітап

3 сабак.docx

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s